Препис извлечение от Протокол № 6
от заседание на Общински съвет,
проведено на 22.01.2004 година.
ОТНОСНО: Приемане Отчет за работата на Общинската агенция за приватизация за 2003 година.
РЕШЕНИЕ № 42
На основание чл.10, т.5 и т.8 от Правилника за дейността на ОбАП, НСПСК Общински съвет Велико Търново:
1. Приема отчета за дейността на Общинската агенция за приватизация за периода от 01.01.2003 до 31.12.2003 г, представени в приложения №№ 1, 2, 3, и 3а, които са неразделна част от отчета.
2. Одобрява отчета за приходите и разходите на Общинската агенция за приватизация за периода от 01.01.2003 до 31.12.2003 г, представен приложение № 4, което е неразделна част от отчета.
Приложения : Съгласно текста
ПРЕДСЕДАТЕЛ
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:
/инж. Н ТАЧЕВ/
Вярно:
/И. Иванова/
за работата на Общинската агенция за приватизация
през 2003 година
Отчетът за работата на Общинската агенция за приватизация за 2003 година е изготвен на основание чл. 10, т. 5 и чл. 12, ал. 8 от Правилника за дейността на Общинската агенция за приватизация /ОбАП/.
В отчета са включени данни, информация и анализи, произтичащи от взети решения на Общински съвет в изпълнение на годишния план за приватизация в Община В. Търново през 2003 година.
През отчетната 2003 година, както и през предходните години, работата на ОбАП e свързана със създаване на необходимите условия и предпоставки за организиране на приватизационния процес в общината чрез подготовка на необходимите документи за: откриване на процедури, обособяване на обекти, възлагане и приемане на правни анализи и оценки, определяне методи на приватизация, обявяване на търгове, актуализация на цени и други специфични дейности, свързани с изискванията на ЗПСК и издадените във връзка с приложението му нормативни документи.
А. ПРЕДПРИВАТИЗАЦИОННА ПОДГОТОВКА
За преодоляване на възникналите затруднения при осъществяване на предприватизационната подготовка на обектите и с цел създаване на условия за осигуряване на плануваните приходи, през годината са предприети редица мерки за стимулиране на приватизационния процес в общината:
- привеждане на обекти с открита процедура за приватизация в съответствие с инвеститорския интерес, който и през отчетния период е насочен предимно към обекти с по-малки площи. За целта са изготвени проекти за архитектурно разделяне на редица обекти като: "магазин" на ул."Христо Ботев" № 13; "магазин за хранителни стоки" на ул "Освобождение" № 48 "А"; цех "Тенекеджийски" на "Десислава" ЕООД; бивша детска градина "Славейче"; "помещения" на ул. "Проф. Ил. Янулов" № 3 Д; комбинирана сграда за търговия и услуги на микропазар "Бузлуджа";
- създаване на възможности за реализация на обекти, които са обявявани неколкократно и към тях не е проявен инвеститорски интерес чрез намаляване на началните цени с 10-20 на сто и въвеждане на възможност за разсрочено плащане. През периода по предложение на ОбАП и НСП са внесени и приети от Общински съвет решения за намаляване на началните цени и въвеждане на разсрочено плащане за редица обекти като: офиси , склад и магазини на ул. "Васил Левски" № 21, УПИ VІІ кв. 350 със сграда, помещение на ул. "Проф. Ил. Янулов" № 1 "Б", сгради в Килифарево, Райковци и други;
- включване в годишния план и своевременно откриване на процедури за приватизация на обекти, за които съществуват данни, че представляват инвеститорски интерес, като: "магазин" на ул. "Хр. Ботев" 13; комбинирана сграда за търговия и услуги на микропазар в кв. "Бузлуджа"; механа "Самоводска среща" на ул. "Г. С. Раковски" № 33, магазин на ул. "Стефан Стамболов" № 51, "Бар с интернет клуб" на ул. "Марно поле" № 21, част от сграда на ул. "Марно поле" № 4-5, урегулирани поземлени имоти в кв. "Картала", кв."Бузлуджа" и др.
Основните показатели, които характеризират предприватизационната подготовка на обектите от плана за 2003 година са взетите решения от Общинския съвет, в това число за: откриване на процедури, приемане на оценки и обявяване на обекти. Сравнението на посочените показатели с данните за предходната година е показано в приложената таблица.
ПОКАЗАТЕЛИ Отчет Отчет % |
2002 г. 2003 г. |
Открити процедури - бр. 32 23 72 |
Приети оценки и цени - бр. 51 57 112 |
Обявени обекти - бр. 51 48 94 |
Подробна информация за представените в таблицата данни е посочена в приложение № 1.
Б. СКЛЮЧЕНИ СДЕЛКИ ПРИХОДИ ОТ ПРИВАТИЗАЦИЯТА
През 2003 година са сключени 40 бр. приватизационни сделки, на обща стойност 1 033 814, 99 лв. При подписване на договорите са заплатени 905 538,49 лв., а 128 276,50 лв. е предвидено да бъдат изплатени в едногодишен срок от подписването на договорите. Освен сумите заплатени при сключване на договорите през годината са получени 322 010,18 лева от разсрочени плащания, а така също и 10 400,14 лева от договорени лихви.
От мероприятия съпътствуващи приватизационния процес /продажба на меморандуми, тръжна документация, задържани депозити, неустойки и лихви по банкови сметки/ приходите през годината са 12 935,49 лева , които са отнесени в съответните фондове по реда предвиден в ЗПСК.
Обобщените данни за сключените сделки през отчетната и предходната година са представени в приложената по-долу таблица :
ПОКАЗАТЕЛИ
Отчет
Отчет
% 2002 г 2003г. |
Приватизационни сделки-бр. 42 40 95,20 |
Приходи- всичко,в т.ч: 1 257 362,16 1 250 866,00 99,48 |
Начално салдо - 1,73 - |
Приходи от сделки -лв 1 030 041,50 905 538,49 87,91 |
Прих.от разср. плащ. и лихви лв 212 521,44 322 010,18 151,19 |
Приходи от лихви - лв 5386, 22 10 400,14 193,09 |
Прих. съпътств. меропр.лв 9 413 ,00 12 935,49 137,41 |
Анализът на обобщените и конкретни данни за сключените сделки и приходи от сделки и съпътствуващи мероприятия показва, че приватизационния процес през отчетната и предходната години се е развивал при различни условия, произтичащи от съществени промени в законодателството, като: отмяна на ЗППДОбП, промени в ЗЛЗ, приемане на ЗПСК и др. Независимо от посочените принципни различия в организацията на приватизационния процес, както и намаляването на атрактивните обекти, включени в приватизационните програми за съответните години, може да се посочи, че съществува тенденция за:
- намаляване на броя на сключените сделки и получените от тях приходи спрямо предходни години;
- намаляване размера на приходите от сключени през текущата година сделки спрямо общия размер на приходите ;
- увеличаване размера на приходите от разсрочени плащания, получени през текущата година спрямо общия размер на приходите.
Конкретните данни за сключените сделки и получените от тях приходи са посочени в приложение № 2.
В. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ГОДИШНИЯТ ПЛАН ЗА ПРИХОДИТЕ
С решение № 930/2002 година на Об съвет е приет годишния план за приватизация през 2003 г, в който е заложено приходите от приватизация за 2003 година, да бъдат 700 000 лева.
С решение 1160/ 31.07.2003 година е приета актуализация на план сметката, с която приходите от приватизацията са завишени от 700 000 лева на 980 000 лева.
С решение 26/18.12.2003 година е е извършена поредна актуализация на план-сметката, съгласно , която приходите от приватизацията се увеличат от 980 000 лева на 1 241 000 лева.
Обобщените данни за изпълнението на годишния план за приватизация са посочени в приложената таблица:
ПОКАЗАТЕЛИ План Отчет Изпъл. |
2003 г . 2003 г % |
1.Приходи всичко -лв, в т.ч: 1 241 000 1 250 886 100,80 |
отч.за фонд”Инвест.”лв. 1 122 930 1 127 128 100,38 |
отч.за фонд”Разх.за прив.” лв. 118 070 123 758 104,80 |
Освен приходите от приватизационни сделки и разсрочени плащания, посочените отчетни данни съдържат и приходите от мероприятия, съпътствуващи приватизационния процес като: продажба на тръжна документация, задържани депозит и неустойки по договори. Същите са 12 935 лева и са разпределени в съответствие с чл. 10, ал. 3 от ЗПСК като 12 342 лева са отнесени във фонд "Разходи за приватизацията", а 539 лева във фонд "Инвестиционен".
Анализът на получените приходи през годината показва, че основната част от същите, а именно 72, 4на сто е получена от сключени през периода сделки; 26,6 на сто от разсрочени плащания и 1,0 на сто от мероприятия, съпътствуващи приватизацията.
Г.СЛЕДПРИВАТИЗАЦИОНЕН КОНТРОЛ
Следприватизационният контрол през 2003 г. е осъществяван в съответствие със ЗПСК, Методиката за подготовка на приватизационни сделки и следприватизационен контрол и клаузите на сключените договори. През годината предмет на контрол са били: задълженията за плащане на предвидените по договор вноски, лихви и неустойки, изпълнение на поети задължения за обособяване на обекти, а така също и за поддържане на работни места, както следва:
а/ Парични плащания, в т.ч. вноски , лихви и неустойки.
Обобщените данни за осъществените през годината парични плащаните произтичащи от договори за разсрочено плащане са представени в приложената по долу таблица:
ПОКАЗАТЕЛИ Отчет Отчет |
2002 г . 2003 г % |
Вноски по договор -лв 212 521 322 010 151,5 |
Лихви по договори – лв 5 387 10 400 193,1 |
Неуст. по договори- лв 95 446 469,4 |
От анализа на извършените плащания на дължими вноски по договор се вижда, че голяма част от тях се погасяват авансово. Това се дължи и на обстоятелството, че над 20 сделки са които са сключени в левова равностойност на $, а курсът през изминалата година беше изгоден за купувачите.
Заплатените неустойки се дължат на забавяне трансфера на заплатени вноски, в случаите когато плащанията се извършват от други банки.
Подробна информация за извършените плащания по реда на следприватизационния контрол е представена в приложения № 3 и 3А.
б/ Задължения за обособяване на нови обекти.
С констативни протоколи е установено изпълнението на задълженията на: Георги Райков за обособяване на магазин № 109 /3 на ул. "Н. Габровски" № 58; Пепи Герасимов за обособяване на магазин № 109 /4 на ул. "Никола Габровски" № 58; "Микра" ООД - за обособяване на обекти 1 и 3 /части от магазин 22/ на ул. "В. Левски" № 12 и на ЕТ "АИВА-92 Атанас Иванов" за обособяване на обект 2 - част от магазин № 22 на ул. "В. Левски" № 12, както и на обекти с №№ 3, 5, 7 на ул. “В. Левски” № 21.
в/Разкриване на нови и запазване на съществуващи работни места.
При извършената проверка е констатирано изпълнение на задължението на "Мултиком" ООД - Велико Търново за поддържане на 55 работни места за периода 1.01.2002 г. - 30.11.2002 година, с което задължението на дружеството за поддържане на работни места е снето от отчет.
Д. ДРУГИ ДЕЙНОСТИ ПО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ГОДИШНИЯ ПЛАН ЗА ПРИВАТИЗАЦИЯ.
През 2003 година са подготвени и проведени 14 заседания на Надзорния съвет за приватизация, на които са разгледани общо 81 въпроса, свързани с подготовката и изпълнението на годишният план за приватизация. Подготвени са и по предложение на НСП са взети 41 решения на ОбС, свързани с приватизацията на общинските предприятия и обособени обекти.
От приетите от началото на годината решения по-значими са: приемане отчет за изпълнение на Годишната програма за приватизация за 2002 година; приемане на становища на НСП за реда и начина за приватизация на включените обекти и предприятия в годишния план за 2003 година; утвърждаване на план-сметки за очакваните приходи от приватизацията през 2003 година; откриването на процедури за приватизация на включените в плана обекти; определянето и актуализация на цени; определяне на начин на приватизация на обособени обекти; приемане на правила за провеждане на предварителен и заключителен етап от конкурс, приемане на вътрешни правила за организиране на публичен регистър и други.
Редовно е изготвяна и представяна по направления изискващата се аналитична и статистическа информация за хода на приватизационния процес в общината в т.ч. до: Държавен финансов контрол, Сметна палата, Държавен вестник, Общинския съвет, Общинската администрация и други правоимащи органи.
През годината е извършена проверка от органите на ТД “АДВФК” за дейността на Общинската агенция за приватизация през 2002 година. В изводите на одитния доклад се посочва, че:
“Съществуващите процедури и вътрешни контроли са осигурили приходите и разходите на агенцията да бъдат извършени в съответствие с нормативните актове и в рамките на предвидените по закон отчисления. В резултат на съществуващите процедури и контроли, подготовката и провеждането на приватизационните сделки е осъществявано в съответствие със законовите и подзаконови актове, като е извършван следприватизационен контрол по отношение на паричните плащания, усвояване на договорените инвестиции и запазване на съществуващи работни места.”
С цел своевременно информиране на обществеността в общината за хода на приватизационния процес редовно е предоставена информация и на местните печатни и електронни медии.
Е. ОТЧЕТ ЗА ПРИХОДИТЕ И РАЗХОДИТЕ НА Об АП
Приходите и разходите на агенцията за 2003 година са извършвани в съответствие с разпоредбите на ЗПСК и приетата от Общинския съвет Наредба за формииране и управляване на приходите от приватизацията.
Обобщените данни за приходите и разходите в и от фонд “Разходи за приватизацията” за отчетната година и тяхното сравнение с предвидените по закон нормативи и отчета за предходни години са представени в приложената по-долу таблица:
ПОКАЗАТЕЛИ 2002 г 2003 г за периода |
отчет план отчет 1994- 2003 г |
Приходи от прив.– лв 122 463 118 070 124 302 1 195 398 |
Разходи за прив.- лв 79 490 100 000 74 548 445 789 |
Превишение на прихо ди над разходи -лева 42 973 18 070 49 754 749 609 |
Разходи за прив.лв х100
Приходи от прив.лв % 6,36 9,00 5,95 3,79 |
От данните в таблицата се вижда, че в резултат на подобрена организация на приватизационния процес през отчетната година е постигнато:
-увеличаване на приходите и намаляване на разходите към фонд”Разходи за приватизацията” в сравнение с предходната 2002 г;
- преизпълнение на приходите и икономия на разходите в сравнение с плана за 2003 година;
- реализиране на икономия на средства от фонда, която за 2003 г е 49 754 лева, а с натрупване от началото на приватизацията 749 609 лева;
Конкретната информация за всички приходи и разходи е представена в приложение № 4 към отчета.
За всички приходи и разходи на ОбАП за 2003 година е съставена и съществува изискващата се първична и счетоводна отчетност, която е на разположение на НСП, Общинския съвет и всички специализирани контролни органи.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:
/инж. Н ТАЧЕВ/
СПРАВКА
ЗА ОТКРИТИ ПРОЦЕДУРИ, ПРИЕТИ ЦЕНИ И ОБЯВЕНИ
ТЪРГОВЕ И КОНКУРСИ ПРЕЗ 2003 ГОДИНА
І. Открити процедури за приватизация
1. 47,2 % от капитала на "Обществено хранене" ООД – Решение № 959/23.01.2003 г.
2. 40,0875 % от капитала на "Хлебопроизводство и сладкарство" ООД - реш. № 960/23.01.2003 г.
3. 34 % от капитала на ВТО "Мултиком" АД - реш. № 961 /23.01.2003 г.
4. 100 % от капитала на "Фарма" ЕООД - реш. № 962/23.01.2003 г.
5.Читалня /аптека/ на ул."Проф.Ил.Янулов"3"Д"-реш. № 963/23.01.2003 г.
6.Магазин на ул."Драгоман" № 2 - реш № 963 /23.01.2003 г.
7.Занималня на ул."М.Габровска" № 4"Г"- реш. № 963 /23.01.2003 г.
8.Помещения на ул."Д.Найденов" № 127 "Б" - реш . № 963 /23.01.2003 г.
9. Магазин на ул. "Ст.Стамболов" № 51 - реш . № 982 /20.02.2003 г.
10. Комбинирана сграда на микропазар в кв."Бузлуджа" - реш .№ 982/ 20.02.2003 г.
11. УПИ VІІ в кв.237 -за търговия и услуги - реш . №1001 /06.03.2003 г.
12. Етаж от сграда на ул. "Марно поле" № 4-5 - реш. № 1161/ 31.07.2003г.
13. Помещение / бивша занималня/ на ул. "М. Габровска" № 6"Г" - реш. № 1161/ 31.07.2003г.
14. Помещение / бивша занималня/ на ул. "Проф. Ил.Янулов" № 3"Г" - реш. № 1161/ 31.07.2003г.
15. Помещение / бивш клуб / в супермаркет кв. "Бузлуджа" - реш. № 1161/31.07. 2003г.
16. УПИ І кв. 370 / "Картала"/ - отреден за обществено обслужване - реш. № 1161/ 31.07.2003г.
17. УПИ ІІ кв. 370 / "Картала"/ - отреден за обществено обслужване - реш. № 1161/ 31.07.2003г.
18. УПИ ІІІ кв. 356/ "Бузлуджа"/ - отреден за търговия и услуги - реш. № 1161/ 31.07.2003г.
19. УПИ VІІ кв. 356/ "Бузлуджа"/ - отреден за търговия и услуги - реш. № 1161/ 31.07.2003г.
20. УПИ ІІ кв. 35/ - отреден за търговия и услуги - реш. № 1161/ 31.07.2003г.
21. УПИ ІІІ кв. 35/ - отреден за търговия и услуги - реш. № 1161/ 31.07.2003г.
22. УПИ VІ кв. 35/ - отреден за търговия и услуги - реш. № 1161/ 31.07.2003г.
23.Бивш пионерски дом - гр. Дебелец , ул." Патр. Евтимий Търновски "№1 - реш. № 1198/ 11.09.2003г.
ІІ. Приети цени и обявени търгове /конкурси/
№ | ОБЕКТ - ПРЕДПРИЯТИЕ |
Приета нач.цена лева |
Решение № на ОбС |
Дата на търга ……..2003 г |
Забележка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
76 на сто от капитала на "Свежест" ЕООД- В.Търново |
187 290 |
883/ 2002 | 24.01; 07.02; 16.04;30.04; |
||
Средновековни кули южно от "Владишки мост" |
11 874 |
964/ 2003 | 14.03.2003 28.03.2003 |
продаден | |
Склад в супермаркет "Чолаковци" |
28 165 |
964/2003 | 14.03; 28.03; 23.04;18.06; 25.06.2003 г |
продаден | |
Поземлен имот със стоп. постройки в с.Райковци |
1 158
965 |
964/2003
1164/2003 |
14.03;28.03; 23.04.2003 г 9.07.2003год 1.10.2003 г |
||
Поземлен имот с автоспирка в с.Райковци |
6 054
5045 |
964/2003
1164/2003 |
14.03;28.03; 23.04.2003 г 9.07.2003год 1.10.2003 г |
||
Помещение / изток/ ул."Проф.Ил.Янулов" 1"Б" |
4 340 |
964/2003 | 14.03.2003 28.03.2003 |
продаден |
|
Бръснаро-фриз. салон на ул. Ксилифорска" № 1В |
6 937
4 956 |
964/2003
1164/2003 |
14.03.2003 28.03.2003 9.07.2003год 1.10.2003 г |
||
УПИ І-470, кв.17 със сграда гр.Килифарево |
4 888
3 492 |
964/2003
1164/2003 |
14.03.2003 28.03.2003 9.07.2003год 1.10.2003 г |
||
Офис 1 на ул. "В. Левски" № 21 |
11 607 |
964/2003 | 07.03.2003 21.03.2003 |
продаден | |
Офис 2 на ул. "В. Левски" 21 |
33 079 28 944 |
964/2003 1077/2003 |
07.03;21.03; 23.04; 18.06; |
продаден | |
Офис 3 на ул. "В. Левски" 21 |
9 634 |
964/2003 | 07.03.2003 21.03.2003 |
продаден | |
Офис 4 на ул. "В. Левски" 21 |
9 440 |
964/2003 | 07.03.2003 21.03.2003 |
Продаден
|
|
Офис 5 на ул. "В. Левски" 21 |
9 634 |
964/2003 | 07.03.2003 21.03.2003 |
продаден | |
Помещение за услуги 7 на ул. "В. Левски" № 21 |
12 832 |
964/2003 | 07.03.2003 21.03.2003 |
продаден | |
Склад 9 на ул. "В. Левски" 21 |
7 440 5 580
4 650 |
964/2003 1077/2003
1164/2003 |
07.03;21.03; 23.04; 18.06; 25.06.2003 9.07.2003г. 1.10.2003г |
продаден | |
Магазин 10 , ул. "В.Левски" 21 |
10 488 |
964/2003 | 07.03;21.03; 23.04.2003 |
продаден | |
Магазин 11 ,ул. "В.Левски" 21 |
12 914 |
964/2003 | 07.03;21.03; 23.04.2003 |
продаден | |
Магазин 12 , ул. "В.Левски" 21 |
12 172 |
964/2003 | 07.03;21.03; 23.04.2003 |
продаден | |
Магазин 13 ,ул. "В.Левски" 21 |
11 900 |
964/2003 | 07.03.2003 21.03.2003 |
продаден | |
Магазин 14 , ул. "В.Левски" 21 |
10 185 |
964/2003 | 07.03.2003 21.03.2003 |
продаден | |
21. | УПИ VІІ,кв.350 със сграда
кв. "Бузлуджа" |
55 825 |
966/2003 | 14.03.2003 | продаден |
22. | Магазин 1 с ид.ч. от УПИ на ул."Хр.Ботев" 13 |
38 685 |
983/2003 | 28.03.2003 | продаден |
23 | Магазин 2 с ид.ч. от УПИ на ул."Хр.Ботев" 13 |
49 906 |
983/2003 | 28.03.2003 | продаден |
24. | Механа "Самоводска среща" на ул."Г.С.Раковски"33 |
39 326 |
983/2003 | 28.03.2003 | продаден |
25. | Бар с интернет клуб на ул."Марно поле" 21 |
81 091 |
983/2003 | 28.03.2003 | продаден |
26. | Бивша занималня на ул."М.Габровска" 4 "Г" |
4 877 |
1006/2003 | 9.05;23.05; 18.06.2003 |
продаден |
27. | УПИ VІІ в кв.237 за търговия и услуги |
55 311 |
1006/2003 | 9.05.2003 | продаден |
28. | Магазин № 1 на ул."Освобождение"№48 "А" |
21 660 17 328 |
1054/2003 1164/2003 |
11.06; 25.05; 9.07.2003 г 1.10.2003 г |
продаден |
29 | Магазин № 2 на ул."Освобождение"№48 "А" |
27 670 22 136 |
1054/2003 1164/2003 |
11.06;25.05; 9.07.2003 г 1.10.2003 г |
продаден
|
30. | Магазин № 3 на ул."Освобождение"№48 "А" |
26 040 20 832 |
1054/2003 1164/2003 |
11.06;25.05; 9.07.2003 г 1.10.2003 г |
продаден |
31. | Магазин № 4 на ул."Освобождение"№48 "А" |
11 810 |
1054/2003 | 11.06.2003 | продаден |
32. | УПИ ІІ кв.223 "А"с построени в него сгради - кв. "Асенов" |
26 278 21 022 |
1076/2003 1164/2003 |
18.06;25.06; 9.07.2003 г 1.10.2003 г. |
|
33. | Магазин на ул. "Драгоман"№2 |
9 153 |
1076/2003 |
18.06;25.06; |
Продаден
|
34. | Помещение на ул. Д. Найденов" № 127 "Б" |
5 348 |
1076/2003 |
18.06;25.06; |
продаден |
35. | Дял ІІІ на ІІ ет. от триетажна производствена
сграда на цех "Метал" - кв. Картала - об част от "Десислава" ЕООД |
45 310 |
824/2002 |
9.05.2003 |
продаден |
36. | Дял ІV на ІІІ ет. от триетажна производствена
сграда на цех "Метал" - кв. Картала - об част от "Десислава" ЕООД |
29 750 |
824/2002 |
9.05.2003 |
продаден |
37. | Аптека-част от бивша занималня на ул. "Проф.
Илия Янулов" № 3 "Д" |
9 622 |
1106/2003 |
24.09.2003 |
продаден |
38. | Търг. Обект – част от бивша занималня на ул.
“Проф. Илия Янулов” № 3 “Д” |
7 108 |
1106/2003 |
24.09.2003 |
продаден |
39. | Западен корпус от бивша ДГ “Славейче” , ул. “С.Велики” 7 |
26 572 |
1107/2003 |
30.09.2003 |
закл.етап на конкурса |
40. | УПИ V кв. 223 с построени в него сгради /кв”Асенов”/ |
25 852 |
1162/2003 |
24.09.2003 |
|
41. | 47,2 на сто от дяловете на
“Общ.хранене” ООД |
287 459 |
1163/2003 |
8.10.2003 |
определен купувач |
42. | Магазин № 2 от комбинирана търговска -
микропазар , кв”Бузлуджа” |
15 950 |
1197/2003 |
15.10.2003 |
продаден |
43. | Магазин № 3 от комбинирана търговска -
микропазар , кв”Бузлуджа” |
38 710 |
1197/2003 |
15.10.2003 |
продаден |
44. | Магазин № 4 от комбинирана търговска -
микропазар , кв”Бузлуджа” |
25 610 |
1197/2003 |
15.10.2003 |
продаден |
45. | Магазин № 5 от комбинирана търговска -
микропазар , кв”Бузлуджа” |
9 890 |
1197/2003 |
15.10.2003 |
продаден |
46 | Магазин № 8 от комбинирана търговска -
микропазар , кв”Бузлуджа” |
27 480 |
1197/2003 |
15.10.2003 |
продаден |
47 | 91 на сто от капитала на
“Свежест”ЕООД,В.Търново |
224 255 |
28 /2003 |
35 дни след обнар. в ДВ |
|
48 | Помещение на ул.”Проф.Ил. Янулов” 3 “Г” |
16 515 |
29/ 2003 |
31 дни след обнар. в ДВ |
ПРЕДСЕДАТЕЛ
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:
/инж. Н ТАЧЕВ/