Препис извлечение от Протокол № 6

от заседание на Общински съвет,

проведено на 22.01.2004 година.

 

 

ОТНОСНО: Приемане Отчет за работата на Общинската агенция за приватизация за 2003 година.

 

 

РЕШЕНИЕ № 42

 

На основание чл.10, т.5 и т.8 от Правилника за дейността на ОбАП, НСПСК Общински съвет Велико Търново:

 

1. Приема отчета за дейността на Общинската агенция за приватизация за периода от 01.01.2003 до 31.12.2003 г, представени в приложения №№ 1, 2, 3, и 3а, които са неразделна част от отчета.

2. Одобрява отчета за приходите и разходите на Общинската агенция за приватизация за периода от 01.01.2003 до 31.12.2003 г, представен приложение № 4, което е неразделна част от отчета.

 

 

 

Приложения : Съгласно текста

 

 

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:

      /инж. Н ТАЧЕВ/

Вярно:

      /И. Иванова/

 

 

 

ОТЧЕТ

за работата на Общинската агенция за приватизация

през 2003 година

 

Отчетът за работата на Общинската агенция за приватизация за 2003 година е изготвен на основание чл. 10, т. 5 и чл. 12, ал. 8 от Правилника за дейността на Общинската агенция за приватизация /ОбАП/.

В отчета са включени данни, информация и анализи, произтичащи от взети решения на Общински съвет в изпълнение на годишния план за приватизация в Община В. Търново през 2003 година.

През отчетната 2003 година, както и през предходните години, работата на ОбАП e свързана със създаване на необходимите условия и предпоставки за организиране на приватизационния процес в общината чрез подготовка на необходимите документи за: откриване на процедури, обособяване на обекти, възлагане и приемане на правни анализи и оценки, определяне методи на приватизация, обявяване на търгове, актуализация на цени и други специфични дейности, свързани с изискванията на ЗПСК и издадените във връзка с приложението му нормативни документи.

А. ПРЕДПРИВАТИЗАЦИОННА ПОДГОТОВКА

За преодоляване на възникналите затруднения при осъществяване на предприватизационната подготовка на обектите и с цел създаване на условия за осигуряване на плануваните приходи, през годината са предприети редица мерки за стимулиране на приватизационния процес в общината:

- привеждане на обекти с открита процедура за приватизация в съответствие с инвеститорския интерес, който и през отчетния период е насочен предимно към обекти с по-малки площи. За целта са изготвени проекти за архитектурно разделяне на редица обекти като: "магазин" на ул."Христо Ботев" № 13; "магазин за хранителни стоки" на ул "Освобождение" № 48 "А"; цех "Тенекеджийски" на "Десислава" ЕООД; бивша детска градина "Славейче"; "помещения" на ул. "Проф. Ил. Янулов" № 3 Д; комбинирана сграда за търговия и услуги на микропазар "Бузлуджа";

- създаване на възможности за реализация на обекти, които са обявявани неколкократно и към тях не е проявен инвеститорски интерес чрез намаляване на началните цени с 10-20 на сто и въвеждане на възможност за разсрочено плащане. През периода по предложение на ОбАП и НСП са внесени и приети от Общински съвет решения за намаляване на началните цени и въвеждане на разсрочено плащане за редица обекти като: офиси , склад и магазини на ул. "Васил Левски" № 21, УПИ VІІ кв. 350 със сграда, помещение на ул. "Проф. Ил. Янулов" № 1 "Б", сгради в Килифарево, Райковци и други;

- включване в годишния план и своевременно откриване на процедури за приватизация на обекти, за които съществуват данни, че представляват инвеститорски интерес, като: "магазин" на ул. "Хр. Ботев" 13; комбинирана сграда за търговия и услуги на микропазар в кв. "Бузлуджа"; механа "Самоводска среща" на ул. "Г. С. Раковски" № 33, магазин на ул. "Стефан Стамболов" № 51, "Бар с интернет клуб" на ул. "Марно поле" № 21, част от сграда на ул. "Марно поле" № 4-5, урегулирани поземлени имоти в кв. "Картала", кв."Бузлуджа" и др.

Основните показатели, които характеризират предприватизационната подготовка на обектите от плана за 2003 година са взетите решения от Общинския съвет, в това число за: откриване на процедури, приемане на оценки и обявяване на обекти. Сравнението на посочените показатели с данните за предходната година е показано в приложената таблица.

 

ПОКАЗАТЕЛИ Отчет Отчет %

2002 г. 2003 г.

Открити процедури - бр. 32 23 72

Приети оценки и цени - бр. 51 57 112

Обявени обекти - бр. 51 48 94

 

Подробна информация за представените в таблицата данни е посочена в приложение № 1.

Б. СКЛЮЧЕНИ СДЕЛКИ ПРИХОДИ ОТ ПРИВАТИЗАЦИЯТА

През 2003 година са сключени 40 бр. приватизационни сделки, на обща стойност 1 033 814, 99 лв. При подписване на договорите са заплатени 905 538,49 лв., а 128 276,50 лв. е предвидено да бъдат изплатени в едногодишен срок от подписването на договорите. Освен сумите заплатени при сключване на договорите през годината са получени 322 010,18 лева от разсрочени плащания, а така също и 10 400,14 лева от договорени лихви.

От мероприятия съпътствуващи приватизационния процес /продажба на меморандуми, тръжна документация, задържани депозити, неустойки и лихви по банкови сметки/ приходите през годината са 12 935,49 лева , които са отнесени в съответните фондове по реда предвиден в ЗПСК.

Обобщените данни за сключените сделки през отчетната и предходната година са представени в приложената по-долу таблица :

ПОКАЗАТЕЛИ                                              Отчет             Отчет                   %

                                                             2002 г             2003г.

Приватизационни сделки-бр.                  42                  40                  95,20
Приходи- всичко,в т.ч:                    1 257 362,16        1 250 866,00       99,48
Начално салдо                                      -                    1,73                   -
Приходи от сделки -лв                     1 030 041,50          905 538,49       87,91
Прих.от разср. плащ. и лихви лв         212 521,44           322 010,18      151,19
Приходи от лихви - лв                           5386, 22            10 400,14      193,09
Прих. съпътств. меропр.лв                    9 413 ,00            12 935,49      137,41

Анализът на обобщените и конкретни данни за сключените сделки и приходи от сделки и съпътствуващи мероприятия показва, че приватизационния процес през отчетната и предходната години се е развивал при различни условия, произтичащи от съществени промени в законодателството, като: отмяна на ЗППДОбП, промени в ЗЛЗ, приемане на ЗПСК и др. Независимо от посочените принципни различия в организацията на приватизационния процес, както и намаляването на атрактивните обекти, включени в приватизационните програми за съответните години, може да се посочи, че съществува тенденция за:

- намаляване на броя на сключените сделки и получените от тях приходи спрямо предходни години;

- намаляване размера на приходите от сключени през текущата година сделки спрямо общия размер на приходите ;

- увеличаване размера на приходите от разсрочени плащания, получени през текущата година спрямо общия размер на приходите.

Конкретните данни за сключените сделки и получените от тях приходи са посочени в приложение № 2.

В. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ГОДИШНИЯТ ПЛАН ЗА ПРИХОДИТЕ

С решение № 930/2002 година на Об съвет е приет годишния план за приватизация през 2003 г, в който е заложено приходите от приватизация за 2003 година, да бъдат 700 000 лева.

С решение 1160/ 31.07.2003 година е приета актуализация на план сметката, с която приходите от приватизацията са завишени от 700 000 лева на 980 000 лева.

С решение 26/18.12.2003 година е е извършена поредна актуализация на план-сметката, съгласно , която приходите от приватизацията се увеличат от 980 000 лева на 1 241 000 лева.

Обобщените данни за изпълнението на годишния план за приватизация са посочени в приложената таблица:

ПОКАЗАТЕЛИ                                  План                    Отчет                    Изпъл.
                                                          2003 г .                  2003 г                      %
1.Приходи всичко -лв, в т.ч:      1 241 000            1 250 886             100,80

отч.за фонд”Инвест.”лв.           1 122 930             1 127 128             100,38

отч.за фонд”Разх.за прив.” лв.     118 070            123 758                 104,80

Освен приходите от приватизационни сделки и разсрочени плащания, посочените отчетни данни съдържат и приходите от мероприятия, съпътствуващи приватизационния процес като: продажба на тръжна документация, задържани депозит и неустойки по договори. Същите са 12 935 лева и са разпределени в съответствие с чл. 10, ал. 3 от ЗПСК като 12 342 лева са отнесени във фонд "Разходи за приватизацията", а 539 лева във фонд "Инвестиционен".

Анализът на получените приходи през годината показва, че основната част от същите, а именно 72, 4на сто е получена от сключени през периода сделки; 26,6 на сто от разсрочени плащания и 1,0 на сто от мероприятия, съпътствуващи приватизацията.

Г.СЛЕДПРИВАТИЗАЦИОНЕН КОНТРОЛ

Следприватизационният контрол през 2003 г. е осъществяван в съответствие със ЗПСК, Методиката за подготовка на приватизационни сделки и следприватизационен контрол и клаузите на сключените договори. През годината предмет на контрол са били: задълженията за плащане на предвидените по договор вноски, лихви и неустойки, изпълнение на поети задължения за обособяване на обекти, а така също и за поддържане на работни места, както следва:

а/ Парични плащания, в т.ч. вноски , лихви и неустойки.

Обобщените данни за осъществените през годината парични плащаните произтичащи от договори за разсрочено плащане са представени в приложената по долу таблица:

ПОКАЗАТЕЛИ                                        Отчет                  Отчет
                                                                2002 г .                2003 г             %
Вноски по договор -лв                  212 521               322 010       151,5

Лихви по договори – лв                   5 387                 10 400        193,1

Неуст. по договори- лв                        95                    446        469,4

От анализа на извършените плащания на дължими вноски по договор се вижда, че голяма част от тях се погасяват авансово. Това се дължи и на обстоятелството, че над 20 сделки са които са сключени в левова равностойност на $, а курсът през изминалата година беше изгоден за купувачите.

Заплатените неустойки се дължат на забавяне трансфера на заплатени вноски, в случаите когато плащанията се извършват от други банки.

Подробна информация за извършените плащания по реда на следприватизационния контрол е представена в приложения № 3 и 3А.

б/ Задължения за обособяване на нови обекти.

С констативни протоколи е установено изпълнението на задълженията на: Георги Райков за обособяване на магазин № 109 /3 на ул. "Н. Габровски" № 58; Пепи Герасимов за обособяване на магазин № 109 /4 на ул. "Никола Габровски" № 58; "Микра" ООД - за обособяване на обекти 1 и 3 /части от магазин 22/ на ул. "В. Левски" № 12 и на ЕТ "АИВА-92 Атанас Иванов" за обособяване на обект 2 - част от магазин № 22 на ул. "В. Левски" № 12, както и на обекти с №№ 3, 5, 7 на ул. “В. Левски” № 21.

в/Разкриване на нови и запазване на съществуващи работни места.

При извършената проверка е констатирано изпълнение на задължението на "Мултиком" ООД - Велико Търново за поддържане на 55 работни места за периода 1.01.2002 г. - 30.11.2002 година, с което задължението на дружеството за поддържане на работни места е снето от отчет.

Д. ДРУГИ ДЕЙНОСТИ ПО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ГОДИШНИЯ ПЛАН ЗА ПРИВАТИЗАЦИЯ.

През 2003 година са подготвени и проведени 14 заседания на Надзорния съвет за приватизация, на които са разгледани общо 81 въпроса, свързани с подготовката и изпълнението на годишният план за приватизация. Подготвени са и по предложение на НСП са взети 41 решения на ОбС, свързани с приватизацията на общинските предприятия и обособени обекти.

От приетите от началото на годината решения по-значими са: приемане отчет за изпълнение на Годишната програма за приватизация за 2002 година; приемане на становища на НСП за реда и начина за приватизация на включените обекти и предприятия в годишния план за 2003 година; утвърждаване на план-сметки за очакваните приходи от приватизацията през 2003 година; откриването на процедури за приватизация на включените в плана обекти; определянето и актуализация на цени; определяне на начин на приватизация на обособени обекти; приемане на правила за провеждане на предварителен и заключителен етап от конкурс, приемане на вътрешни правила за организиране на публичен регистър и други.

Редовно е изготвяна и представяна по направления изискващата се аналитична и статистическа информация за хода на приватизационния процес в общината в т.ч. до: Държавен финансов контрол, Сметна палата, Държавен вестник, Общинския съвет, Общинската администрация и други правоимащи органи.

През годината е извършена проверка от органите на ТД “АДВФК” за дейността на Общинската агенция за приватизация през 2002 година. В изводите на одитния доклад се посочва, че:

“Съществуващите процедури и вътрешни контроли са осигурили приходите и разходите на агенцията да бъдат извършени в съответствие с нормативните актове и в рамките на предвидените по закон отчисления. В резултат на съществуващите процедури и контроли, подготовката и провеждането на приватизационните сделки е осъществявано в съответствие със законовите и подзаконови актове, като е извършван следприватизационен контрол по отношение на паричните плащания, усвояване на договорените инвестиции и запазване на съществуващи работни места.”

С цел своевременно информиране на обществеността в общината за хода на приватизационния процес редовно е предоставена информация и на местните печатни и електронни медии.

Е. ОТЧЕТ ЗА ПРИХОДИТЕ И РАЗХОДИТЕ НА Об АП

Приходите и разходите на агенцията за 2003 година са извършвани в съответствие с разпоредбите на ЗПСК и приетата от Общинския съвет Наредба за формииране и управляване на приходите от приватизацията.

Обобщените данни за приходите и разходите в и от фонд “Разходи за приватизацията” за отчетната година и тяхното сравнение с предвидените по закон нормативи и отчета за предходни години са представени в приложената по-долу таблица:

ПОКАЗАТЕЛИ                        2002 г                         2003 г                за периода
                                                отчет            план                отчет         1994- 2003 г
Приходи от прив.– лв        122 463       118 070         124 302         1 195 398
Разходи за прив.- лв          79 490       100 000           74 548            445 789
Превишение на прихо

ди над разходи -лева         42 973         18 070           49 754            749 609

Разходи за прив.лв х100

Приходи от прив.лв %    6,36            9,00             5,95               3,79

От данните в таблицата се вижда, че в резултат на подобрена организация на приватизационния процес през отчетната година е постигнато:

-увеличаване на приходите и намаляване на разходите към фонд”Разходи за приватизацията” в сравнение с предходната 2002 г;

- преизпълнение на приходите и икономия на разходите в сравнение с плана за 2003 година;

- реализиране на икономия на средства от фонда, която за 2003 г е 49 754 лева, а с натрупване от началото на приватизацията 749 609 лева;

Конкретната информация за всички приходи и разходи е представена в приложение № 4 към отчета.

 

 

За всички приходи и разходи на ОбАП за 2003 година е съставена и съществува изискващата се първична и счетоводна отчетност, която е на разположение на НСП, Общинския съвет и всички специализирани контролни органи.

 

 

 

 

 

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:

                    /инж. Н ТАЧЕВ/

 

Приложение 1

 

СПРАВКА

 

ЗА ОТКРИТИ ПРОЦЕДУРИ, ПРИЕТИ ЦЕНИ И ОБЯВЕНИ

ТЪРГОВЕ И КОНКУРСИ ПРЕЗ 2003 ГОДИНА

 

І. Открити процедури за приватизация

1. 47,2 % от капитала на "Обществено хранене" ООД – Решение № 959/23.01.2003 г.

2. 40,0875 % от капитала на "Хлебопроизводство и сладкарство" ООД - реш. № 960/23.01.2003 г.

3. 34 % от капитала на ВТО "Мултиком" АД - реш. № 961 /23.01.2003 г.

4. 100 % от капитала на "Фарма" ЕООД - реш. № 962/23.01.2003 г.

5.Читалня /аптека/ на ул."Проф.Ил.Янулов"3"Д"-реш. № 963/23.01.2003 г.

6.Магазин на ул."Драгоман" № 2 - реш № 963 /23.01.2003 г.

7.Занималня на ул."М.Габровска" № 4"Г"- реш. № 963 /23.01.2003 г.

8.Помещения на ул."Д.Найденов" № 127 "Б" - реш . № 963 /23.01.2003 г.

9. Магазин на ул. "Ст.Стамболов" № 51 - реш . № 982 /20.02.2003 г.

10. Комбинирана сграда на микропазар в кв."Бузлуджа" - реш .№ 982/ 20.02.2003 г.

11. УПИ VІІ в кв.237 -за търговия и услуги - реш . №1001 /06.03.2003 г.

12. Етаж от сграда на ул. "Марно поле" № 4-5 - реш. № 1161/ 31.07.2003г.

13. Помещение / бивша занималня/ на ул. "М. Габровска" № 6"Г" - реш. № 1161/ 31.07.2003г.

14. Помещение / бивша занималня/ на ул. "Проф. Ил.Янулов" № 3"Г" - реш. № 1161/ 31.07.2003г.

15. Помещение / бивш клуб / в супермаркет кв. "Бузлуджа" - реш. № 1161/31.07. 2003г.

16. УПИ І кв. 370 / "Картала"/ - отреден за обществено обслужване - реш. № 1161/ 31.07.2003г.

17. УПИ ІІ кв. 370 / "Картала"/ - отреден за обществено обслужване - реш. № 1161/ 31.07.2003г.

18. УПИ ІІІ кв. 356/ "Бузлуджа"/ - отреден за търговия и услуги - реш. № 1161/ 31.07.2003г.

19. УПИ VІІ кв. 356/ "Бузлуджа"/ - отреден за търговия и услуги - реш. № 1161/ 31.07.2003г.

20. УПИ ІІ кв. 35/ - отреден за търговия и услуги - реш. № 1161/ 31.07.2003г.

21. УПИ ІІІ кв. 35/ - отреден за търговия и услуги - реш. № 1161/ 31.07.2003г.

22. УПИ VІ кв. 35/ - отреден за търговия и услуги - реш. № 1161/ 31.07.2003г.

23.Бивш пионерски дом - гр. Дебелец , ул." Патр. Евтимий Търновски "№1 - реш. № 1198/ 11.09.2003г.

 

 

ІІ. Приети цени и обявени търгове /конкурси/

ОБЕКТ -

ПРЕДПРИЯТИЕ

Приета нач.цена

лева

Решение №

на ОбС

Дата на

търга

……..2003 г

Забележка
1

2

3

4

5

6

  76 на сто от капитала на "Свежест" ЕООД- В.Търново

187 290

883/ 2002 24.01; 07.02;

16.04;30.04;

 
Средновековни кули южно от

"Владишки мост"

11 874

964/ 2003 14.03.2003

28.03.2003

продаден
  Склад в супермаркет

"Чолаковци"

28 165

964/2003 14.03; 28.03;

23.04;18.06;

25.06.2003 г

продаден
Поземлен имот със стоп.

постройки в с.Райковци

1 158

 

965

964/2003

 

1164/2003

14.03;28.03;

23.04.2003 г

9.07.2003год

1.10.2003 г

  Поземлен имот с автоспирка

в с.Райковци

6 054

 

5045

964/2003

 

1164/2003

14.03;28.03;

23.04.2003 г

9.07.2003год

1.10.2003 г

 
  Помещение / изток/

ул."Проф.Ил.Янулов" 1"Б"

4 340

964/2003 14.03.2003

28.03.2003

продаден

  Бръснаро-фриз. салон на

ул. Ксилифорска" № 1В

6 937

 

4 956

964/2003

 

1164/2003

14.03.2003

28.03.2003

9.07.2003год

1.10.2003 г

 
  УПИ І-470, кв.17 със сграда

гр.Килифарево

4 888

 

3 492

964/2003

 

1164/2003

14.03.2003

28.03.2003

9.07.2003год

1.10.2003 г

 
  Офис 1 на ул. "В. Левски" № 21

11 607

964/2003 07.03.2003

21.03.2003

продаден
  Офис 2 на ул. "В. Левски" 21

33 079

28 944

964/2003

1077/2003

07.03;21.03;

23.04; 18.06;

продаден
  Офис 3 на ул. "В. Левски" 21

9 634

964/2003 07.03.2003

21.03.2003

продаден
  Офис 4 на ул. "В. Левски" 21

9 440

964/2003 07.03.2003

21.03.2003

Продаден

 

  Офис 5 на ул. "В. Левски" 21

9 634

964/2003 07.03.2003

21.03.2003

продаден
  Помещение за услуги 7 на ул. "В. Левски" № 21

12 832

964/2003 07.03.2003

21.03.2003

продаден
  Склад 9 на ул. "В. Левски" 21

7 440

5 580

 

4 650

964/2003

1077/2003

 

1164/2003

07.03;21.03;

23.04; 18.06;

25.06.2003

9.07.2003г.

1.10.2003г

продаден
  Магазин 10 , ул. "В.Левски" 21

10 488

964/2003 07.03;21.03;

23.04.2003

продаден
  Магазин 11 ,ул. "В.Левски" 21

12 914

964/2003 07.03;21.03;

23.04.2003

продаден
  Магазин 12 , ул. "В.Левски" 21

12 172

964/2003 07.03;21.03;

23.04.2003

продаден
  Магазин 13 ,ул. "В.Левски" 21

11 900

964/2003 07.03.2003

21.03.2003

продаден
  Магазин 14 , ул. "В.Левски" 21

10 185

964/2003 07.03.2003

21.03.2003

продаден
21. УПИ VІІ,кв.350 със сграда

кв. "Бузлуджа"

55 825

966/2003 14.03.2003 продаден
22. Магазин 1 с ид.ч. от УПИ

на ул."Хр.Ботев" 13

38 685

983/2003 28.03.2003 продаден
23 Магазин 2 с ид.ч. от УПИ

на ул."Хр.Ботев" 13

49 906

983/2003 28.03.2003 продаден
24. Механа "Самоводска среща"

на ул."Г.С.Раковски"33

39 326

983/2003 28.03.2003 продаден
25. Бар с интернет клуб на

ул."Марно поле" 21

81 091

983/2003 28.03.2003 продаден
26. Бивша занималня на

ул."М.Габровска" 4 "Г"

4 877

1006/2003 9.05;23.05;

18.06.2003

продаден
27. УПИ VІІ в кв.237 за

търговия и услуги

55 311

1006/2003 9.05.2003 продаден
28. Магазин № 1 на ул."Освобождение"№48 "А"

21 660

17 328

1054/2003

1164/2003

11.06; 25.05;

9.07.2003 г

1.10.2003 г

продаден
29 Магазин № 2 на ул."Освобождение"№48 "А"

27 670

22 136

1054/2003

1164/2003

11.06;25.05;

9.07.2003 г

1.10.2003 г

продаден

 

30. Магазин № 3 на ул."Освобождение"№48 "А"

26 040

20 832

1054/2003

1164/2003

11.06;25.05;

9.07.2003 г

1.10.2003 г

продаден
31. Магазин № 4 на ул."Освобождение"№48 "А"

11 810

1054/2003 11.06.2003 продаден
32. УПИ ІІ кв.223 "А"с построени в него сгради - кв. "Асенов"

26 278

21 022

1076/2003

1164/2003

18.06;25.06;

9.07.2003 г

1.10.2003 г.

 
33. Магазин на ул. "Драгоман"№2

9 153

1076/2003

18.06;25.06;

Продаден

 

34. Помещение на ул. Д. Найденов" № 127 "Б"

5 348

1076/2003

18.06;25.06;

продаден
35. Дял ІІІ на ІІ ет. от триетажна производствена сграда на цех "Метал" - кв. Картала - об част

от "Десислава" ЕООД

45 310

824/2002

9.05.2003

продаден
36. Дял ІV на ІІІ ет. от триетажна производствена сграда на цех "Метал" - кв. Картала - об част

от "Десислава" ЕООД

29 750

824/2002

9.05.2003

продаден
37. Аптека-част от бивша занималня на ул. "Проф. Илия

Янулов" № 3 "Д"

9 622

1106/2003

24.09.2003

продаден
38. Търг. Обект – част от бивша занималня на ул. “Проф. Илия

Янулов” № 3 “Д”

7 108

1106/2003

24.09.2003

продаден
39. Западен корпус от бивша ДГ

“Славейче” , ул. “С.Велики” 7

26 572

1107/2003

30.09.2003

закл.етап на

конкурса

40. УПИ V кв. 223 с построени в него сгради /кв”Асенов”/

25 852

1162/2003

24.09.2003

 
41. 47,2 на сто от дяловете на

“Общ.хранене” ООД

287 459

1163/2003

8.10.2003

определен

купувач

42. Магазин № 2 от комбинирана търговска - микропазар ,

кв”Бузлуджа”

15 950

1197/2003

15.10.2003

продаден
43. Магазин № 3 от комбинирана търговска - микропазар ,

кв”Бузлуджа”

38 710

1197/2003

15.10.2003

продаден
44. Магазин № 4 от комбинирана търговска - микропазар ,

кв”Бузлуджа”

25 610

1197/2003

15.10.2003

продаден
45. Магазин № 5 от комбинирана търговска - микропазар ,

кв”Бузлуджа”

9 890

1197/2003

15.10.2003

продаден
46 Магазин № 8 от комбинирана търговска - микропазар ,

кв”Бузлуджа”

27 480

1197/2003

15.10.2003

продаден
47 91 на сто от капитала на

“Свежест”ЕООД,В.Търново

224 255

28 /2003

35 дни след обнар. в ДВ

 
48 Помещение на ул.”Проф.Ил. Янулов” 3 “Г”

16 515

29/ 2003

31 дни след обнар. в ДВ

 

 

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:

                    /инж. Н ТАЧЕВ/