ДО……………………..
Препис извлечение от Протокол № 60
от заседание на Общински съвет,
проведено на 23.01.2003 година.
РЕШЕНИЕ № 958
ОТНОСНО: Приемане Отчет за работата на Общинската агенция за приватизация за 2002 година.
На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, чл.10, т.5 и т.8 от Правилника за дейността на ОбАП, Общински съвет – Велико Търново
1.Приема отчета за работата на Общинската агенция за приватизация за 2002 година.
2. Одобрява отчета за приходите и разходите на Общинската агенция за приватизация за периода от 01.01.2002 до 31.12.2002 г, заедно с приложения № № 1, 2, 3, 3-А и 4, които са неразделна част от същия.
Приложения: Съгласно текста.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:
/Т. Д. ТОДОРОВ/
Вярно:
/И. Иванова/
за работата на Общинската агенция за приватизация
през 2002 година
Отчетът за работата на Общинската агенция за приватизация за 2002 година е изготвен на основание чл. 10, т. 5 и чл. 12, ал.8 от Правилника за дейността на Общинската агенция за приватизация /ОбАП/.
В отчета са включени данни, информация и анализи, произтичащи от взети решения на Общински съвет в изпълнение на годишната програма за приватизация за 2002 година. Отчетът е съобразен с разпоредбите на ЗППДОбП, а след отмяната му /ДВ. бр. 28/2002 г./ - с разпоредбите на ЗПСК.
На основание § 13, ал. 2 от ЗПСК приватизационните процедури през годината са организирани в съответствие с поднормативните актове, издадени на основание на отменения ЗППДОбП, доколкото същите не са в противоречие с разпоредбите на ЗПСК.
А. ПРЕДПРИВАТИЗАЦИОННА ПОДГОТОВКА
През 2002 година работата на ОбАП e свързана със създаване на необходимите условия и предпоставки за организиране на приватизационния процес в общината чрез подготовка на необходимите документи за: откриване на процедури, обособяване на обекти, възлагане и приемане на правни анализи и оценки, определяне методи на приватизация, обявяване търгове и конкурси, актуализация на цени и други специфични дейности, свързани с изискванията на ЗППДОбП и ЗПСК.
Основните показатели, които характеризират предприватизационната подготовка на обектите от програмата за 2002 година са взетите решения от Общинския съвет, в това число за: откриване на процедури, приемане на оценки и обявяване на обекти. Сравнението на посочените показатели с данните за съответния период на предходната година е показано в приложената таблица .
ПОКАЗАТЕЛИ |
Отчет |
Отчет |
% |
|
2001 г |
2002 г. |
|
Открити процедури-бр |
35 |
32 |
91 |
Приети оценки и цени-бр. |
50 |
51 |
102 |
Обявени обекти-бр. |
50 |
51 |
102 |
Прекратени процедури–бр. |
- |
1 |
- |
Данните от таблицата, с подробна информация за решенията на Общински съвет, приетите цени и проведените търгове, са представени в приложение № 1.
Сравнителният анализ на данните от таблицата за отчетната 2002 г и предходната 2001 показва следното:
Независимо от целогодишно допълване на програмата за 2002 година с нови обекти /включително през третото и четвърто тримесечие/, броят на откритите приватизационни процедури през отчетната година е по-малък. Като една от основните причини за това може да се посочи ограничения брой на подходящите за приватизация дружества, обособени части и общински нежилищни имоти със стопанско предназначение, поради наличието в част от тях на правни и други проблеми;
през отчетния период са приети общо 51 оценки, от които 33 са за нови обекти и 18 актуализирани, което е съпоставимо с предходната година. Независимо от повишена прецизност при оценяване на обектите, в около една трета от случаите се налага цените да бъдат намалявани. Основната причина за това е голямата разлика между датата на оценката и датата на приватизацията на обекта, която за отделни обекти може да достигне една и повече години;
през годината са публикувани обяви за 51 обекти за приватизация, от които само 11 са продадени при първия търг, а останалите са обявявани многократно. Съотношението -"броя обяви към броя приватизирани обекти" за 2002 година е седем към едно. В сравнение с предходната година това е близо двойно повече и е показател както за намален инвеститорски интерес, така и за намаляване на атрактивните обекти в програмата за приватизация.
Б. ПРИВАТИЗАЦИОННИ СДЕЛКИ
През 2002 година са сключени 42 бр.приватизационни сделки, от които 22 бр. след провеждане на публични търгове и 20 бр. с преференции за работещите в лечебни заведения - по реда на чл. 35 от ЗППДОбП и чл.111от ЗЛЗ При сключването на сделките купувачите са заплатили 1 030 041 лева и са поели задължения за разсрочени плащания в размер на левовата равностойност на 573 687 $ и 36 651 лева. Обобщените данни за сключените приватизационни сделки са представени в следната таблица:
ПОКАЗАТЕЛИ |
Отчет |
Отчет |
% |
|
2001 |
2002 |
к3:к2 |
Приватизационни сделки-бр |
19 |
42 |
221,0 |
Заплатена цена /нач.вноска/-лева |
1 960 362 |
1 030 041 |
52,5 |
Разср.плащания -лв.равн.на $ |
199 720 |
573 687 |
287,0 |
Разсрочени плащания -лева |
- |
36 651 |
- |
Забележка: Сключените през 2002 година сделки с данни за: стойност, начин на плащане и купувачи са представени в приложение № 2.
От данните в таблицата се вижда, че в сравнение с предходната година през 2002 г са сключени 2,2 пъти повече сделки, но получените приходи са близо два пъти по-ниски. Анализът показва, че причината за това е в спецификата на самите сделки, които за 2002 година са предимно на разсрочено плащане и приходите от тях ще бъдат получени през 2003 и следващите на нея години. При отчитане на очакваните постъпления от разсрочени плащания, приходите за последните две години са съпоставими и са в рамките на левовата равностойност на около 1 000 000 щатски долара.
В. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ГОДИШНАТА ПРОГРАМА ЗА ПРИХОДИТЕ
С решение № 882/2002 година на Общински съвет е прието приходите от приватизация за 2002 година, да достигнат 1 158 000 лева, като е утвърдено и разпределението на същите по реда на чл. 10 от ЗПСК, а именно:
- 1 046 500 лв. за инвестиционни цели по решение на Общински съвет ;
- 111 500 лв. за покриване на разходите, свързани с приватизацията.
Обобщените данни за изпълнението на годишната приватизационна програма са посочени в приложената таблица:
ПОКАЗАТЕЛИ |
Програма |
Отчет |
% |
|
2002 г |
2002 г. |
|
Приходи от приватизация-лв |
1 158 000 |
1 248 095 |
107,78 |
Фонд”Инвестиционен” лв. |
1 046 500 |
1 135 779 |
108,53 |
Фонд”Разходи за приват.” лв |
111 500 |
112 316 |
100,70 |
Забележка: Подробна информация за източниците, от които са формирани приходите е посочена в: приложение №2 - приходи от сделки, приложение №3 - приходи от мероприятия, съпътствуващи приватизационния процес и приложение № 3 А - приходи от разсрочени плащания и лихви.
Анализът показва, че основната част от приходите, а именно 82,5 на сто е получена от сключени през годината сделки; 17,4 на сто от разсрочени плащания и 0,1 на сто от мероприятия, съпътствуващи приватизацията.
Г.СЛЕДПРИВАТИЗАЦИОНЕН КОНТРОЛ
Следприватизационният контрол през 2002 г. е осъществяван в съответствие със ЗПСК, Методиката за подготовка на приватизационни сделки и следприватизационен контрол и клаузите на сключените договори. Предмет на контрола през годината са били задължения за: плащане на вноски, разкриване на работни места, инвестиции и други, както следва:
а/ Парични плащания, в т.ч. вноски, лихви и неустойки.
Общият размер на получените приходи от вноски и дължими лихви към тях през годината е 217 908,36 лв. Всички договорени срокове са спазени, като в повечето случаи издължаването е извършвано авансово.
б/ Разкриване на нови и запазване на съществуващи работни места
През 2002 година е констатирано, че са изпълнени всички поети задължения за разкриване на нови и запазване на съществуващи работни места - общо113 бр., в т. ч от:
- ЕТ "Валео- Валери Дацов" - купувач на "Магазин за промишлени стоки" на ул. "Самуил" 6, за поддържане на 3 работни места за трети едногодишен период;
- СД "Метал- експерт Пеев и сие" - купувач на обект "Незавършен производствен корпус с трафопост" в п-л ІІ кв. 5, за поддържане на 10 нови и 40 съществуващи работни места за четвърти едногодишен период;
- "Мултиком" ООД - купувач на 52,8 на сто от "Обществено хранене" ЕООД - за поддържане на 57 работни места през 2001 година;
- ЕТ "Недко Николов - Бабалина" - купувач на "Магазин № 15" на ул. "Зеленка" № 78, за поддържане на 3 работни места за пети едногодишен период.
в/ Усвояване на договорени инвестиции
През 2002 година предмет на контрол е било усвояването на предвидените с договора инвестиции от "Атил Комерс" ООД- гр. Габрово в "Хлебопроизводство и сладкарство" ЕООД - В. Търново. При план-график за усвояване на инвестиции в размер на 300 000 лева в продължение на 3 години, е установено, че купувачът е инвестирал в дружеството 313 826, 98 лева още през първата година. След извършената проверка, доказваща изпълнение на задължението, същото е снето от отчет, с решение на НСП.
г/ Задължения, свързани с обособяване на обекти
През 2002 г. е проверявано изпълнението на задълженията на купувачите за извършване на архитектурно-строителни работи в закупените обекти и самостоятелно свързване на електрическите им и ВиК инсталации. Констатирано е изпълнение на задълженията на:
- Пламен Спасов - купувач на "магазин 102/1" на ул. "Проф.Илия Янулов";
- Иван Дамянов - купувач на "магазини 175-1 и 2" на ул. "България" № 70;
- ЕТ"Емил Коев" - купувач на "магазини 175-3" на ул. "България" № 70;
- Мария Точкова - купувач на "обекти 1,3,4 от м-н 2" -ул. "В.Левски "№ 21;
- ЕТ"Анжел - Ангел Спасов" - купувач на обект "Приемателен пункт за химическо чистене" в супермаркет в кв. "Чолаковци".
Д. ДРУГИ ДЕЙНОСТИ ПО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОГРАМАТА.
През 2002 година са подготвени и проведени 15 заседания на Надзорния съвет за приватизация, на които са разгледани общо 97 въпроса, свързани с подготовката и изпълнението на годишната приватизационна програма. Подготвени са и по предложение на НСП са взети 49 решения на ОбС, свързани с приватизацията на общинските предприятия и обособени обекти.
От приетите през 2002 година решения по-значими са: приемане и актуализация в съответствие със ЗПСК на програмата за приватизация за 2002 година; приемане на годишен план за приватизация за 2003 година; утвърждаване на план-сметки за очакваните приходи от приватизацията през 2002 и 2003 година; откриването на процедури за приватизация на включените в програмата обекти; определянето на цени и начин на приватизация на обособени обекти и други; допълването на програмата за приватизация с нови обекти; актуализиране на действуващите и приемане на нови правилници, наредби, методики и правила в съответствие с разпоредбите на новоприетия ЗПСК.
Редовно е изготвяна и представяна по направления изискващата аналитична и статистическа информация за хода на приватизационния процес в общината в т.ч. до: Националния статистически институт, Държавен вестник, Общинския съвет, Общинската администрация и други правоимащи държавни органи.
С цел своевременно информиране на обществеността в общината за хода на приватизационния процес редовно е предоставена информация и на местните печатни и електронни медии.
През отчетния период е извършен финансов одит на ОбАП от органите на Териториалната дирекция на Агенция за вътрешнофинансов контрол за периода 1.04.2000 г - 31.12.2001 г. Одитът е приключен с връчване на окончателен доклад, в който е направен извода, че ОбАП е осъществявала дейността си в съответствие със законовите и подзаконовите нормативни документи и съблюдаване на бюджетната дисциплина. Препоръки към дейността на Об АП не са дадени.
Е. ОТЧЕТ ЗА ПРИХОДИТЕ И РАЗХОДИТЕ НА Об АП
Приходите и разходите на агенцията за 2002 година са извършвани в съответствие с разпоредбите на приетата от Общински съвет Наредба за формиране и управляване на приходите от приватизацията.
Приходната част на фонд "Разходи за приватизацията" за отчетния период е формирана както следва: 56 882 лева - начално салдо; 112 316 лева - нормативни отчисления от приходите; 4 622 лева - приходи от продажба на документация; 4 604 лева - задържан депозит; 560 лева - от продажба на ДЦК и 321 лева - лихви по текущата сметка.
Разходната част фонд "Разходи за приватизацията" за 2002 г. е формирана от следните разходи: за обяви - 28 604 лева; за заплати /вкл. ДОО и ЗО/ - 23 462 лева; за проектиране - 5 385 лева; за възнаграждения на НСП /вкл. ДОО и ЗО/ - 5 855 лева; за правни анализи и оценки - 2 650 лева, за тръжни комисии - 4 516 лева и за консултантски услуги - 2 400 лева.
От изложеното се вижда, че ОбАП е осъществявала разходите си в рамките на предвидените по закон отчисления от 9 на сто за фонд "Разходи за приватизацията", като за отчетния период конкретния размер на разходите е 6,36 на сто, а реализираните икономии са в размер на 32 826 лева. Заедно с икономиите от предходните периоди, общият размер на средства по фонд "Разходи за приватизация" е 717 433 лева, от които 352 578 лв. под формата на вземания, в т. ч.: от Общината - 335 000 лв. и от "Нармаг" ЕООД - 17 578 лв.
В изпълнение на решения № № 825/2002 г. и 934/2002 г. на Общинския съвет от фонд "Разходи за приватизацията" през годината са отпуснати безлихвени заеми на общината в размер на 485 000 лева, като размерът на възстановените заеми, вкл. на тези по решения № № 633/2001 г. и 825/2002 г. е 750 000 лева /посочени в следната таблица/
№ |
ПОЛУЧАТЕЛ |
РЕШЕНИЕ |
РАЗМЕР |
Към 31.12.2002 г |
|
|
|
№ |
лева |
издължени |
вземания |
1 |
Общината |
633/2001 |
600 000 |
600 000 |
0 |
2 |
Общината |
825/2002 |
150 000 |
150 000 |
0 |
3 |
Общината |
934/2002 |
335 000 |
- |
335 000 |
4 |
"Нармаг"ЕООД |
471/2001 |
17 578 |
- |
17 578 |
Подробното изпълнение на план-сметката за приходите и разходите на ОбАП, с данни за получените приходи и извършените разходи - по източници и направления, са посочени в представения отчет - приложение № 4.
За всички приходи и разходи на ОбАП за 2002 година е съставена и съществува изискващата се първична и счетоводна отчетност, която е на разположение на НСП, Общински съвет и всички специализирани контролни органи.
Анализът на изнесените данни за дейността на ОбАП в изпълнение на годишната програма за приватизация дава основание да бъдат направени следните основни ИЗВОДИ:
1.Общинската приватизация през 2002 година е осъществявана в съответствие с действуващата нормативна уредба и взетите решения от Общинския съвет. През годината приватизационната програма е актуализирана и приведена в съответствие с изискванията на ЗПСК и потребностите на общината, при което размерът на очакваните приходи е увеличен от 531 000 лева на 1 158 000 лева или 2,3 пъти.
2. В резултат на извършената дейност през годината са приватизирани 42 обекта, от които са получени приходи в размер на 1 248 095 лева, което е с 90 095 лева повече от разчетите за приходите, приети с актуализацията на приватизационната програма за 2002 г. или превишение на очакваните приходи с 7,78 на сто.
3 Приватизационният процес през годината се характеризира с публичност и прозрачност. По отношение на приватизационните процедури за е постъпила само една жалба от кандидат за участие в търг, която е отхвърлена от ВТОС с определение за недопустимост.
4. Чрез приватизацията през отчетния период е продължен процесът на преструктуриране и по-ефективно използуване на общинската собственост, в това число: включена в капитала на общински търговски дружества, общински недвижими имоти, обособени части и незавършени обекти на строителството.
СПРАВКА
ЗА ОТКРИТИ ПРОЦЕДУРИ, ПРИЕТИ ЦЕНИ И ОБЯВЕНИ
ТЪРГОВЕ ПРЕЗ 2002 ГОДИНА
І. Открити процедури за приватизация
1-3. Магазин № 22, ул. "Васил Левски" № 12 - реш. № 695/26.02.2002 г - разделен на 3 обекта с одобрен инвестиционен проект.
4-5. Магазин № 109, -ул. "Н. Габровски" № 58- реш. № 695/26.02.2002- разделен на 2 обекта с одобрен инвестиционен проект.
6-19. Административна сграда, 3 гаража и работилница на ул. "Васил Левски" № 21 - реш. № 695/26.02.2002 г, разделена на 14 обекта с одобрен инвестиционен проект.
20. УПИ І- 470 от кв.17 със сграда - ул. "Тр. Саралиев" № 24 - гр. Килифарево - реш. № 695/26.02.2002 г.
21. Помещения на ул. "Проф. Илия Янулов" -реш. № 698/26.02.2002 г.
22.. Помещения в кв. 352 - кв. "Бузлуджа" - реш № 698/26.02.2002 г.
23. Приемателен пункт за химическо чистене - ул. "Н. Габровски" № 43 - реш. № 715/14.03.2002 година.
24. Кафе на ул. "Н.Пиколо" № 29 - реш. 819/18.07.2002 година.
25. Магазин на ул. "Хр. Ботев" № 13 - реш. 819/18.07.2002 година.
26. Магазин на ул. "Полтава" № 9 Е - реш. 819/18.07.2002 година.
27. Автоспирка кв. 7 п. VІ - с. В. вода - реш. 819/18.07.2002 година.
28. Сграда - кв. 30 п. І - с. Ресен - реш. 819/18.07.2002 година.
29. Автоспирка с. Русаля - реш. 819/18.07.2002 година
30. Механа "Самоводска среща" ул. "Раковски" № 33 - реш. 854 /26.09.2002 година.
31. Бар с интернет клуб в сутерена на бл. 1 на сграда на ул. "М.поле" № 21 - реш. 854 /26.09.2002 година
32. Магазин на ул. "Освобождение" № 48 А - реш. 909/14.11.2002 година
ІІ. Приети цени и обявени търгове
№ |
ОБЕКТ- ПРЕДПРИЯТИЕ
|
Приета нач.цена $/лв |
Решение № на ОбС |
Дата на търга ……..2002 г |
Забе- лежка |
1 |
Поземлен имот с училищна сграда, физкултурен салон, сграда котелно на ул. "Драгоман" № 16 |
91 874 $ |
669/2002 |
20.03.2002 |
продаден |
2 |
Стопански инвентар на " ДКЦ І" - ЕООД |
2650 лв |
670/2002 |
по ЗЛЗ - без търг |
продаден |
3 |
Дял първи от триетажна производствена сграда на цех"Метал" / І етаж/ |
16 260 лв |
824/2002 |
16.04.; 30.04. 31.05.; 14.06. 11.09; 25.09. |
продаден |
4 |
Дял втори от триетажна производствена сграда на цех"Метал" / Іетаж/ |
44 380 лв |
824/2002 |
16.04.2002 30.04.2002; 11.09.25.09 |
продаден |
5 |
Дял трети от триетажна производствена сграда на цех"Метал" /ІІ етаж/ |
45 310 лв |
824//2002 |
16.04.; 30.04. 31.05.; 14.06. 11.09;2509; |
- |
6 |
Дял четвърти от триетажна производствена сграда на цех"Метал" /ІІІ етаж/ |
29 750 лв |
824/2002 |
16.04.; 30.04. 31.05.; 14.06. 11.09;25.09. |
- |
7 |
Магазин на ул." Оборище" № 6"Ж" |
16 620 лв |
824 /2002 |
16.04.; 30.04. 31.05.; 14.06. 11.09 |
продаден |
8 |
Магазин на ул." Оборище" № 12 "Г" |
13 340 лв |
824/2002 |
16.04.; 30.04. 31.05.; 14.06. |
продаден |
9 |
Магазин на ул." С.Велики " № 6 "Б" |
9 696 $ |
697/2002 |
16.04.2002 |
продаден |
10 |
Работилница на ул. "Проф. Илия Янулов" № 1 "Г" |
8 156 $ |
697/2002 |
16.04.; 30.04. 31.05.; 14.06. |
продаден |
11 |
Магазин на ул. "Н. Пиколо" 4"В" |
6 053 лв |
820/2002 |
24.04.;8.05; 2106;28.06 |
продаден |
12 |
Магазин на ул. "Н. Пиколо" 4 "Д" |
14 796 лв |
820/2002 |
24.04.;8.05; 2106;28.06 24.09 |
продаден |
13 |
Помещение на ул. "Проф. Илия Янулов" № 1 "Б " |
4 960 лв |
820/2002 |
24.04.;8.05; 2106;28.06 24.09 |
- |
14 |
Бръснаро-фриз. салон на ул. Ксилифорска" № 1В |
7 929 лв |
820 /2002 |
24.04.;8.05; 2106;28.06 24.09 |
- |
15 |
Прием пункт за химическо чистене - ул. "Н. Габровски"43 |
26 158$ |
716/2002 |
24.04.2002 08.05.2002 |
продаден |
16 |
56 на сто от капитала на "Свежест" ЕООД- В.Т-во |
234 113лв |
821 /2002 |
23.04.]02.05 14.05.]20.09 |
- |
17 |
Магазин 109-3 /бивш 60-3/ на ул."Н.Габровски" 58 |
13 703 $ |
740/2002 |
15.05.2002 29.05.2002 |
продаден |
18 |
Магазин 109-4 /бивш 60-4/ на ул."Н.Габровски" 58 |
20 565 $ |
740/2002 |
15.05.;29.05. 21.06.2002 |
продаден |
19 |
Склад в супермаркет "Чолаковци" |
32 859 лв |
740/2002 |
15.05.;29.05. 21.06.;28.06 |
- |
20 |
УПИ І-470, кв.17 със сграда гр.Килифарево |
5 586 лв |
740/2002 |
15.05.;29.05. 21.06.;28.06 |
- |
21 |
Средновековни кули южно от "Владишки мост" |
14 007 лв |
820/2002 |
28.02;15.03; 21.06;28.06 24.09 |
- |
22 |
Поземлен имот с автоспирка в с.Райковци |
8 072 лв |
820/2002 |
28.02;15.03; 21.06;28.06 24.09 |
- |
23 |
Поземлен имот със стоп. постройки в с.Райковци |
1 351 лв |
820/2002 |
28.02;15.03; 21.06;28.06 24.09 |
|
24. |
Обект 1 от магазин 22 на ул. "В. Левски" № 12 |
81 167 лв |
823/2002 |
11.09.2002 |
продаден |
25. |
Обект 2 от магазин 22 на ул. "В. Левски" № 12 |
47 588 лв |
823/2002 |
11.09.2002 |
продаден |
26. |
Обект 3 от магазин 22 на ул. "В. Левски" № 12 |
69 878лв |
823/2002 |
11.09.2002 |
продаден |
27. |
Магазин на ул. "Оборище"№ 6 "Г" |
13 654 лв |
823/2002 |
11.09.2002 |
продаден |
28. |
Помещение на ул. "Оборище"№ 12"Ж" |
18 750 лв |
822/2002 |
11.09.2002 |
продаден |
29. |
Кафе -сладкарница на ул. "Оборище"№ 10"Ж" |
19 130 лв |
822/2002 |
11.09.2002 |
продаден |
30. |
Магазин на ул. "С. Велики"№ 16 "Е" |
19 740 лв |
822/2002 |
11.09.2002 |
продаден |
31. |
Помещение на ул. "Проф. Ил. Янулов"№ 3 "А" |
12 400 лв |
822/2002 |
11.09.2002 25.09.2002 |
продаден |
32 |
Офис 1 на ул. "В. Левски" № 21 |
14 509 лв |
855/2002 |
8.11.2002 22.11.2002 11.12.2002 |
- |
33 |
Офис 2 на ул. "В. Левски" № 21 |
41 349 лв |
855/2002 |
8.11.2002 22.11.2002 11.12.2002 |
|
34 |
Офис 3 на ул. "В. Левски" № 21 |
12 043 лв |
855/2002 |
8.11.2002 22.11.2002 11.12.2002 |
|
35 |
Офис 4 на ул. "В. Левски" № 21 |
11 800лв |
855/2002 |
8.11.2002 22.11.2002 11.12.2002 |
|
36. |
Офис 5 на ул. "В. Левски" № 21 |
12 043лв |
855/2002 |
8.11.2002 22.11.2002 11.12.2002 |
|
37. |
Офис 6 на ул. "В. Левски" 21 |
18 366 лв |
855/2002 |
8.11.2002 |
продаден |
38. |
Помещение за услуги 7 на ул. "В. Левски" № 21 |
16 040лв |
855/2002 |
8.11.2002 22.11.2002 11.12.2002 |
|
39. |
Помещение за услуги 8 на ул. "В. Левски" № 21 |
15 996 лв |
855/2002 |
8.11.2002 |
продадено |
40. |
Склад на ул. "В. Левски" № 21 |
9 300 лв |
855/2002 |
8.11.2002 22.11.2002 11.12.2002 |
|
41 |
Магазин № 10 на ул. "В.Левски" №21 |
13 110лв |
855/2002 |
8.11.2002 22.11.2002 11.12.2002 |
|
42 |
Магазин № 11 на ул. "В.Левски" №21 |
16 142лв |
855/2002 |
8.11.2002 22.11.2002 11.12.2002 |
|
43 |
Магазин № 12 на ул. "В.Левски" №21 |
15 215лв |
855/2002 |
8.11.2002 22.11.2002 11.12.2002 |
|
44 |
Магазин № 13 на ул. "В.Левски" №21 |
14 875лв |
855/2002 |
8.11.2002 22.11.2002 11.12.2002 |
|
45 |
Магазин № 14 на ул. "В.Левски" №21 |
12 731лв |
855/2002 |
8.11.2002 22.11.2002 11.12.2002 |
|
46. |
УПИ със сграда -кв. "Бузлуджа" |
62 028 лв |
855/2002 |
19.11.2002 3.12.2002 12.12.2002 |
|
47 |
76 на сто от капитала на "Свежест"ЕООД |
187 290лв |
883/2002 |
20.12.2002 28.12.2002 |
|
48 |
Кафе на ул. "Пиколо" №29 |
31 800лв |
908/2002 |
20.12.2002 |
определен купувач |
49 |
Магазин на ул. "Полтава " № 9 "Е" |
13 300лв |
908/2002 |
20.12.2002 |
определен купувач |
50 |
Автоспирка с. Вонеща вода |
6 100лв |
908/2002 |
20.12.2002 |
определен купувач |
51 |
Автоспирка с.Русаля |
7 600лв |
908/2002 |
20.12.2002 |
|
ІІІ. Прекратени процедури за приватизация
1.Цех за изолационни материали , местност "Дълга лъка" - по решение № 699 от 26.02.2002 година .
ПРЕДСЕДАТЕЛ
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:
/Т. Д. ТОДОРОВ/
ПАРИЧНИ ПОСТЪПЛЕНИЯ
от мероприятия, съпътстващи приватизационния процес по чл.10, ал.3 от ЗПСК през цялата 2002 г.
лева
№ |
ВИД НА ПРИХОДА |
Разпределение във фонд: |
|
'Разходи за приватизация' |
"Инвестиционен" |
||
1. |
Приходи от продажба на меморандуми, тръжна и конкурсна документация |
4 662 |
-
|
2. |
Задържани депозити за несключени договори |
4 604 |
- |
3. |
Неустойки по неизпълнени задължения |
- |
95 |
4. |
Лихви по текуща банкова сметка-100% |
- |
43 |
|
0 Б Щ 0 : |
9 266 |
147 |
ПРЕДСЕДАТЕЛ
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:
/Т. Д. ТОДОРОВ/
ОТЧЕТ
за приходите от разсрочени плащания,
договорени лихви и др.за цялата 2002 г.
№ |
ПРИХОД / ОБЕКТ |
Размер на прихода- лв. |
|
2001 г. |
2002 г. |
||
А |
Приходи от разсрочено плащане в т.ч. |
72 467,86 |
212 521,44 |
1. |
Помещ.в сградата на „Благоустройство" ЕООД |
9 333,86 |
9 333,86 |
2. |
Магазин 72/73-1 в супермаркет "Бузлуджа" |
43 039,83 |
- |
3. |
Магазин 72/73-2 в суперм. "Бузлуджа" "Бузлуджа"""Бузлуджа"кв."Бузлуджа" |
20 094,17 |
- |
4. |
Кафе- аперитив на ул."Ниш" № 7 |
- |
24 683,50 |
5. |
Училищна сграда ул."Драгоман" № 16 |
- |
69 212,64 |
6. |
Магазин 47/1 ул."проф.Илия Янулов" |
- |
8 833,09 |
7. |
Магазин -западен ул."Пиколо" № 4 "В" |
- |
1 390,00 |
8, |
Работилница, ул."проф.Илия Янулов" №1вх."Г" |
- |
7 650,17 |
9. |
Кабинет 120,ул."Марно поле"21 |
- |
270,77 |
10. |
"Д К Ц I " ЕООД гр. В.Търново |
- |
34 014,05 |
11. |
"Стоматологичен център I В.Търново"ЕООД |
- |
20 000,00 |
12. |
Кабинети126-128, ул."Марно поле"21 |
- |
5 574,78 |
13. |
Кабинет 235, ул." Марно поле " 21 |
- |
280,00 |
14. |
Кабинети 236,238 и 239, ул."Марно поле"21 |
- |
7 000,01 |
15. |
Кабинет 129, ул." Марно поле " 21 |
- |
984,41 |
16. |
Кабинети 201-209, ул."Марно поле"21 |
- |
2 580,84 |
17. |
Кабинет З10, ул."Марно поле"21 |
- |
274,53 |
18. |
Кабинет 311, ул." Марно поле " 21 |
- |
274,53 |
19. |
Кабинет 301, ул." Марно поле " 21 |
- |
342,57 |
20. |
Кабинети 103,104 и 109 ул." Марно поле" 21 |
- |
964,94 |
21. |
Кабинети 401-406, ул."Марно поле"21 |
- |
1 681,40 |
22. |
Кабинети 236-239, ул." Марно поле " 21 |
- |
6 778,40 |
23. |
Кабинет101, ул."Марно поле"21 |
- |
285,60 |
24. |
Кабинет 102, ул." Марно поле " 21 |
- |
248,21 |
25. |
Кабинети 309-312, ул." Марно поле " 21 |
- |
2 000,00 |
26. |
Кабинет 425, ул." Марно поле " 21 |
- |
1 198,88 |
27. |
Кабинети 110-117, ул."Марно поле"21 |
- |
2 782,23 |
28. |
Кабинети 327-331, ул." Марно поле " 21 |
- |
514,23 |
29. |
Кабинети 106-108,211-217, ул." М. поле"21 |
- |
2 997,16 |
30. |
Кабинети 2,3 и 4 ,гр.Килифарево |
-
|
370,64 |
№ |
ПРИХОД / ОБЕКТ |
Размер на прихода- лв. |
|
2001 г. |
2002 г. |
||
Б |
Приходи от договорени лихви в т.ч. |
638,59 |
5 386,92 |
1. |
Помещ.в сградата на„БлагоустройствоЕООД |
638,59 |
539,03 |
2. |
" Кафе- аперитив" на ул."Ниш" № 7 |
- |
2 148,54 |
3. |
Магазин 47/1 ул."проф.Илия Янулов" |
- |
874,35 |
4. |
Работилница,ул."проф.Илия Янулов" №1вх."Г" |
- |
113,83 |
5. |
Училищна сграда, ул."Драгоман" № 16 |
- |
1 711,17 |
В |
Други в т.ч. |
- |
- |
|
Всичко приходи А,Б,В |
73 106,45 |
217 908,36 |
ПРЕДСЕДАТЕЛ
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:
/Т. Д. ТОДОРОВ/
OТЧЕТ
ЗА ПРИХОДИТЕ И РАЗХОДИТЕ
ПО “ФОНД РАЗХОДИ ЗА ПРИВАТИЗАЦИЯ" ЗА 2002 г. лева
№ |
П Р И X 0 Д И |
І-ВО ТРИМ.С. |
II-РО ТРИМ.С. |
ІІІ-ТО ТРИМ.С. |
VІ-ТО ТРИМ.С. |
2 0 0 2г. ВСИЧКОО |
|
1. |
Салдо на 01.01.2002г. |
56 882 |
- |
- |
- |
56 882 |
|
|
в т. ч. Чужди депозити / ЕТ "Плаван "/ |
100 |
- |
- |
- |
100 |
|
ІІ. |
Лихви, ДЦК, срочни депозити в т.ч. |
3 |
662 |
78 |
138 |
881 |
|
|
1. Лихви по текущата сметка |
3 |
102 |
78 |
138 |
321 |
|
|
2. Лихви по срочни депозити |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
3. Лихви ДЦК от продадени ДЦК, закупени през 2002г. |
- |
560 |
-
|
-
|
560 |
|
ІІІ. |
Продажба на тръжна документация |
50 |
903 |
2 305 |
1 404 |
4 662 |
|
IV. |
Средства от приватизацията Ф "Издръжка " |
25 422 |
18 059 |
54 487 |
18 952 |
116 920 |
|
|
1.0тчисления от приходите (9%) |
25 422 |
13 455 |
54 487 |
18 952 |
112 316 |
|
|
2.3адържани депозити |
- |
4604 |
- |
- |
4 604 |
|
ВСИЧКО ПРИХОДИ (ІІ+ІІІ+ІV) |
25 475 |
19 624 |
56 870 |
20 494 |
122 463 |
||
V. |
Отпуснати и върнати заеми през 2002г. |
120000 |
60 000 |
120 000 |
-35 000 |
265 000 |
|
|
в т.ч.1.0тпуснат заем на Общината /-/ |
- |
- |
-150 000 |
-335 000 |
- 485 000 |
|
|
2.Възстановен заем от Общината/+/ |
120 000 |
60 000 |
270 000 |
300 000 |
750 000 |
|
ВСИЧКО ПРИХОДИ ПО СМЕТКА (І+ІІ+ІІІ+ІV+V) СМЕТКА(1+11+111+1У+У) |
202 357 |
79 624 |
176 870 |
-14 506 |
444 345 |
||
№ |
Р А 3 Х 0 Д И |
І-ВО ТРИМ.С. |
ІІ-РО ТРИМ. |
Ш-ТО ТРИМ.. |
ІV-ТО ТРИМ.. |
2 0 0 2 г. ВСИЧКО |
|
|
1. |
Правни анализи и оценки |
900 |
570 |
940 |
240 |
2 650 |
2. |
Консултантски услуги |
600 |
600 |
600 |
600 |
2 400 |
|
3. |
Обяви |
4 484 |
14 306 |
3 753 |
6 061 |
28 604 |
|
4. |
Възнаграждение НСП,вкл. ДОО и ДЗПО |
1 247 |
2294 |
833 |
1 481 |
5 855 |
|
5. |
Маркетинг и реклама |
- |
- |
- |
- |
- |
|
6. |
Тръжни комисии.включит. ДОО и ДЗПО |
- |
999 |
200 |
3 317 |
4 516 |
|
7. 8. |
Заплати, ДОО, ДЗПО и здр. осиг. |
5 124 |
5 613 |
5 468 |
7 287 |
23 492 |
|
Стопански разходи |
398 |
320 |
2 142 |
3 728 |
6 588 |
||
9. |
Други разходи / проектиране и др. / |
865 |
4 140 |
188 |
192 |
5 385 |
|
|
ВСИЧКО РАЗХОДИ ЗА ПРИВАТИЗАЦИЯТА |
13 618 |
28 842 |
14 124 |
22 906 |
79 490 |
|
10. |
ЗАКУПУВАНЕ НА ДЦК |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
ВСИЧКО РАЗХОДИ ПО СМЕТКА |
13 618 |
28 842 |
14 124 |
22 906 |
79 490 |
|
11. |
Наличност по сметка към 31.12.2002 г. |
- |
- |
- |
- |
364 855 |
|
|
в т.ч. - по сметка - в каса |
- - |
- - |
- - |
- - |
364 855 - |
ПРЕДСЕДАТЕЛ
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:
/Т. Д. ТОДОРОВ/