ПРОТОКОЛ № 24
ОТ РЕДОВНО ЗАСЕДАНИЕ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ВЕЛИКО ТЪРНОВО,
ПРОВЕДЕНО НА 16.12.2004 г. от 9.10 ч. В ЗАЛАТА НА
ОБЩИНА ВЕЛИКО ТЪРНОВО
На заседанието присъстваха 34 /тридесет и четири/ общински съветника, отсъстваха трима: г-н П. Павлов и г-н И. Хаджимустафа, г-н Атанас Парушев.
Присъстваха още г-н Стефан Ботев зам. кмет на Община Велико Търново, служители и експерти на отдели към общинска администрация, журналисти и граждани.
Г-Н Н. ТАЧЕВ откри заседанието при следния проект за
ДНЕВЕН РЕД:
Приемане на Наредба № 1 за обществения ред.;
Приемане на Проект за Общинска стратегия за равни възможности за хора с увреждания 2004 – 2007. /Вх. № 944/07.12.2004 г./;
Информация за приложението на Наредбата за рекламно - информационната дейност в периода 2001 – 2004 г. /Вх. № 937/06.12.2004 г./;
Предложение за приемане на Годишен план за приватизация за 2005 г. /Вх. № 953/08.12.2004 г./;
Предложение за изменение и допълнение на Методика за подготовка на приватизационни сделки, провеждане на публични търгове и конкурси, сключване на приватизационни сделки и следприватизационен контрол в Община В. Търново. /Вх. № 954/08.12.2004 г./;
Промяна в НРПУРОИ и актуализация на договори.
Отчет за дейността на общинските дружества. /Вх. № 894/16.11.2004 г./;
Отчет за 2003 г. и разпределение за 2004 г. на средствата по § 17, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за уреждане жилищните въпроси на граждани с многогодишни жилищноспестовни влогове. /Вх. № 927/01.12.2004 г./;
Кандидатстване на Община В. Търново по Проект "Социални инвестиции и насърчаване на заетостта", Компонент 1 "Инициативи за развитие чрез инвестиции в инфраструктурата на местно ниво" пред Социалноинвестиционен фонд. /Вх. № 947/07.12.2004 г./;
Актуализация на Инвестиционна програма за 2004 г. /Вх. № 910/25.11.2004 г./;
Промени по бюджета на Община В. Търново. /Вх. № 941/06.12.2004 г./;
Промяна на Решение № 211/29.07.2004 г. /Вх. № 936/06.12.2004 г./;
Замяна на недвижими имоти чос УПИ І, кв. 234. /Вх. № 884/15.11.2004 г./;
Учредяване право на строеж. /Вх. № 940/06.12.2004 г./;
Включване на общинско жилище от фонда за настаняване под наем в списъка за продажба. /Вх. № 931/03.12.2004 г./;
Включване на общинско жилище от фонда за настаняване под наем в списъка за продажба. /Вх. № 930/03.12.2004 г./;
Предложение подобряване дейността и рационализиране на легловия фонд на "ОДКВЗС" ЕООД. /Вх. № 915/26.11.2004 г./;
Предложение за преименуване на ДЯ "Митко Палаузов". /Вх. № 914/26.11.2004 г./;
Отземляване, във връзка с чл. 30, ал. 1 от Наредбата за оземляване на безимотни и малоимотни граждани. /Вх. № 923/30.11.2004 г./;
Приемане на график за организиране и провеждане на ученически игри 2004/2005 – общински етап и осигуряване на финансови средства. /Вх. № 928/02.12.2004 г./;
Приемане на график за заседанията на Общински свет за І-во полугодие на 2005 г.
Г-Н Н. ТАЧЕВ информира общинските съветници относно постъпило писмено оспорване на Решение № 344/26.11.2004 г. на Великотърновския Общински съвет от кмета на Община Велико Търново с вх. № 956/08.12.2004 г. в съответствие с чл. 45, ал. 2 от ЗМСМА в законоустановения 7-дневен срок. На основание чл. 45, ал. 2 и в съответствие с чл. 79, ал. 2 от Правилника на ВТОбС следва да се включи за разглеждане и повторно приемане на днешното заседание.
Г-Н Н. ТАЧЕВ прочете постъпило писмено искане от кмета на Община Велико Търново за отпадане на т. 11 от дневния ред.
Г-Н Н. ТАЧЕВ прочете и постъпило писмено искане също от д-р Р. Рашев за свикване на извънредно заседание на 28.12.2004 г. На основание чл. 51, ал. 1, т. 1 г-н Тачев обяви свикването на извънредно заседание на ОбС, което ще се проведе на 28.12.2004 г. от 9.00 ч.
Г-Н Н. ТАЧЕВ подложи на гласуване постъпилите предложения за промяна на дневния ред.
С 31 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма, предложението за включване като т. 1 относно оспорване на Решение № 344/26.11.2004 г. на Великотърновски Общински съвет с вх. № 956/08.12.2004 г. бе прието.
С 31 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма, предложението за отпадане на т. 11 бе прието.
С 31 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма, Общински съвет Велико Търново прие следния
ДНЕВЕН РЕД:
Писмо от д-р Румен Рашев относно оспорване на Решение № 344/26.11.2004 г. на Великотърновски Общински съвет. /Вх. № 956/08.12.2004 г./
Приемане на Наредба № 1 за обществения ред.;
Приемане на Проект за Общинска стратегия за равни възможности за хора с увреждания 2004 – 2007. /Вх. № 944/07.12.2004 г./;
Информация за приложението на Наредбата за рекламно - информационната дейност в периода 2001 – 2004 г. /Вх. № 937/06.12.2004 г./;
Предложение за приемане на Годишен план за приватизация за 2005 г. /Вх. № 953/08.12.2004 г./;
Предложение за изменение и допълнение на Методика за подготовка на приватизационни сделки, провеждане на публични търгове и конкурси, сключване на приватизационни сделки и следприватизационен контрол в Община В. Търново. /Вх. № 954/08.12.2004 г./;
Промяна в НРПУРОИ и актуализация на договори.
Отчет за дейността на общинските дружества. /Вх. № 894/16.11.2004 г./;
Отчет за 2003 г. и разпределение за 2004 г. на средствата по § 17, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за уреждане жилищните въпроси на граждани с многогодишни жилищноспестовни влогове. /Вх. № 927/01.12.2004 г./;
Кандидатстване на Община В. Търново по Проект "Социални инвестиции и насърчаване на заетостта", Компонент 1 "Инициативи за развитие чрез инвестиции в инфраструктурата на местно ниво" пред Социалноинвестиционен фонд. /Вх. № 947/07.12.2004 г./;
Актуализация на Инвестиционна програма за 2004 г. /Вх. № 910/25.11.2004 г./;
Промяна на Решение № 211/29.07.2004 г. /Вх. № 936/06.12.2004 г./;
Замяна на недвижими имоти чос УПИ І, кв. 234. /Вх. № 884/15.11.2004 г./;
Учредяване право на строеж. /Вх. № 940/06.12.2004 г./;
Включване на общинско жилище от фонда за настаняване под наем в списъка за продажба. /Вх. № 931/03.12.2004 г./;
Включване на общинско жилище от фонда за настаняване под наем в списъка за продажба. /Вх. № 930/03.12.2004 г./;
Предложение подобряване дейността и рационализиране на легловия фонд на "ОДКВЗС" ЕООД. /Вх. № 915/26.11.2004 г./;
Предложение за преименуване на ДЯ "Митко Палаузов". /Вх. № 914/26.11.2004 г./;
Отземляване, във връзка с чл. 30, ал. 1 от Наредбата за оземляване на безимотни и малоимотни граждани. /Вх. № 923/30.11.2004 г./;
Приемане на график за организиране и провеждане на ученически игри 2004/2005 – общински етап и осигуряване на финансови средства. /Вх. № 928/02.12.2004 г./;
Приемане на график за заседанията на Общински свет за І-во полугодие на 2005 г.
Г-Н Е. НИКОЛОВ използвайки правото си по чл. 55, ал. 7 от Правилника на ВТОбС прочете декларация от името на общинските съветници от НДСВ.
ПО ПЪРВА ТОЧКА Г-Н Н. ТАЧЕВ обясни, че е изпълнено изискването на чл. 79, ал. 1 от правилника на ВТОбС и в тридневен срок след получаване на оспорването е проведено заседание на водещата комисия, която е взела решение по това предложение за решение.
На основание чл. 79, ал. 3 от Правилника на ВТОбС г-н Тачев подложи на повторно приемане решение № 344/26.11.2004 г.
С 24 гласа "за", 8 "против" и "въздържал се" – няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 364
ОТНОСНО: Писмо от д-р Румен Рашев относно оспорване на Решение № 344/26.11.2004 г. на Великотърновски Общински съвет.
На основание чл. 45, ал. 2 от ЗМСМА, Общински съвет Велико Търново
Потвърждава свое решение № 344/26.11.2004 г.
Г-Н М. МИХОВ изрази отрицателен вот.
На основание чл. 55, ал. 7 г-н Г. Стефанов се изказа от името на групата общински съветници от "Обединена левица".
ПО ВТОРА ТОЧКА Г-Н Н. ТАЧЕВ обясни, че с Решение 305/04.11.2004 г. на първо четене е приет текста на Наредба №1 и съгласно изискванията, които са били направени в зала се проведоха няколко допълнителни заседания на водещите комисии ПК по ТСУ и ПК по МСНУРПЕ, съвместно с Комисията по обществени ред и сигурност, РИО при МОН, РДВР и вследствие на което почти всички текстове са редактирани и съгласно изискванията на чл. 78 от Правилника на ВТОбС следва да се разгледат предложенията на комисиите.
Г-ЦА Ж. МИНЧЕВА изрази мнение, че е необходимо приемането на нова Наредба № 1, но същевременно е било необходимо и нейното разглеждане във всички ПК към Общински съвет, също така подчерта, че в настоящата наредба фигурират много текстове, които преповтарят вече приети наредби от Общинския съвет. Г-ца Минчева коментира текста на чл. 23, където отбеляза, че долната граница на санкциите би следвало да отпадне и глава ІV, която е наложително да се оформи като самостоятелна наредба.
Г-Н П. ТЮФЕКЧИЕВ се изказа в подкрепа на приемането на Наредба № 1 за обществения ред.
Г-н Н. Тачев подложи на гласуване текстовете на Наредба № 1 за обществения ред.
С 30 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма текстът на чл. 1 и чл. 2 от Глава първа бе приет.
С 30 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 3 бе приет.
С 31 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 4 бе приет.
С 30 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 5 бе приет.
С 30 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 6 бе приет.
С 30 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 7 бе приет.
С 30 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 8 бе приет.
С 29 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 9 бе приет.
С 29 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 10 бе приет.
С 29 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 11 бе приет.
С 28 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 12 бе приет.
С 29 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 13 бе приет.
С 28 гласа "за", 1 "против" и "въздържал се" – няма тестът на чл. 14 бе приет.
Г-Н М. МИХОВ изрази отрицателен вот.
С 26 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 15 бе приет.
С 28 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът цялата Глава втора бе приет.
С 24 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 16 бе приет.
С 25 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 17 бе приет.
С 25 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 18 бе приет.
С 26 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 19 бе приет.
С 26 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 20 бе приет.
С 26 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 21 бе приет.
С 27 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 22 бе приет.
С 27 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 23 бе приет.
С 27 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът цялата Глава трета бе приет.
С 26 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 24 бе приет.
С 27 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 25 бе приет.
С 25 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 26 бе приет.
С 26 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" – няма тестът на чл. 27 бе приет.
С 25 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 28 бе приет.
С 24 гласа "за", "против" – няма и 1 "въздържал се" текстът на чл. 29 бе приет.
С 24 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 30 бе приет.
С 24 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 31 бе приет.
С 24 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 32 бе приет.
С 24 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 33 бе приет.
С 24 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 34 бе приет.
С 24 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 35 бе приет.
С 24 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 36 бе приет.
С 23 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 37 бе приет.
С 23 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 38 бе приет.
С 23 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 39 бе приет.
С 23 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 40 бе приет.
С 20 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на цялата Глава четвърта бе приет.
С 22 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 41 бе приет.
С 22 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 42 бе приет.
С 21 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на цялата Глава пета бе приет.
С 21 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на цялата Глава шеста бе приет.
С 21 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 53 бе приет.
С 21 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на чл. 56 бе приет.
С 21 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на цялата Глава седма бе приет.
С 21 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма текстът на цялата Глава осма бе приет.
С 21 гласа "за", "против" – няма и "въздържал се" - няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 365
ОТНОСНО: Приемане на Наредба № 1 за обществения ред
На основание чл. 22, ал. 1 от ЗМСМА и чл. 78 от Правилника за организацията и дейността на Великотърновския общински съвет, на неговите комисии и за взаимодействието му с общинската администрация, Общински съвет Велико Търново
Приема Наредба № 1 за обществения ред.
ПО ТОЧКА ТРЕТА изказвания не бяха направени.
С 21 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 366
ОТНОСНО: Приемане на Решение за Проект за Общинска стратегия за равни възможности за хората с увреждания 2004 – 2007 г.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 12 от ЗМСМА, Общински съвет Велико Търново
1. Приема Проект за Общинска стратегия за равни възможности за хората с увреждания 2004 – 2007 г.
2. В тримесечен срок от приемане на Стратегията да се представи План за изпълнение за 2005 г. с отговорните институции, финансова ангажираност и срокове за изпълнение.
ПО ТОЧКА ЧЕТВЪРТА изказвания не бяха направени.
С 21 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 367
ОТНОСНО: Информация за приложението на Наредбата за рекламно-информационната дейност в периода 2001 – 2004 г.
На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, Общински съвет Велико Търново
1. Приема информацията за приложение на Наредбата за рекламно-информационната дейност.
2. Възлага на Кмета на Общината да внесе предложение за актуализиране на Наредбата за рекламно-информационната дейност до 31.03.2005 год.
ПО ТОЧКА ПЕТА изказвания не бяха направени.
С 21 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 368
ОТНОСНО: Приемане Годишен план за приватизация на общинската собственост в Община Велико Търново за 2005 година
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 6, ал. 2 от ЗПСК и чл.10, т. т.2, 3 и 4 от Правилника за дейността на Общинската агенция за приватизация, Общински съвет Велико Търново
1. Приема Годишен план за приватизация на общинската собственост в Община Велико Търново за 2005 година и утвърждава:
- Списък на общински търговски дружества, обособени части от тях и общински нежилищни имоти със стопанско предназначение, подлежащи на приватизация през 2005 година - Приложение 1;
- План - сметка за очакваните приходи и разходи от изпълнението на плана за приватизация на общинската собственост за 2005 година - Приложение 2.
- Предприятия и обекти, които няма да се приватизират през 2005 г. - Приложение 3.
2. Възлага на общинската администрация, в срок до 28.02.2005 година, да предложи списък с общински нежилищни имоти, със стопанско предназначение, обособени части от търговски дружества, както и незастроени урегулирани поземлени имоти, със стопанско и смесено предназначение, за включване в годишния план за приватизация за 2005 година.
ПО ТОЧКА ШЕСТА изказвания не бяха направени.
С 23 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 369
ОТНОСНО: Изменение и допълнение на Методика за подготовка на приватизационни сделки, провеждане на публични търгове и конкурси, сключване на приватизационни сделки и следприватизационен контрол в Община Велико Търново
На основание чл. 22, ал. 1 от ЗМСМА, ПМС № 309/12.11.2004 г. и чл. 10, т. 1 от Правилника за дейността на ОбАП, Общински съвет Велико Търново
Приема изменение и допълнение на Методиката за подготовка на приватизационни сделки, провеждане на публични търгове и конкурси, сключване на приватизационни сделки и следприватизационен контрол в Община Велико Търново, както следва:
§ 1. Създава се нов чл.6
Чл.6.(1) Тръжната /конкурсната/ документация и информационния меморандум за обектите за приватизация се изготвят от ОбАП и се предоставят на лицата, заявили интерес за участие в приватизацията, срещу заплащане, размера на което се определя с решение на Общинския съвет.
(2) Тръжната документация за участие в публичен търг с явно наддаване се утвърждава от ОбС и съдържа:
1. наименованието на обекта на търга;
2. начална тръжна цена;
3. стъпката на наддаване ,която се определя в размер между 1 и 10 на сто от началната цена;
4. размера на депозита и крайния срок за внасянето му;
5. мястото, където се закупува тръжната документация и цената й;
6. срока за закупуване на тръжната документация, който не може да бъде по-кратък от 10 дни от датата на обнародването на решението в "Държавен вестник";
7. срока за подаване на предложения за участие в търга, който не може да бъде по-кратък от 15 дни от датата на обнародването на решението в "Държавен вестник";
8. начинът и срока за извършване на огледи на обекта на търга, съответно на активите на търговското дружество;
9. мястото, деня и началния час на провеждането на търга;
10. предварителни квалификационни изисквания, в случаите когато има такива;
11. списък на документите, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в търга, съгласно Приложение № 1 към Методиката;
12. основанията за недопускане в търга, съгласно раздел ІІІ, т. 9, ал. 2 от Методиката;
13. разяснения относно процедурата по провеждане на търга и сключване на договор, съгласно раздел ІІІ и V от тази методика;
14. проект на договор за продажба на обекта за приватизация по реда на ЗПСК;
15. информационен меморандум /описание на обекта/;
16. други документи, по преценка на органа за приватизация.
(3) Конкурсната документация, за участие в конкурс на два етапа се утвърждава от ОбС и съдържа:
1. наименование на обекта на конкурса;
2. минималната конкурсна цена – в случаите когато такава е определена;
3. мястото, където се закупува конкурсната документация и цената и;
4. срока за закупуване на конкурсната документация;
5. условията за закупуване на конкурсната документация, включително необходимите документи, които следва да бъдат представени при закупуването и;
6. предварителните квалификационни изисквания към участниците в конкурса – в случаите когато са поставени такива изисквания;
7. срока, в който лицата закупили конкурсна документация могат да отправят искане за разяснения по процедурата за провеждане на конкурса;
8. срока за подаване на оферти;
9. правила за провеждане на предварителен етап на конкурса, съгласно раздел ІV.А.1 и Приложение № 5 от Методиката;
10. изисквания към съдържанието на предварителната оферта, съгласно приложение № 5 към Методиката;
11. изисквания, в случаите на участие в конкурса чрез юридически лица, консорциуми или други форми на сдружаване, специално учредени за участие в конкурса – съгласно приложение № 5 на Методиката;
12. условия и ред за получаване на допълнителна информация, съгласно раздел ІV.А и Приложение № 5 от Методиката;
13. проект на договор за продажба;
14. информационен меморандум;
15. основания за недопускане в предварителния и заключителен етап на конкурса, съгласно чл. 17, ал. 1 и чл. 24, ал. 1 от Методиката;
16. други документи по преценка на органа по приватизация.
(4) Конкурсната документация за участие в конкурс на един етап се утвърждава от ОбС и съдържа:
1. наименование на обекта на конкурса;
2. минималната конкурсна цена – в случаите когато такава е определена;
3. мястото, където се закупува конкурсна документация и цената и;
4. срока за закупуване на конкурсната документация;
5. условията за закупуване на конкурсната документация, включително необходимите документи, които следва да бъдат представени при закупуването и;
6. предварителните квалификационни изисквания към участниците в конкурса – в случаите когато са поставени такива изисквания;
7. срока, в който лицата закупили конкурсна документация могат да отправят искане за разяснения по процедурата за провеждане на конкурса;
8. срока за подаване на оферти;
9. размер на депозита за участие в конкурса;
10. правила за провеждането на конкурса, съгласно раздел ІV.Б на Методиката и Приложение № 6 от Методиката;
11. изисквания към съдържанието на офертата, съгласно приложение № 6 към Методиката;
12. условия за задържане и връщане на депозита, съгласно раздел ІV.Б и раздел V от Методиката;
13. изисквания, в случаите на участие в конкурса чрез юридически лица, консорциуми или други форма на сдружаване, специално учредени за участие в конкурса – съгласно приложение № 6 на Методиката;
14. условия, които трябва да бъдат спазени за да бъде допусната офертата за оценка–декларация, попълнена от участника, съгласно приложение № 6 на Методиката;
15. критерии за оценяване на офертите, съгласно приложение 6 на Методиката;
16. проект на договор за продажба;
17. информационен меморандум;
18. основания за недопускане в конкурса, съгласно раздел ІV.Б, чл. 28д, ал. 1 от Методиката;
19. други документи по преценка на органа по приватизация.
(5). В случаите, когато към участниците са предявени предварителни квалификационни изисквания:
1. лицата заявили интерес към търга /конкурса/ закупуват от Об АП от тръжна /конкурсна/ документация по цена определена с решение на Об съвет;
2. лицата, желаещи да вземат участие в тръжната /конкурсна/ процедура, представят в ОбАП писмени доказателства за съответствие с определените от ОбС квалификационни изисквания;
3. при съответствие на представените от лицата писмени доказателства с определените от ОбС квалификационни изисквания, Об АП предоставя на същите информационен меморандум по цена определена с решението на Об съвет.
(6). Кандидатите за участие в търг /конкурс/ получават от ОбАП сертификат за регистрация, съгласно приложение №4, както следва:
1. при публичен търг с явно наддаване – след закупуване на тръжна документация и информационен меморандум;
2. при публичен конкурс в два етапа:
а) за предварителен етап – след закупуване на конкурсна документация и информационен меморандум;
б) за заключителен етап – след внасяне депозит за участие;
3. при публично обявен конкурс в един етап - след закупуване на конкурсна документация и информационен меморандум.
§ 2. В чл. 8 се правят следните изменения:
- в ал. 1 в последното изречение след думите “обекта на приватизация” се добавя ”датата и точния час на подаване на документите”;
- в ал. 2 в последното изречение след думите “Образец № 2 и № 3” се добавя “и издаден от Об АП сертификат за регистрация – образец № 4“.
§ 3. В чл.9, ал. 2 се създава нова т.6
- т. 6. са подадени от лица, които не притежават сертификат за регистрация.
§ 4. В чл. 11 ал. 2 се изменя така:
(2) В случай че участниците в търга потвърдят началната тръжна цена, но никой от тях не обяви следващата по размер цена, по-висока от началната с една стъпка, търгът се закрива и внесените от тях депозити за участие в търга се задържат.
§ 5. Допълва наименованието на глава ІV. Провеждане на публично оповестен конкурс, с раздел ІV.А. Провеждане на конкурс на два етапа, А.1. Предварителен етап на конкурса
§ 6. В чл. 13, ал. 1 след думите "сертификат за регистрация" се поставя тире и се добавя "Образец № 4".
§ 7. В чл. 14, ал. 1 в първото изречение след думите "приетите от Об съвет" се добавя "общи Правила за участие в конкурс на два етапа - Приложение № 5". В последното изречение след думите "адресът на подателя" се добавя "датата и точния час на подаване".
§ 8. В чл. 15 се правят следните изменения и допълнения:
- в ал. 1 след думите “се удължава” се добавя “с 21 дни”.
- в ал. 2 след думите “се удължава” се добавя “с 21 дни”
§ 9. В чл. 20 се правят следните изменения и допълнения:
- в ал. 1 след думите “конкурс в два етапа” се поставя тире и се добавя “Приложение № 5”;
- в т. 4 на ал. 2, след думите “оферти” се поставя тире и се добавя “Приложение № 5”;
в т. 7 на ал. 2, след думите “комплексната оценка” се поставя тире и се добавя “Приложение № 5”;
§ 10. В чл. 22, ал. 1 след думите “и адресът на подателя” се добавя “датата и точния час на подаване”.
§ 11. В чл. 25 след думите “с критериите” се добавя “определени в Приложение № 5”;
§ 12. В глава ІV са създава се нов раздел
Б. Провеждане на конкурс на един етап
Чл.28а. (1) На всички лица, закупили конкурсна документация и внесли депозит, а в случаите по чл. 6, ал. 5 от методиката - закупили и информационен меморандум, ОбАП издава сертификат за регистрация и те имат право да подадат оферта.
(2) Право да подадат оферта имат и юридически лица, консорциуми или други форми на сдружаване, специално учредени за участие в конкурса, в случай че това е предвидено в конкурсната документация. В този случай сертификатът по ал. 1 се издава на тяхно име.
(3) В срока, определен в конкурсната документация, на лицата по ал. 1 се предоставя възможност за извършване на собствен правен и финансов анализ съобразно условията и реда, предвидени в конкурсната документация, по ред посочен в приложение 6 на Методиката.
(4) Разяснения по процедурата за провеждане на конкурса се предоставят по ред посочен в приложение № 6 на Методиката.
Чл.28б. (1) Офертите се изготвят в съответствие с изискванията, определени в конкурсната документация, и се депозират в ОбАП, в запечатан непрозрачен плик най-късно до изтичането на срока, определен в решението на ОбС. Върху плика се отбелязват пълното наименование на обекта на приватизация, името (фирмата) и адресът на подателя, датата и точния час на подаване.
(2) Подадените оферти се вписват от ОбАП в специален регистър, съдържащ входящия им номер, датата и часа на постъпването им. Допълнения или изменения на подадените оферти не се допускат освен в случаите по чл. 28д, ал. 2.
Чл.28в.(1) Определените срокове за закупуване на конкурсна документация и за депозиране на оферти могат да бъдат удължени преди изтичането им по реда на чл. 15, ал. 1 от Методиката срока за депозиране на оферти постъпи само една оферта или не постъпи оферта, се определя допълнителен срок за депозиране на оферти по реда на чл. 15, ал. 2 от Методиката.
(3) В случаите по ал. 1 и 2 ОбАП уведомява писмено всички лица, закупили конкурсна документация, за удължаването на сроковете, съответно за определения допълнителен срок. Решението се оповестява от ОбАП чрез обнародване в “Държавен вестник” и публикация в два централни ежедневника.
Чл. 28г. Постъпилите оферти се отварят най-късно на следващия работен ден след изтичането на срока за депозирането им. Всяка страница от офертите се парафира най-малко от двама членове на конкурсната комисия.
Чл. 28д. (1) Не се разглеждат оферти, които:
1. са подадени след определения или удължения срок по чл. 28в;
2. са подадени в незапечатан или прозрачен плик;
3. са подадени от лица, които не са получили сертификат за регистрация.
(2) Извън случаите по ал. 1, ако някоя от офертите не отговаря на изискванията, посочени в конкурсната документация, определената комисия дава срок за отстраняване на допуснатите нередовности. В писмото до участника се посочват нередовностите, които следва да бъдат отстранени.
(3) При необходимост конкурсната комисия може да изиска от участниците или от част от тях да представят и писмени разяснения по депозираните оферти.
(4) Ако нередовностите не бъдат отстранени в определения срок и/или не бъдат представени поисканите писмени разяснения, съответният кандидат не се допуска до по-нататъшно участие в конкурса.
(5) Не се допускат изменения или допълнения на офертите, които водят до промяна на съдържащите се в тях параметри.
Чл. 28е. След разглеждане на офертите конкурсната комисия извършва оценката им в съответствие с критериите, посочени в приложение 6 на методиката и изготвя мотивиран доклад до НСПСК, съдържащ предложение за класация.
Чл. 28ж. В случай че всички подадени оферти са неудовлетворителни с оглед целите на приватизация на обекта, определени в конкурсната документация, НСПСК прави мотивирано предложение до ОбС за прекратяване на конкурса и за освобождаване на внесените от участниците депозити.
Чл. 28з. (1) След като се запознае с предложението на конкурсната комисия по чл. 28е, освен в случаите по чл. 28ж, НСПСК прави предложение до кмета за определяне със заповед на спечелилия конкурса участник и участника, класиран на второ място.
(2) Всички участници в конкурса се уведомяват писмено от ОбАП за взетото решение, като внесените депозити се освобождават в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението, а депозитът на спечелилия конкурса се задържа като гаранция за сключване на договора за приватизация и се прихваща от цената.
(3) В случай че след съобщаване на решението по ал. 1 то бъде обжалвано от участник в конкурса, ОбАП задържа и неговия депозит до окончателното приключване на производството по жалбата.
Чл. 28и. С решението за определяне на участника, спечелил конкурса, задължително се определя и срокът за сключване на приватизационния договор, който не може да бъде повече от 30 дни.
§13. В Приложение - ОБРАЗЕЦ № 1 се добавят като точка:
5. Сертификат за регистрация –образец 4.
8. Решение на органа за управление за участие в търга /конкурса/.
9.Нотариално заверено пълномощно.
§14. Създава се ново Приложение - ОБРАЗЕЦ № 4 - Сертификат за регистрация.
§15. Създава се ново Приложение № 5 - Общи правила за участие в конкурс на два етапа.
§16. Създава се ново Приложение № 6 - Правила за участие в конкурс на един етап.
Преходни и заключителни разпоредби
§ 17. Приватизацията на обекти, за които има приети решения на Об съвет за търгове с явно наддаване или публично оповестен конкурс, се довършва по досегашния ред.
§18.Измененията и допълненията на Методиката за приватизационни сделки, провеждане на публични търгове и конкурси, сключване на приватизационни сделки и следприватизационен контрол са приети с решение № 369/16.12.2004 г. на Об съвет и влизат в сила от датата на приемането им.
ПО ТОЧКА СЕДМА изказвания не бяха направени.
С 24 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 370
ОТНОСНО: Промяна в Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество
На основание чл. 22, ал. 1 от ЗМСМА, Общински съвет Велико Търново
1. Дава съгласие за промяна на чл. 11 от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, както следва:
Създава се в чл. 11 нова ал. 3 със следното съдържание: "Наемите на обекти, находящи се в учебни заведения, да се заплащат като складова площ за периода, в който не функционират. Наемателите доказват фактическото положение с декларация до РУСО за прекратяване на дейността си през съответния период, представена в отдел "Общинска собственост".
Досегашните ал. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 стават съответно 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
2. Общинска администрация да актуализира сключените договори за наем в сила от 01.01.2005 г., съобразно промяната в НРПУРОИ.
ПО ТОЧКА ОСМА изказвания не бяха направени.
С 25 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 371
ОТНОСНО: Приемане на информация за резултатите от дейността на търговските дружества, в които Община Велико Търново е едноличен собственик на капитала за деветмесечието на 2004 г.
На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, Общински съвет Велико Търново
Приема информацията за резултатите от дейността на търговските дружества, в които Община Велико Търново е едноличен собственик на капитала за деветмесечието на 2004 г.
ПО ТОЧКА ДЕВЕТА изказвания не бяха направени.
С 23 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 372
ОТНОСНО: Отчет за 2003 г. и разпределяне за 2004 г. на средствата по §17, ал.1 от Правилника за прилагане на Закона за уреждане жилищните въпроси на граждани с многогодишни жилищноспестовни влогове.
На основание чл. 21, ал. 2от ЗМСМА, Общински съвет Велико Търново
1. Приема отчета за приходите и разходите на средствата по § 17, ал.1 от ППЗУЖВГМЖСВ за 2003 година.
2. Одобрява план-сметката на средствата по § 17, ал.1 от ППЗУЖВГМЖСВ за 2004 година в размер на 2921 лв.
ПО ТОЧКА ДЕСЕТА Г-Н Г. СТЕФАНОВ коментира, че е редно такива материали да се оформят по-прецизно.
С 26 гласа "за", "против" няма, 1 "въздържал се", Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 373
ОТНОСНО: Кандидатстване на Община Велико Търново по Проект "Социални инвестиции и насърчаване на заетостта", Компонент 1 "Инициативи за развитие чрез инвестиции в инфраструктурата на местно ниво" пред Социалноинвестиционен фонд.
На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, във връзка с чл. 40е от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане, чл. 7, ал. 1 от Наредба № 11/14.10.2003 г. за условията и реда за финансиране на проектите и дейностите на Социалноинвестиционен фонд и предложение с вх. № 25134/03.12.2004 г. на управителя на "Дом за възрастни с умствена изостаналост" с. Церова кория, Общински съвет Велико Търново
Дава съгласие за съфинансиране в размер на 20% от общите разходи по проект "Социални инвестиции и насърчаване на заетостта".
ПО ТОЧКА ЕДИНАДЕСЕТА изказвания не бяха направени.
С 27 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 374
ОТНОСНО: Актуализация на Инвестиционна програма за 2004 г.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 6 от ЗМСМА, чл. 18 от Закона за общинските бюджети, Общински съвет Велико Търново
Приема актуализация на "Инвестиционна програма" за 2004 г. на Община Велико Търново със стойност било 8 583 321 лв., става 8 586 921 лв. с пренасочване на средства по обекти за кметства с. Русаля и с. Шемшево от фонд “Приватизация” и промяна на източника на финансиране на обект “ППР Устройствено проучване за идейна концепция за паркиране в старинната част на Велико Търново – фонд “Приватизация”, където е допусната техническа грешка и не е включен в крайната сума на фонд “Приватизация” и се пренасочва с източник на финансиране “Собствени бюджетни средства”, както следва:
Придобиване на стопански инвентар – моторен трион; храсторез с. Русаля
Било – 2000 лв.; Става – 0 лв.
Реконструкция гр. паркове – кметства в т.ч. кметство с. Русаля
Било – 0 лв.; Става – 2000 лв.
Пенсионерски клуб с. Шемшево
Било – 0 лв.; Става – 1000 лв.
Реконструкция гр. паркове – кметства в т.ч. кметство с. Шемшево
Било – 3500 лв.; Става – 2500 лв.
Обект "ППР Устройствено проучване за идейна концепция за паркиране в старинната част на Велико Търново – фонд "Приватизация"
Било – 3600 лв.; Става – 0 лв.
Собствени бюджетни средства"
Било – 0 лв.; Става – 3600 лв.
ПО ТОЧКА ДВАНАДЕСЕТА изказвания не бяха направени.
С 26 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 375
ОТНОСНО: Промяна на Решение № 211 по Протокол №16 от 29.07.2004 на ОбС Велико Търново
На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, Общински съвет Велико Търново
Променя свое Решение № 211 по Протокол № 16 от 29.07.2004 година, както следва
На ред 6 :Било "..с площ 199кв.м" Става "….с площ 194 кв.м."
На ред 9: Било"..8 358 лева" Става "……..9700 лева".
ПО ТОЧКА ТРИНАДЕСЕТА изказвания не бяха направени.
С 26 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 376
ОТНОСНО: Замяна на недвижими имоти
На основание чл. 21, ал. 1, т.8 от ЗМСМА, чл. 35, ал. 2 от ЗОС и чл. 38, ал. 1 от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общински съвет Велико Търново
1. Дава съгласие за замяна на поземлен имот № 4076 от 750 кв.м. попадащ в УПИ /парцел/ І квартал 234 по плана на гр. Велико Търново собственост на Йордан Йовчев Пашов с постоянен адрес гр. Велико Търново, ул. "Оборище" 8 "В", Георги Костадинов Георгиев с постоянен адрес гр. Велико Търново, ул. "Моско Москов" № 23 и Валентин Костадинов Георгиев от гр. Велико Търново, ул. "Оборище" 8 "В", с недвижими имоти частна частна общинска собственост – УПИ /парцел/ ХІІ, кв.379 от 470 кв.м. актуван с АОС №1936/21.07.2003 г.; УПИ /парцел/ ХІІІ, кв. 379 от 574 кв.м., актуван с АОС №1937/21.07.2003 г.; УПИ /парцел/ ХІV, кв.379 от 530 кв.м., актуван с АОС № 1938 /21.07.2003 г. и УПИ /парцел/ ХV, кв.379 от 882 кв.м. актуван с АОС №1939 / 21.07.2003 г.
2. Възлага на Кмета на Община Велико Търново да извърши необходимите действия по подготовката на замяната на имотите и на основание чл. 38, ал. 2 от НРПУРОИ да внесе на следващо заседание на Общински съвет Велико Търново предложение за решение, което да съдържа:
Цената на всеки от имотите, предмет на замяната;
Документите, удостоверяващи правото на собственост;
Разликата в стойността на имотите и начинът на нейното плащане;
Размерът на режийните разноски, таксите и дължимият данък, които се заплащат от лицето, с което се извършва замяната;
ПО ТОЧКА ЧЕТИРИНАДЕСЕТА Г-ЖА Р. БРАЙНОВА коментира, че за вбъдеще общинска администрация трябва добре да оглежда проектите, които се представят и такива обслужващи сгради да бъдат решени с проектите за съответните сгради.
С 24 гласа "за", 1 "против", "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 377
ОТНОСНО: Учредяване право на строеж
І. На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 62, ал. 1 от Закона за енергетиката, Общински съвет Велико Търново
Учредява възмездно право на строеж върху общинска земя – УПИ І от строителен квартал 232 по плана на гр.Велико Търново за изграждане на трафопост без търг или конкурс в полза на "Електроразпределение – Горна Оряховица" ЕАД от 64 кв.м.
ІІ. На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 62, ал. 1 от Закона за енергетиката, Общински съвет Велико Търново
1. Учредява възмездно право на строеж върху общинска земя – УПИ ХХVІІ от строителен квартал 20-А по плана на гр.Велико Търново за изграждане на трафопост без търг или конкурс в полза на “Електроразпределение – Горна Оряховица“ ЕАД от 65 кв.м..
ІІІ.Утвърждава експертната оценка за учредяване право на строеж върху общински имот – УПИ І от строителен квартал 232 по плана на гр.Велико Търново, изготвена от лицензиран оценител "Инвестстрой - 92" ЕООД в размер на 1 088 /хиляда осемдесет и осем/ лева.
ІV. Утвърждава експертната оценка за учредяване право на строеж върху общински имот – УПИ ХХVІІ от строителен квартал 20-А по плана на гр.Велико Търново, изготвена от лицензиран оценител "Инвестстрой - 92" ЕООД в размер на 1755 /хиляда седемстотин петдесет и пет/ лева.
V. "Електроразпределение - Горна Оряховица“ ЕАД следва да заплати 1 088 /хиляда осемдесет и осем/ лева и 1 755 /хиляда седемстотин петдесет и пет/ лева на отделни вносни бележки по сметка на Община Велико Търново № 3097582901 БИН 731159000-5, 2% режийни разноски в размер на 21,76 лева и 35,10 лева по сметка 3087996400, БИН 7304000002 при ТБ”Биохим”АД, както и 2% местен данък в размер на 21,76 лева и 35,10 лева по сметка 3000205500 на Данъчна служба БИН 7311250005 БДСК – Велико Търново КОД на банката 30004019.
VІ. Възлага на Кмета на Община Велико Търново да извърши всички действия по учредяване право на строеж в съответствие с изискванията на раздел V от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, като всички разходи по учредяване правото на строеж са за сметка на “Електроразпределение – Горна Оряховица“ ЕАД.
Г-Н В. ГЕОРГИЕВ изрази отрицателен вот.
ПО ТОЧКА ПЕТНАДЕСЕТА изказвания не бяха направени.
С 29 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 378
ОТНОСНО: Включване на общинско жилище от фонда за настаняване под наем в списъка на жилища за продажба.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и чл. 47, ал. 2 от Закона за общинската собственост, чл. 59, ал. 3 от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общинският съвет Велико Търново
1. Вписва в списъка на жилищата за продажба двустаен апартамент № 3 на ул. ”Иларион Драгостинов” № 5, вход Б, гр. Велико Търново.
2. Одобрява оценката на имота в размер на 11 205 лева без ДДС.
ПО ТОЧКА ШЕСТНАДЕСЕТА изказвания не бяха направени.
С 27 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 379
ОТНОСНО: Включване на общинско жилище от фонда за настаняване под наем в списъка на жилища за продажба.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и чл. 47, ал. 2 от Закона за общинската собственост, чл. 59, ал. 3 от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общински съвет Велико Търново
1. Вписва в списъка на жилищата за продажба тристаен апартамент № 9 на ул. ”Бяла Бона” № 15, вход А, гр. Велико Търново.
2. Одобрява оценка на имота в размер на 8 226 лева без ДДС.
ПО ТОЧКА СЕДЕМНАДЕСЕТА изказвания не бяха направени.
С 27 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 380
ОТНОСНО: Предложение за подобряване дейността и рационализиране на легловия фонд на "ОДКВЗС – В. Търново" ЕООД
На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, във връзка с чл. 69, ал. 2, т. 5 от Закона за лечебните заведения, предложение с вх. № 20-84/10.11.2004 г. от д-р Светлозар Ангелов – управител на "ОДКВЗС – В. Търново” ЕООД и с цел подобряване дейността и рационализиране на легловия фонд, Общински съвет Велико Търново
Редуцира леглата в стационара на диспансера от 15 на 10, считано от 01.12.2004 г.
ПО ТОЧКА ОСЕМНАДЕСЕТА изказвания не бяха направени.
С 18 гласа "за", 2 "против", 10 "въздържал се", Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 381
ОТНОСНО: Преименуване на ДЯ "Митко Палаузов"
На основание чл. 21, ал. 1, т.18 от ЗМСМА, във връзка с предложение вх № 67-300/12.11.2004 г. от колектива на ДЯ "Митко Палаузов" гр. Велико Търново, Общински съвет Велико Търново
Преименува Детска ясла "Митко Палаузов" гр. Велико Търново в Детска ясла "Мечо Пух – 3" гр. Велико Търново.
ПО ТОЧКА ДЕВЕТНАДЕСЕТА изказвания не бяха направени.
С 28 гласа "за", 1 "против", "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 382
ОТНОСНО: Писмо № 454/18/11.2004 г. на Общинска служба "Земеделие и гори" гр. Велико Търново и молби от 11 жители на с.Ресен, Община Велико Търново за отземляване, във връзка с чл. 30 ал. 1 от Наредбата за оземляване на безимотни и малоимотни граждани /НОБМГ/.
На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, чл. 30, ал. 1 от Наредбата за оземляване на безимотни и малоимотни граждани /НОБМГ/ и Писмо № 454/18/11.2004 г. на Общинска служба “Земеделие и гори” гр. Велико Търново, Общински съвет Велико Търново
Дава съгласие да бъдат отземлени следните жители на с. Ресен по приложен списък, неразделна част от това решение.
ПО ТОЧКА ДВАДЕСЕТА Г-Н М. МИХОВ зададе въпроса дали в тези 15 000 лв. са предвидени средства за медицинските прегледи на децата.
Г-Н К. АЛЕКСИЕВ отговори, че не се включват в тези средства.
С 31 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, Общински съвет Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 383
ОТНОСНО: Приемане на график за организиране и провеждане на ученически игри 2004/2005 – общински етап и осигуряване на финансови средства
На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, Правила на МОН и ММС, във връзка с чл. 22, ал. 6 от Закона за физическото възпитание и спорта, Общински съвет Велико Търново
Приема график на Община Велико Търново и финансови средства в размер на 15 000 лв. за провеждане на състезанията.
ПО ТОЧКА ДВАДЕСЕТ И ПЪРВА Г-Н П. ТЮФЕКЧИЕВ направи следното предложение: "За сесията на 28 януари да влезе като основна точка отчет-анализ и приемане на програма, включваща действени мерки за трайно решаване на проблемите с уличните кучета".
Г-Н М. МИХОВ препоръча графика да бъде разгледан във всички ПК.
Г-Н В. ЦАНКОВ предложи графика на заседанията да се разгледа на извънредното заседание на ОбС на 28 декември, за да може същия да се разгледа в ПК.
С 31 гласа "за", "против" няма, "въздържал се" няма, предложението на г-н В. Цанков бе прието.
Г-ЖА Л. ПРОКОПОВА направи лично обяснение.
Поради изчерпване на дневния ред 24-то редовно заседание на Общински съвет Велико Търново бе закрито в 11.30 ч.
Препис от протокола се изпраща на Областен управител и Районна прокуратура за сведение.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:
/инж. Н. ТАЧЕВ/
ПРОТОКОЛИРАЛ
/И. Иванова/
ЗАМЕСТНИК ПРЕДСЕДАТЕЛИ:
Г-н Тодор Тодоров: Г-н Георги Стефанов:
Г-н Веселин Георгиев Г-н Милен Михов