ПРОТОКОЛ № 51
ОТ ЗАСЕДАНИЕ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ВЕЛИКО ТЪРНОВО, ПРОВЕДЕНО НА 26.09.2002 г.ОТ 09:40 ч. В ЗАЛАТА НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
На заседанието присъстваха 32 /тридесет и двама/ общински съветника, отсъстват 5 /пет/: г-н Хр. Димитров, Вл. Христов, г-н Б. Ангелов, г-н А. Хаджимустафа и г-н Х. Хаджихасан.
Присъстваха още г-н Румен Рашев – кмет Община В. Търново, директори и началници на отдели към общинска администрация, журналисти и граждани.
Г-Н Т.Д.ТОДОРОВ откри заседанието и даде думата на общинските съветници за изказвания и предложения по проекта за
ДНЕВЕН РЕД
Г-Н АТ. АТАНАСОВ предложи т.4 от проекта за дневен ред да не се разглежда на заседанието, поради факта, че към предложението няма проект за решение, както и становища на постоянните комисии, разглеждали същото. По отношение на т.38 от проекта за дневен ред г-н Атанасов предложи същата за се разглежда като т.2 и добави, че въпросът касае работата на ОбС, която не бива да се пренебрегва по този начин.
Г-Н М. МИХОВ предложи предложението за ученическата дискотека да отпадне и се аргументира с факта, че то е предложено за разглеждане в последния момент, както и факта, че същото не е разгледано от постоянните комисии.
Г-ЖА М. БОЯДЖИЕВА изрази мнение, че точката трябва да остане в дневния ред, тъй като въпросът е много важен, а и до края на дневния ред комисиите могат да го обсъдят и да вземат отношение.
Г-ЖА П. ГАГОВА също предложи точката да бъде предварително обсъждана.
Г-Н В. ЦАНКОВ предложи до края на заседанието да се уточни как точно ще се нарича дискотеката.
Г-Н СТ. ВИТАНОВ заяви, че всички общински съветници са получили писмо от Директора на Международния фолклорен фестивал като са запознати за сериозния финансов проблем, стоящ пред него.Той предложи въпросът да бъде обсъден като последна точка от дневния ред.
Г-Н Р. РАШЕВ предложи т.23 от проекта за дневен ред да отпадне поради несъгласуваността й с кмета на с. Никюп.
По отношение на предложението за ученическата дискотека, г-н Рашев изрази съгласие с мнението на г-жа Бояджиева. Той разясни на общинските съветници процеса на преговорите с единствената фирма, пожелала да направи ученическа дискотека при условията, указани в Статута и проекто-договора, предложени за разглеждане на заседанието.
По отношение на предложението на г-н Витанов, той помоли да го оттегли, аргументирайки се с това, че при невъзможността да се осигурят финансовите средства от страна на Общината, се обрича същата да не му помогне изобщо. Има възможност да бъде погасена значителна част от задълженията чрез активната намеса на Общината, но въпросът ще трябва да се уточни както финансово, така и правно.
Г-Н СТ. ВИТАНОВ заяви, че щом Кмета на общината се ангажира да внесе на следваща сесия предложение по въпроса, то той оттегля предложението си.
Г-Н Т.Д.ТОДОРОВ направи формално предложение въпросът с ученическата дискотека да бъде включено като т.39 от дневния ред.
Като т.40 от дневния ред г-н Тодоров предложи да се включи въпросът с отпускане на средства за доизграждане на обект “Паметен знак Пирамида”.
Г-Н СТ. ВИТАНОВ заяви, че ПК по ТСУ на свое заседание е разгледала въпроса за дофинансиране и изграждане на санитарен възел на основното училище в с. Балван и предложи при обсъждане на Инвестиционната програма Председателят на ОбС да има предвид включването на исканите 4000 лв. за обсъждане.
Г-Н Т.Д.ТОДОРОВ направи още едно предложение, свързано с подреждането на дневния ред: т.29 да стане т.28 и съответно т.28 да стане т.29.
Постъпилите предложения по дневния ред бяха подложени на гласуване.
С 20 гласа “за”, “против” няма и 6 гласа “възд.се”, предложението на г-н Атанасов за отлагане на т.4 бе прието.
С 26 гласа “за”, “против” и “възд.се” няма, предложението на г-н Атанасов т.38 да стане т.2 бе прието.
С 18 гласа “за”, 2 гласа “против” и 6 гласа “възд.се”, предложението за организирането на ученическата дискотека бе прието.
С 23 гласа “за”, “против” и “възд.се” няма, предложението на г-н Кмета за отпадане на т.23 бе прието.
С 25 гласа “за”, 1 глас “против” и “възд.се” няма, предложението за отпускане на средства за доизграждане на паметен знак “Пирамида” бе прието.
С 27 гласа “за”, “против” и “възд.се” няма, предложението на г-н Т.Д.Тодоров за преномериране на т.28 и т.29 бе прието.
С 25 гласа “за”, 2 гласа “против” и “възд.се” няма, Общински съвет прие
ДНЕВЕН РЕД
Г-Н М. МИХОВ изрази отрицателен вот, заявявайки своето несъгласие с предложената точка за ученическата дискотека и нейната формулировка.
ПО ТОЧКА ПЪРВА Г-Н Т.Д.ТОДОРОВ предложи корекция във формулировката на точката. Той даде думата на подп. Й. Дойнов, който прочете информацията на РПУ.
Подп. Дойнов уточни, че тенденцията, която се забелязва през последните 2-3 години – на намаление на абсолютния брой извършени криминални престъпления до 26.09.02 г. е с около 100 по-малък в сравнение с 2001 год. Началникът на РПУ изрази съжаление, че въпреки проведените немалко мероприятия не са разкрити трите най-тежки престъпления за периода 3-11 август 2002 год. Той добави още, че с изключение на тези три престъпления картината в района е спокойна.
След прочитането на информацията думата бе дадена на общинските съветници за изказвания. Изказвания направиха г-н И.Стоянов, г-жа П. Гагова, г-н Г. Стефанов, г-н И. Шишков – кмет на с. Самоводене.
Подп. Дойнов благодари за добрите думи за свършената до момента работа и сподели тревогите за продължаващите престъпления от общ характер особено по селата в региона. Той подчерта, че във връзка с промените в Наредба №1, РПУ е подготвило писмено становище, което е предоставено в общинска администрация и остава ОбС да ги приеме и одобри, ако той счете това за целесъобразно.
Г-Н Р. РАШЕВ благодари на подп. Дойнов за изчерпателната информация и за доброто сътрудничество с РПУ. Той запозна присъстващите в залата с идеите и съвместните бъдещи инициативи с НСОРБ, както и за разговорите с министър Петканов относно трансформиране на общинските задължения за СОД в СОТ, които да бъдат поставени на възловите кръстовища в града за следене на автомобилния трафик.
Други изказвания не бяха направени.
С 26 гласа “за”, “против” и “възд.се” няма, Общински съвет прие
РЕШЕНИЕ № 845
ОТНОСНО: Приемане на информация за борбата с криминалната престъпност и опазване на обществения ред през І-во шестмесечие на 2002 г.
На основание чл.20 от ЗМСМА, Общински съвет – Велико Търново
Приема информацията на РПУ – Велико Търново за борбата с криминалната престъпност и опазване на обществения ред през І-во шестмесечие на 2002 г.
ПО ТОЧКА ВТОРА Г-Н Г. СТЕФАНОВ заяви, че ПК по МСНУРП не е съгласна всички решения да бъдат снети от отчет и предлага кои решения конкретно да не бъдат снети. Той изрази смущението си от факта, че на ОбС се предлагат да бъдат снети от отчет решения, които са атакувани в Съда или от Областния управител. Г-н Стефанов изрази недоволството си от факта, че се предлагат доста малко решения за изминали периоди да бъдат снети от отчет и изрази съмнение, че това е реалната им бройка. Той цитира текстове от ЗМСМА и от Конституцията, които задължават Кмета в своята дейност да се ръководи от законите, решенията на ОбС и от решенията на населението.
Г-Н Р. РАШЕВ заяви, че ако ОбС поиска информация какви са типовете решения на ОбС от предишни мандати и как те са били изпълнявани, той същата ще бъде предоставена. Той изрази опасение, че ако трябва да се поднася пълна и в детайли информация за всяко изпълнение на решение, то това означава доста канцеларски разходи. В заключение г-н Рашев заяви, че досега не е отказвана на нито един съветник информация по изпълнение на което и да е решение на ОбС.
Г-Н Г. СТЕФАНОВ заяви, че явно не е бил разбран, защото той няма претенции към формата на отчета, а би искал някой да обясни на ПК по МСНУРП как стоят нещата с неизпълнените решения и да бъде предложено какво да се направи.
Г-Н Р. РАШЕВ обясни, че почти всеки служител на ОбА разполага с текста на решенията благодарение на дейността на ОбС е създаден сайт на ОбС.
Никой от общинските съветници не се изказа против становището по ПК по МСНУРП.
С 24 гласа “за”, “против” няма и “1 глас “възд.се”, Общински съвет прие
РЕШЕНИЕ № 846
ОТНОСНО: Отчет за изпълнение на решенията на Общински съвет – Велико Търново за ІІ-ро тримесечие на 2002 г.
На основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА и чл. 79 от Правилника за организацията и дейността на Общински съвет – Велико Търново, Общински съвет – Велико Търново
Приема за изпълнение и снема от отчет Решения №№ 706, 736-739, 741, 742, 744-748, 750-754, 755-772, 774-778, 779, 780-785, 787-798, 800-805, 806-830, 833-839, 841-843, 844.
ПО ТОЧКА ТРИ Г-Н АТ АТАНАСОВ съобщи, че на групите политически партии, представени в ОбС са раздадени папки с подборни анализи за състоянието на търговските дружества. Той обърна внимание на записаното в анализа за извършване на бъдещи действия по отношение на стабилизиране на дружествата, но отбележи, че същото не е записано в проекта за решение. Г-н Атанасов изрази опасения, че след половин година информацията ще е със същите изводи, тъй като липсва текст, който да задължи ОбА да довърши изпълнението на препоръките.
Г-Н Р. РАШЕВ обясни, че става въпрос за информация и допълни, че не би искал от няколкото посочени общински дружества да се прави извод за общинската икономика като цяло. Г-н Кметът изложи в детайли състоянието на трите губещи предприятия “Свежест”ЕООД, “Благоустройство” и “Нармаг”.
Г-Н АТ. АТАНАСОВ предложи в т.2 от решението да бъде записан текста, записан в анализа – до един месец тези предприятия да внесат оздравителните си програми.
Г-Н СТ. ВИТАНОВ обърна внимание на записаното в решението- “Приема отчета за резултатите...” и допълни, че е едно е ОбС да приеме отчет, а друго е да приеме информация. Той попита какво ОбС приема – отчет или информация.
Г-Н Р. РАШЕВ обясни, че предложеният текст е информация съгласно Наредбата за търговската дейност на община В. Търново. По същина работата на отдела и материала, който се предлага, е отчет, защото е направен пълен анализ към определена дата.
Други изказвания не бяха направени.
С 27 гласа “за”, “против” няма и 4 гласа “възд.се”, Общински съвет прие
РЕШЕНИЕ № 847
ОТНОСНО: Приемане на информация за дейността на търговските дружества със 100 % общинско участие за първото полугодие на 2002 г.
На основание чл.21, ал. 1, т. 9 от ЗМСМА, във връзка с чл. 137, ал.1, т. 3 от Търговския закон и чл. 19, ал.1, т. 1 от НУУПСОЧКТД, Общински съвет – Велико Търново
Приема отчета за резултатите от дейността на Търговските дружества за първото полугодие на 2002 г. с едноличен собственик на капитала Община Велико Търново.
ПО ТОЧКА ЧЕТИРИ Г-Н СТ. ВИТАНОВ изрази тревогата си от състоянието на смесените търговски дружества. С изключение на “ВТО-Мултиком” АД, където печалбата е регулярна през целия отчетен период, то другите дружества се оказват губещи. Той попита ОбА какво ще се предприеме с участието в търговските дружества, където на Общината има миноритарен дял.
Г-Н И.МАНЧЕВ попита какво е състоянието с “Тера-рес” ООД, което още при образуването си обещава да извършва съвместна работа с лечебни заведения по здравни програми и създаване на лечебен център за възстановяване и адаптация.
Г-Н Р. РАШЕВ отговори на въпроса с думите, че по отношение на общинския дял от 14% в дружеството официално е сезиран Гл. прокурор на Републиката по отношение на неизпълнението на задълженията на Министерството на здравеопазването. По отношение на дружеството с ограничена отговорност “Тера-рес” г-н Кмета заяви, че е готов да предложи прекратяване на участието на Общината в него и допълни, че още при образуването му е имало не малко съмнения относно дейността му, затова тогава и е настоявал Общината да участва не с апортна вноска, а с пари.
Г-н Рашев увери общинските съветници, че ОбА работи за продажбата на миноритарните дялове или за уреждане на отношенията там, където Общината има миноритарни дялове и не може да влияе върху решенията.
Г-Н СТ. ВИТАНОВ предложи ОбС, на база на казаното от г-н Рашев, като т.2 от решението да бъде записано, че ОбА ще работи за продажба на миноритарните дялове на Общината, като вметна, че текста на 2 точка трябва да бъде по-добре формулиран.
Г-Н Р. РАШЕВ поясни, че не може да се говори за продажба на всички малки дялове, а само на тези, където Общината не може да взема управленски решения.
Г-Н СТ. ВИТАНОВ заяви, че е предложил съдържанието, а формата ще се уточни в залата.
Г-Н Р. РАШЕВ изрази мнение, че не може да се взема едно общо решение за всички дружества.
Г-ЖА П. ГАГОВА взе отношение по повод на имущественото състояние и активи на “Стара планина” СД. Тя заяви, че информацията, с която разполага е смущаваща. Г-жа Гагова предложи следния текст: “Задължава Кмета да предприеме мерки за ликвидиране или продажба на съучастие.”
Г-Н П. КАЗАНДЖИЕВ отговори на г-жа Гагова, заявявайки, че информацията за разграбване на имущество не е вярна. Той заяви, че сградите се охраняват доколкото това е възможно и допълни, че дейността в момента е спряна.Г-н Казанджиев изрази мнението си, че съдружие от типа 50%:50% не е добро, тъй като интересите на Общината не са добре защитени.
Г-ЖА В. ТОДОРОВА попита какво е състоянието на ловния парк, от който в миналото се е печелило доста.
Г-Н П. КАЗАНДЖИЕВ отговори, че ловния парк не се стопанисва от дружеството.
Г-Н СТ. ВИТАНОВ предложи текст за решение като т.2: “Възлага на Кмета на Общината да внесе до 31.12.2002 год. конкретни предложения относно участието на Общината в смесени търговски дружества.”
Г-Н Т.Д.ТОДОРОВ предложи допълнение: “в търговски дружества, в които община В. Търново е съдружник.”
Никой от общинските съветници не се обяви против предложението на г-н Витанов за т.2 от решението.
С 27 гласа “за”, “против” няма и 1 глас “възд.се”, Общински съвет прие
РЕШЕНИЕ № 848
ОТНОСНО: Приемане на информация за резултатите от дейността на търговските дружества през 2000 г. и 2001 г., в които Община Велико Търново е съдружник.
На основание чл.21, ал.1, т. 9 от ЗМСМА, Общински съвет – Велико Търново
1. Приема отчета за резултатите от дейността на Търговските дружества през 2000 г. и 2001 г., в които Община Велико Търново е съдружник.
2. Възлага на Кмета на Община Велико Търново да внесе до 31.12.2002 г. конкретни предложения относно участието на Общината в Търговските дружества, в които е съдружник.
ПО ТОЧКА ПЕТ изказвания не бяха направени.
С 25 гласа “за”, “против” и “възд.се” няма, Общински съвет прие
РЕШЕНИЕ № 849
ОТНОСНО: Допълнение в Наредбата за търговската дейност на територията на Община Велико Търново
На основание чл.22, ал.1, от ЗМСМА, Общински съвет – Велико Търново
І. Допълва в Наредбата за търговската дейност на територията на Община Велико Търново:
1. Чл. 21 Б /1/ За търговия с акварел, живопис, графика и рисунки – моментни и по снимка със заповед на Кмета на Община Велико Търново ежегодно се организира “Улица на изкуствата”, разположена на ул. “Независимост” на тротоарната площ пред факултет “Изобразително изкуство”.
/2/ Разрешение за извършване на търговска дейност се създава въз основа на подадена молба на художника и приложен документ за данъчна регистрация на физическо или юридическо лице в гр. Велико Търново.
/3/ Срока, за който се издава разрешението е за летния период – от 01.04. до 31.10. за място от 2 кв. м. Разрешението се издава за календарна година.
/4/ Годишната такса, която се дължи, е предоставяне на една творба на съответния художник в собственост на Община Велико Търново, която се съхранява в отдел “Култура”.
/5/ Условията, на които трябва да отговаря художника се определят със Заповедта на Кмета и при спазване на разпоредбите на чл. 29 и чл. 30 от Наредба № 1 на Общински съвет – Велико Търново.
ПО ТОЧКА ШЕСТ Г-Н И. МАНЧЕВ засегна темата за бюджетирането на здравеопазването в общината и по-конкретно “МОБАЛ д-р Ст. Черкезов” АД – В. Търново, като изрази своето мнение, че общината не може да “абдикира” от ангажиментите си към най-голямото здравно заведение на територията на Общината.
Г-Н Р. РАШЕВ разясни въпроса с финансирането на здравните заведения, което финансиране е обвързано със Закона за бюджета на страната , както и бюджетните взаимоотношения между държава и бюджетни организации.
С 20 гласа “за”, “против” няма и 3 гласа “възд.се”, Общински съвет прие
РЕШЕНИЕ № 850
ОТНОСНО: Промени по бюджета за ІІІ тримесечие 2002 година
На основание чл.21, ал.1, т.6 от ЗМСМА и чл.18 от Закона за общинските бюджети, Общински съвет – Велико Търново
Увеличава приходната и разходната част на бюджета за 2002 г., както следва:
ПРИХОДИ |
|
|
|
§§ |
Всичко: |
І тр. |
ІІ тр. |
ІІІ тр. |
ВЗАИМООТНОШЕНИЯ С РБ |
|
|
|
|
|
|
||
Получени трансфери /субсидии/ от ЦБ |
3110 |
450 432 |
0 |
0 |
450 432 |
|||
Получени от общини трансфери /субсидии/ |
|
|
|
|
|
|||
от ЦБ/+/ |
|
|
|
3111 |
450 432 |
|
|
450 432 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВСИЧКО ПРИХОДИ: |
|
|
|
450 432 |
0 |
0 |
450 432 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РАЗХОДИ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Функция 1 Общи държавни служби |
|
|
|
|
61 287 |
|||
|
- В.Търново |
|
|
|
|
61 287 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Функция "Отбрана и сигурност" |
|
|
|
|
|
-3 500 |
||
|
- В.Търново |
|
|
|
|
-3 500 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Функция 3 "Образование" |
|
|
|
|
|
179 119 |
||
|
- Сектор "Образование" |
|
|
|
179 119 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Функция 4 Здравеопазване |
|
|
|
|
|
223 210 |
||
|
ОДПФЗС "Д-р Трейман" ЕООД |
|
|
|
27 882 |
|
||
|
ОДПЗС В.Търново ЕООД |
|
|
|
64 645 |
|
||
|
ОДКВЗС В.Търново ЕООД |
|
|
|
165 |
|
||
|
МОДОЗС В.Търново ЕООД |
|
|
|
126 417 |
|
||
|
МЦРСМ - І ЕООД |
|
|
|
|
4 101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Функция 5 Социално подпомагане,осигуряване и грижи |
|
|
|
3 834 |
||||
Група 3 Работи и служби по соц.осиг.,подпом.и заетостта |
|
|
|
|||||
|
- ОССП - гр.В.Търново |
|
|
|
3 834 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Функция 7 Почивно дело, култура и религиозни дейности |
|
|
|
16 482 |
||||
Група 2 Физическа култура и спорт |
|
|
|
1 140 |
|
|||
|
- ОП "Спортни имоти" |
|
|
|
1 140 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Група 4 Култура |
|
|
|
|
|
15 342 |
|
|
|
- Сектор "Култура и КИН" |
|
|
|
15 342 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Функция 8 Икономически дейности и услуги |
|
|
|
|
-30 000 |
|||
Група 5 Други дейности по икономиката |
|
|
|
-30 000 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВСИЧКО РАЗХОДИ: |
|
|
|
|
|
|
450 432 |
ПО ТОЧКА СЕДЕМ изказвания не бяха направени.
С 21 гласа “за”, 1 глас “против” и “възд.се” няма, Общински съвет прие
РЕШЕНИЕ № 851
ОТНОСНО :Определяне средните брутни месечни работни заплати на работещите по трудови и служебни правоотношения в общинската администрация и звената към нея, в отраслите Образование, Здравеопазване, Култура и Социално подпомагане, финансирани от общинския бюджет, считано от 01.07.2002 година /съгласно ПМС № 138 от 5.07.02г. на Министерски съвет/
На основание чл.21, ал.1, т.2 от ЗМСМА, чл.6, ал.1, 2 и 3 на ПМС № 22 от 05.02.2002г /изменено с ПМС №138 от 05.07.2002г./ за работните заплати в бюджетните организации и дейности, чл.17 от Наредбата за служебното положение на държавните служители /Приложения № 4, 5 и 6/, Общински съвет – Велико Търново
1. Определя средните месечни брутни работни заплати, считано от 01.07.2002 г.както следва :
№ по ред |
ПОКАЗАТЕЛИ |
Численост брой |
Средна месечна брутна работна заплата |
Средства за работна заплата в лв. за 1 месец |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
I. |
Общинска администрация: |
141 |
378,74 |
53402 |
1 |
Изпълнителни и разпоредителни органи |
|
|
|
|
в т.ч.: по чл. 8 на П М С № 25 - изборни длъжности - |
37 |
476,43 |
17628 |
1,1 |
КМЕТОВЕ : |
16 |
602,13 |
9634 |
|
Кмет - на Община Велико Търново - категория Б - 2 |
1 |
1116,58 |
1117 |
|
Кмет на кметство със самостоятелен бюджет - Дебелец - категория В - 2 |
1 |
817,40 |
817 |
|
Кмет на кметство със самостоятелен бюджет - Килифарево - категория В - 2 |
1 |
685,80 |
686 |
|
Кмет на кметство със самостоятелен бюджет - Ресен - категория В - 2 |
1 |
574,04 |
574 |
|
Кмет на кметство със самостоятелен бюджет - Самоводене - категория В - 3 |
1 |
562,95 |
563 |
|
Кметове на кметства без самостоятелен бюджет - категория В - 3 : |
11 |
534,23 |
5877 |
|
/ Балван, Беляковец, Водолей, Леденик, Шемшево, Никюп, Ново село, Присово, |
|
|
|
|
Пчелище, Хотница, Церова кория. / |
|
|
|
1,2 |
КМЕТСКИ НАМЕСТНИЦИ : |
21 |
380,67 |
7994 |
|
Кметски наместници - група Килифарево - категория В - 4 : |
8 |
369,05 |
2952 |
|
/ Войнежа, В.Вода, Въглевци, Габровци, Големани, Плаково, Райковци, Ялово. / |
|
|
|
|
Кметски наместници на км.наместничества без самост.бюджет - категория В - 4 : |
13 |
387,82 |
5042 |
|
/ Арбанаси, Буковец, Ветринци, Велчево, Дичин, Емен, Къпиново, Малък чифлик, |
|
|
|
2 |
Друг /останал/ персонал в т.ч. |
104 |
343,98 |
35774 |
|
Изпълнително - разпоредителни органи - Общинска администрация |
85 |
367,25 |
31216 |
|
друг персонал / специалисти / на кметства - без самостоятелен бюджет кат. В - 3 : |
7 |
226,78 |
1587 |
|
/ Балван, Беляковец, Водолей, Леденик, Никюп, Ново село, Присово. / |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
друг персонал / специалисти / на кметства - със самостоятелен бюджет : |
|
|
|
|
Кметство Дебелец - категория В - 1 |
3 |
250,54 |
752 |
|
Кметство Килифарево - катетория В - 2 |
5 |
251,97 |
1260 |
|
Кметство Ресен - катетория В - 2 |
2 |
235,05 |
470 |
|
Кметство Самоводене - катетория В - 3 |
2 |
244,36 |
489 |
II. |
Образование |
|
|
|
|
- от 01.07.2002 г. |
1473 |
248,96 |
366718 |
|
- от 01.09.2002 г. |
1375 |
248,96 |
342320 |
ІІІ. |
Здравеопазване: |
558 |
204,71 |
114228 |
1 |
Всичко регистрирани по ТЗ: |
374 |
215,05 |
80430 |
1,1 |
"Обл.дисп.за пневмофтизиатрични забол.със стационар Д-р Трейман" В.Т-во ЕООД |
84 |
215,20 |
18077 |
1,2 |
"Областен диспансер за психиатрични заболявания със стационар" В.Т - во ЕООД |
55 |
213,72 |
11755 |
1,3 |
"Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар " В.Т - во ЕООД |
202 |
213,43 |
43112 |
1,4 |
"Обл.диспансер за кожно-венерически заболявания със стационар " В.Т - во ЕООД |
24 |
225,13 |
5403 |
1,5 |
"Медицински център за рехабилитация и спортна медицина - І - В.Търново" ЕООД |
9 |
231,45 |
2083 |
|
|
|
|
|
2 |
Всичко бюджетни : |
184 |
183,69 |
33798 |
|
в т.ч. |
|
|
|
2,1 |
"Детски ясли" |
140 |
182,33 |
25526 |
2,2 |
"Други дейности на здравеопазването" ( училищно здравеопазване ). |
44 |
188,00 |
8272 |
|
|
|
|
|
IV. |
Общинска служба за социално подпомагане |
207 |
215,70 |
44650 |
V. |
"Б К С " |
46 |
173,52 |
7982 |
|
в т.ч. "Управление,контрол и регулиране на дейностите "Жилищно строителство" |
10 |
245,10 |
2451 |
|
и "Териториално развитие" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БКС - чистота и озеленяване |
36 |
153,64 |
5531 |
|
|
|
|
|
|
Чистота в т.ч.: |
11,5 |
152,09 |
1749 |
|
Кметски наместничества без сам.бюджет - кат. В - 3 : Балван, Леденик, Присово и |
5,5 |
148,00 |
814 |
|
Ново село и кметско наместничество без сам.бюджет - кат.В - 4 - Арбанаси. |
|
|
|
|
Кметство със самостоятелен бюджет - Дебелец - категория В -1 |
1 |
148,68 |
149 |
|
Кметство със самостоятелен бюджет - Килифарево - категория В -2 |
2 |
136,95 |
274 |
|
Кметство със самостоятелен бюджет - Ресен - категория В -2 |
1 |
157,08 |
157 |
|
Кметство със самостоятелен бюджет - Самоводене - категория В - 3 |
2 |
177,41 |
355 |
|
Група кметства - Килифарево - / Кметски наместничества - категория В - 4 - В. Вода |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Озеленяване в т.ч.: |
17,5 |
146,86 |
2570 |
|
Кметски наместничества без сам. бюджет - категория В - 3 : Балван, Беляковец, |
15,5 |
147,23 |
2282 |
|
Кметски наместничества без сам. бюджет - категория В - 4 : Арбанаси, Ветринци, |
|
|
|
|
Дичин, Емен, Къпиново, Малки чифлик, Миндя, Пушево, Момин сбор, Шереметя. |
|
|
|
|
Кметство със самостоятелен бюджет - Ресен - категория В -2 |
2 |
144,21 |
288 |
|
|
|
|
|
|
Други дейности по БКС : |
7 |
173,14 |
1212 |
|
Кметство със самостоятелен бюджет - Дебелец - категория В -1 |
4 |
153,82 |
615 |
|
Кметство със самостоятелен бюджет - Килифарево - категория В -2 |
3 |
198,81 |
597 |
|
|
|
|
|
VI. |
Култура |
235 |
205,93 |
48393 |
|
в т.ч. |
|
|
|
|
Група "Култура" |
225 |
204,75 |
46070 |
1 |
сектор Култура |
192 |
205,74 |
39502 |
2 |
ДКС "Васил Левски" |
16 |
200,22 |
3204 |
3 |
ОП "Звук и светлина" |
17 |
197,86 |
3364 |
|
|
|
|
|
|
Група "Физическа култура и спорт" в т.ч. |
10 |
232,29 |
2323 |
1 |
ОП "Спортни имоти" |
10 |
232,29 |
2323 |
|
|
|
|
|
VII. |
Икономически дейности и услуги в т.ч. |
109 |
218,42 |
23808 |
1 |
|
49 |
249,18 |
12210 |
1,1 |
Полски пазачи |
27 |
205,85 |
5558 |
1,2 |
ОП "Общински пазар" |
10 |
292,20 |
2922 |
1,3 |
Поземлена комисия |
12 |
310,83 |
3730 |
|
|
|
|
|
2 |
Други дейности на икономиката |
60 |
193,31 |
11598 |
|
в т.ч. |
|
|
|
2,1 |
Клубове на пенсионера: |
13 |
143,52 |
1866 |
|
Велико Търново - категория Б - 2 и км.наместничества без самостоятелен бюджет |
9 |
143,12 |
1288 |
|
категория В - 3 : Балван, Леденик, Никюп, Ново село, Хотница, Шемшево и |
|
|
|
|
км. наместничества без сам. бюджет - категория В - 4 - Пушево. |
|
|
|
|
Кметство със самостоятелен бюджет - Килифарево - категория В -2 |
1 |
145,92 |
146 |
|
Кметство със самостоятелен бюджет - Ресен - категория В -2 |
1 |
151,62 |
152 |
|
Кметство със самостоятелен бюджет - Самоводене - категория В -3 |
1 |
135,30 |
135 |
|
Група кметства - Килифарево-/ Кметски наместничества - категория В- 4 - Плаково / |
1 |
145,20 |
145 |
|
|
|
|
|
2,2 |
Административно - техническо обслужване в т.ч.: |
29 |
216,45 |
6277 |
|
Велико Търново - категория Б - 2 |
28 |
215,93 |
6046 |
|
Кметство със самостоятелен бюджет - Килифарево - категория В -2 |
1 |
231,25 |
231 |
|
|
|
|
|
2,3 |
Др.дейности на младежта |
18 |
191,96 |
3455 |
|
|
|
|
|
|
Извънбюджетни мероприятия : |
|
|
|
1 |
Агенция за приватизация |
5 |
317,45 |
1587 |
Г-ЖА В. ТОДОРОВА изрази отрицателния си вот.
ПО ТОЧКА ОСЕМ Г-Н И. СТОЯНОВ направи конкретно предложение за промяна в Инвестиционната програма: 3 500 лв. от средствата, предвидени за реконструкция на Нац. Библиотека “П.Р. Славейков” да се пренасочат за закупуване на копирен апарат, крайно необходим за дейността й.
Функция 5206 от “Инфраструктурни обекти”, филиал ЖК “Колю Фичето” от 42 000 да стане 38 500 лв.
Г-Н Р. РАШЕВ отговори, че доколкото е запознат, реконструкцията е приключила на този етап за посочената сума от 42 000 лв. т.е. средствата са усвоени.
Г-Н М. МИХОВ подкрепи мнението на г-н И. Стоянов за голямата нужда от закупуване на такъв апарат.
Г-Н Р. РАШЕВ припомни на общинските съветници, че необходимостта от извършване на реконструкцията е одобрена от ОбС на свое заседание, средствата са вложени, а и са необходими още толкова за окончателната реконструкция на сградата. В момента най-важното е постигнато – покривът е ремонтиран и вече няма течове.
Той добави, че вероятно от новия Информационен център ще се освободи копирна машина, която може да се преотстъпи на библиотеката.
Г-Н И. СТОЯНОВ заяви, че ако г-н Кмета се ангажира с намирането на начин за оборудване на библиотеката с такъв апарат през октомври, то той оттегля предложението си.
Г-Н Р. РАШЕВ заяви, че не може да направи подобни обещания.
Г-Н СТ. ВИТАНОВ предложи да се актуализират средствата, необходими за доизграждане на санитарен възел на основно училище с. Балван. Той изрази убеденост, че средства има.
Г-Н Р. РАШЕВ отговори, че не може да даде категоричен отговор, че средства има за подобен ремонт. Той се ангажира с това, че тоалетните на училището ще бъдат завършени, но помоли ОбС да вземе такова решение, когато се разглежда следващата промяна на Инвестиционната програма.
Г-ЖА ФАКИРОВА – кмет на с. Балван разясни подробно предложението си за такова отпускане на средства.
Г-Н Р. РАШЕВ отново заяви, че тоалетните на училището ще бъдат завършени, но апелира да не се променя Инвестиционната програма на този етап.
Г-Н Т.Д.ТОДОРОВ представи предложенията на Пк по ТСУ и предложи да се оттегли предложение №2, тъй като то се покрива с точка от дневния ред.
Предложение №2 на ПК по ТСУ бе оттеглено.
Г-Н П. ПЕТРОВ репликира г-н Кмета относно молбата му да не се променя Инвестиционната програма на сегашното заседание.
Той попита какво става с изграждането на отводнителен канал на ул. “Т. Търновски”.
Г-Н Р. РАШЕВ отговори, че на ул. “Опълченска” няма канал, на ул. “Ел. Пелин” каналът е тесен, на други улици непрекъснато се стои, което затруднява работата и т.н.
Г-Н П. ПЕТРОВ потвърди мнението си, че има необходимост от промяна на Инвестиционната програма.
Г-Н Р. РАШЕВ му отговори, че затова и се правят промените, защото нуждите на Общината непрекъснато нарастват.
Г-Н Г. ГЕОРГИЕВ изрази мнение, че Общината няма влияние там, където водните сдружения извършват непрекъснато ремонти, не дотам качествени.
Г-Н СТ. ВИТАНОВ предложи като т.2 от решението да бъде записано: “Възлага на Кмета на Общината да предложи на следващата сесия вариант за финансиране довършване на тоалетните – ОУ с. Балван”.
Никой от общинските съветници не се обяви против предложението на ПК по ТСУ и на г-н Витанов.
С 26 гласа “за”, “против” и “възд.се” няма, Общински съвет прие
РЕШЕНИЕ № 852
ОТНОСНО: Актуализация на Инвестиционна програма на Община Велико Търново
На основание чл.21, ал.1, т.6 от ЗМСМА, чл.18 от Закона за общинските бюджети, Общински съвет – гр. Велико Търново
1. Приема Актуализация на “Инвестиционна програма” 2002 на Община Велико Търново, на основание: писма - предложения от кметове и кметски наместници за пренасочване на средства от Инвестиционната програма по кметства и кметски наместничества финансирани от фонд “Приватизация”, както следва:
Увеличаване на инвестиционните разходи по обекти, финансирани от фонд “Приватизация”; Собствени бюджетни средства съгласно Решение № 844/30. 07. 2002 г. на Общински съвет Велико Търново; Заповед № РД 22–999/28. 08. 2002 г.
Протокол № 1/11. 09. 2002 г. на Общински съвет за сигурност
Решение № 3, т. 2.;
компютър 1 бр. – 1 800 лв.
мобилен телефон 1 бр.– 300 лв.
2. Възлага на Кмета на Община Велико Търново на следващо заседание на Общински съвет да предложи вариант за финансиране на тоалетни с. Балван.
ПО ТОЧКА ДЕВЕТ Г-Н И. СТОЯНОВ попита какво налага прехвърлянето.
Г-Н Т.Д.ТОДОРОВ обясни, че още в началото на годината обектът е предложен от ОбА за включване в списъка за приватизация, но е публична общинска собственост, което е пречка за процедура.
Г-Н И. СТОЯНОВ попита няма ли да се наруши естетиката на района и не е ли в разрез с архитектурния облик на улицата. Той попита още не е ли по-добре да се проведе търг за отдаване под наем, а да не се продава.
Г-Н Т.Д.ТОДОРОВ поясни, че независимо кой е собственикът, той е задължен със закон да спазва облика на сградата.
С 24 гласа “за”, 3 гласа “против” и “възд.се” няма, Общински съвет прие
РЕШЕНИЕ № 853
ОТНОСНО: Изваждане на общински нежилищен имот от списъка на публичната общинска собственост и включването му в списъка на частната общинска собственост
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА и чл. 6, ал. 1 от ЗОС, Общински съвет – Велико Търново
1. Изважда от списъка на публичната общинска собственост общински нежилищен имот със стопанско предназначение "Механа Самоводска среща", находящ се на ул. "Г.С.Раковски" № 33 и включва същия в списъка на общинските нежилищни имоти със стопанско предназначение - частна общинска собственост.
ПО ТОЧКА ДЕСЕТ изказвания не бяха направени.
С 24 гласа “за” , 3 гласа “против” и “възд се” няма, Общински съвет прие
РЕШЕНИЕ № 854
ОТНОСНО: Откриване на процедура за приватизация на общински нежилищни имоти
На основание чл. 21, ал. 1, т.8 от ЗМСМА, чл. 3, ал. 2 и ал.3, т.2, чл.4 ал.2, чл. 31, ал.1 и чл. 32, ал.3 от ЗПСК, Общинския съвет – Велико Търново
1.Открива процедура за приватизация на общински нежилищни имоти, невключени в имуществото на общински търговски дружества: "Механа "Самоводска среща" на ул. "Г.С.Раковски" № 33 и "Бар с интернет клуб" в сутерена на блок 1 от сграда /бивша градска поликлиника/ на ул. "Марно поле" № 21.
2.Забранява извършването на разпоредителни сделки с дълготрайни активи на обектите, сключването на договори за придобиване дялово участие, за наем, за съвместна дейност, за кредит, за обезпечаване на вземания и поемане на менителнични задължения, освен с разрешение на Общинския съвет.
3.Възлага на Общинската агенция за приватизация да подготви и осъществи приватизационните сделки за обектите по установения от закона ред и взетите решения от Общинския съвет.
ПО ТОЧКА ЕДИНАДЕСЕТ изказвания не бяха направени.
С 24 гласа “за”, 1 “против” и 1 “въздържал се”, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 855
ОТНОСНО: Приемане на правен анализ, начална цена и начин за продажба на 14 общински нежилищни имота, обособени чрез проект за архитектурно разделяне на бивша административна сграда на "Нармаг" ЕООД - В. Търново, находяща се на ул. “В. Левски” № 21
На основание чл. З, ал.З, т.2 и чл. 4, ал.2 от ЗПСК, чл. 21, ал.1 т.8 от ЗМСМА, чл. З и чл.19 от Наредбата за търговете и Решение № 695/2002 година на Общински съвет, Общинският съвет - Велико Търново
1.Приема анализи на правното състояние и утвърждава начална цена за продажба на общински нежилищни имоти, предназначени за стопански цели, с отстъпено право на строеж, както следва: офис № 1 на ул. "Васил Левски" № 21-14 509 лева; офис № 2 на ул. "Васил Левски" № 21-41 349 лева; офис № 3 на ул. "Васил Левски" № 21 - 12 043 лева; офис № 4 на ул. "Васил Левски" № 21 - 11 800 лева; офис № 5 на ул. "Васил Левски" № 21 - 12 043 лева; офис № 6 на ул. "Васил Левски" № 21 - 18 366 лева; помещение за услуги № 7 на ул. "Васил Левски" № 21 - 16 040 лева; помещение за услуги № 8 на ул. "Васил Левски" № 21 - 15 996 лева; склад № 9 на ул. "Васил Левски" № 21-9 300 лева; магазин № 10 на ул. "Васил Левски" № 21 - 13 110 лева; магазин № 11 на ул. "Васил Левски" № 21 - 16 142 лева; магазин № 12 на ул. "Васил Левски" № 21 - 15 215 лева; магазин № 13 на ул. "Васил Левски" № 21 - 14 875 лева; магазин № 14 на ул. "Васил Левски" № 21 - 12 731 лева.
2. Утвърждава информационен меморандум, тръжна документация и договор за продажба на имотите посочени в т. 1, които могат да бъдат закупени от Общинската агенция за приватизация -ст. 419 на Общината срещу 50 лева.
3. За имотите да се проведе търг с тайно наддаване по посочения по-горе ред и при следните условия: дата на търга - 21 ден след датата на публикуване на това решение в "Държавен вестник"; начало на търга 14, 00 часа; място на търга - голямата зала на общината.
4. За допускане до участие в търга кандидатите да внесат депозит, както следва: за офис № 1 на ул. "Васил Левски" № 21 - 1 451 лева; за офис № 2 на ул. "Васил Левски" № 21 - 4 135 лева; за офис № 3 на ул. "Васил Левски" № 21 -1 204 лева; за офис № 4 на ул. "Васил Левски" № 21 - 1 180 лева; за офис № 5 на ул. "Васил Левски" № 21 - 1 204 лева; за офис № 6 на ул. "Васил Левски" № 21 - 1 837 лева; за помещение за услуги № 7 на ул. "Васил Левски" № 21 - 1 604 лева; за помещение за услуги № 8 на ул. "Васил Левски" № 21 - 1 600 лева; за склад № 9 на ул. "Васил Левски" № 21-930 лева; за магазин № 10 на ул. "Васил Левски" № 21 - 1 311 лева; за магазин № 11 на ул. "Васил Левски" № 21 - 1 614 лева;за магазин № 12 на ул. "Васил Левски" № 21 - 1 522 лева; за магазин № 13 на ул. "Васил Левски" № 21 - 1 488 лева; за магазин № 14 на ул. "Васил Левски" № 21 - 1 273 лева. Депозитът да бъде внесен по сметка № 5010003433 на Общинска агенция за приватизация при "Общинска банка "АД - София - клон Велико Търново - код 13075616, в определения с тръжната документация срок.
5.Заплащането на договорената цена да се извърши в български лева по сметка № 3010003424 на Общинска агенция за приватизация при "Общинска банка "АД - София, БИН 7444500000 - клон Велико Търново - код 13075616. Непарични платежни средства не се приемат.
6. Закупуване на тръжна документация от ст. 419 на общината до 12,00 ч. на деня предхождащ датата на търга; подаване на документи за участие- по ред посочен в тръжната документация в ст.419- до 17,30 ч. на деня предхождащ датата на търга.
7. Възлага на ОбАП да организира приватизационните сделки за имотите по установения от закона ред и взетите решения от Общинския съвет.
8. При неявяване на купувачи, повторен търг за непродадените обекти да се проведе 14 дни след датата на търга, при същите условия.
ПО ТОЧКА ДВАНАДЕСЕТ изказвания не бяха направени.
С 25 гласа “за”, 1 “против” и “въздържал се” - няма, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 856
ОТНОСНО: Приемане на анализ за правното състояние, начална цена и начин за продажба общински нежилищен имот, представляващ "УПИ VІІ от кв. 350 със сграда" в кв. "Бузлуджа"
На основание чл.3, ал.3, т.2 и чл. 4, ал.2 от ЗПСК, чл. 21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл. 3 и чл.19 от Наредбата за търговете и Решение № 698/2002 г. на Общински съвет – Велико Търново, Общинският съвет - Велико Търново
1.Приема анализ на правното състояние и утвърждава начална цена за продажба на общински нежилищен имот "Урегулиран поземлен имот VІІ в кв. 350 със сграда"-ЖК "Бузлуджа" в размер на 62 028 лева.
2. Утвърждава информационен меморандум, тръжна документация и договор за продажба на имота, които могат да бъдат закупени от Общинската агенция за приватизация - ст. 419 на Общината срещу 50 лева.
3. За имота да се проведе търг с тайно наддаване при следните условия: дата на търга - 30 дни след датата на публикуване на това решение в Държавен вестник; начало на търга - 14,00 часа; място на търга - голямата зала на общината.
4. За допускане до участие в търга кандидатите да внесат депозит, в размер на 6 203 лева. Депозитът да бъде внесен по сметка № 501 000 3433 на Общинска агенция за приватизация при "Общинска банка" АД -София- клон Велико Търново - код 130 756 16, в определения с тръжната документация срок.
5. Заплащането на договорената цена да се извърши в български лева по сметка № 3010003424 на Общинска агенция за приватизация при “Общинска банка”АД - София, клон Велико Търново, БИН 7444500000, код 13075616. Непарични платежни средства не се приемат.
6. Закупуване на тръжна документация от ст. 419 на общината до 12,00 ч. на деня предхождащ датата на търга; подаване на документи за участие - по ред посочен в тръжната документация в ст.419 - до 17,30 ч. на деня предхождащ датата на търга.
7. Възлага на ОбАП да организира приватизационната сделка за имота по установения от закона ред и взетите решения от Общинския съвет.
8. При неявяване на купувачи, повторен търг за обекта да се проведе 14 дни след определената с това решение дата на търга, при същите условия.
ПО ТОЧКА ТРИНАДЕСЕТ изказвания не бяха направени.
С 26 гласа “за”, “против” – няма и “въздържал се” - няма, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 857
ОТНОСНО: Изменение на подробен устройствен план – план за регулация и план за застрояване за част от кв. 27 по плана на с. Присово, Община Велико Търново.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 11 от ЗМСМА, във връзка с чл. 9, ал. 3 от ЗУТ, Общински съвет – Велико Търново
Дава съгласие да се проведат процедури по одобряване, на основание чл. 134, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 6 от ЗУТ – изменение на ПУП - план за регулация и план за застрояване за част от кв. 27 по плана на с. Присово, Община Велико Търново, като се създава нов УПИ ІХ – за магазин и заведение за хранене от същия квартал, със запазване на съществуващата сграда на 1 етаж.
ПО ТОЧКА ЧЕТИРИНАДЕСЕТ Г-Н Г. ГЕОРГИЕВ уточни, че в материала е записано, че ПК по ТСУ не е взела решение, но след проведено в деня преди сесията заседание на ПК по ТСУ има становище, което подкрепя предложението.
По предложение на д-р. Р. Рашев думата бе дадена на арх. Никифоров.
АРХ. НИКИФОРОВ презентира проекта, като подчерта, че Велико Търново е един от малкото градове в Европа, които разполагат с 187 дка терен, разположен в сърцето на града. Анализът на съвременното състояние на този терен показва, че територията на бившето Военно училище има централно и ключово място в структурата на града. Арх. Никифоров отбеляза, че средищното разположение на територията дава възможност за изграждане на много добри комуникационни връзки и с републиканската и с вътрешноградската комуникационна мрежа. Специфичния релеф на терена от друга страна дава възможност за много богати и разнообразни визуални връзки от и към територията. Г-н Никифоров обясни, че след проведени проучвания неговия екип е стигнал до извода, че на тази територия следва да се разположат следните основни ядра: представително, което включва вече изградената сграда на Областна администрация и недовършената сграда на бившия ОНС, която в момента се използва от ВТУ, като към тях се добавят сгради и съоръжения на културата, науката и съвременните информационни технологии, университетски информационен център, интернет-център, изложбени галерии, книжарници, разнообразни заведения за хранене и развлечения, в това ядро ще бъде разположен и главният градски площад.; второто функционално ядро условно наречено “бизнес” в него ще бъдат разположени офиси на местни и външни фирми, АД и асоциации, представителства на банки и финансови къщи, фирмени магазини, специализирани заведения за хранене и бързи услуги. В това ядро ще бъде разположена бензиностанция и междуградска автогара с необходимите към нея търговски заведения.; третото функционално ядро ще бъде предназначено за туризъм; четвъртото ядро ще бъде предназначено за обитаване, а петото за озеленяване. Арх. Никифоров обясни, че в процеса на реализация на проекта, която ще продължи 20-30 години са възможни разнообразни комбинации на тези предложения , тъй като проекта е гъвкав и позволява промени.
АРХ. БРАЙНОВА изрази мнение, че се въздържа да подкрепи проекта, по причини, че процедурата по която е възложена задачата не е в унисон със съвременната световна и национална практика за изготвяне на градоустройствени проучвания и проекти за такава територия. Много по-важно и необходимо е конкурсите да се използват за създаване на богат набор от различни идеи, гледни точки и професионални позиции. Г-жа Брайнова отбеляза и становището, което е взела Архитектурната колегия във Велико Търново на свои общи събрания, което е на мнение че е необходимо задачата да се изведе до окончателен проект чрез обявяване на национален конкурс. Третият мотив, който бе изложен от г-жа Брайнова бе във връзка с решението на терена като изолирана територия в градската структура, а не като градски център, също така намаляване на съществуващата зеленина, не е запазено футболното игрище. Имайки предвид всичка изложено до момента г-жа Брайнова изрази позицията на група Демократична левица, че ще се въздържат при гласуване на проекта за решение.
Г-Н Р. РАШЕВ обясни, че проекта като планово задание и като окончателен проект е бил подлаган на многократни обсъждания и до този момент няма внесено никакво принципно различие от Съюза на архитектите и Архитектурната комисия. По отношение на тиражираното мнение, че конкурс не е обявяван, г-н Рашев отговори че такъв е обявен още през 2000 г. и е спечелен от арх. Никифоров. Г-н Рашев изрази благодарност на АМР, която е допринесла проекта за допълване на проекта с едно външно мнение.
Г-Н Г. СТОЙКОВ изрази мнение, че решението за комуникациите е добро, но чисто архитектурното решение, внушението на действително търновски проект, липсва.
Г-Н Г. ГЕОРГИЕВ подчерта, че проекта е на високо ниво и благодари на арх. Никифоров за прекрасно изготвения проект.
Г-ЖА П. ГАГОВА прекъсна дебатите като предложи, на основание чл. 32, ал. 1 да се удължи времето на провеждане на заседанието с не повече от два часа.
С 27 гласа “за”, “против” – няма и 5 “въздържал се” предложението бе прието.
Г-Н С. ДИМИТРОВ каза, че е впечатлен от гъвкавостта на проекта и изрази своята подкрепа на проекта.
Г-Н М. МИХОВ отбеляза, че днес трябва да се даде старт на преструктурирането на тази територия.
Г-Н П. ПЕТРОВ от името на групата изрази своята подкрепа за проекта.
Г-ЖА П. ГАГОВА също изрази своята подкрепа.
АРХ. НИКИФОРОВ отговори на въпросите, поставени от арх. Брайнова.
С 18 гласа “за”, “против” – няма и 11 “въздържал се”, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 858
ОТНОСНО: Доклад относно одобряване на ПУП за кв. кв. 581-597 по плана на гр. велико Търново – план за регулация и застрояване – окончателен проект
На основание чл. 21, ал. 1, т. 11 от ЗМСМА и чл.129, ал. 1 от ЗУТ, Общински съвет – Велико Търново
Одобрява подробен устройствен план за кв. 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596, 597 – план за застрояване и регулация – окончателен проект с корекции в зелен цвят и приложените схеми за техническа инфраструктура.
ПО ТОЧКА ПЕТНАДЕСЕТ АРХ. БРАЙНОВА подчерта, че това, за което е говорила по предходната точка в тази е изпълнено перфектно.
С 24 гласа “за”, “против” – няма и “въздържал се” - няма, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 859
ОТНОСНО: Доклад относно одобряване на актуален ПУП с Арбанаси – окончателен проект
На основание чл. 21, ал. 1, т. 11 от ЗМСМА и чл.129, ал. 1 от ЗУТ, Общински съвет – Велико Търново
1. Одобрява актуализация на ПУП – за регулация и застрояване с. Арбанаси – окончателен проект – с корекция в зелен цвят и приложените схеми за техническата инфраструктура и схема за устройствени зони. Приема Специфични правила и нормативи към подробен устройствен план – с. Арбанаси.
2. Кметът на Община Велико Търново да внесе Специфичните правила и нормативи към ПУП с. Арбанаси за приемане в Националния експертен съвет и одобряване от
Министъра на регионалното развитие и благоустройство, съгласно изискванията на чл. 13, ал. 3 от ЗУТ.
ПО ТОЧКА ШЕСТНАДЕСЕТ изказвания не бяха направени.
С 24 гласа “за”, “против” – няма и “въздържал се” - няма, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 860
ОТНОСНО: Изваждане от публична общинска собственост и обявяване за частна на язовир в землището на с. Пушево и откриване на процедура за продажбата му.
На основание чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.6, ал.1 от ЗОС и във връзка с протокол на комисия, назначена със заповед № РД 22-777/30.07.2001 г. на Кмета на Община Велико Търново, Общински съвет- Велико Търново
1. Дава съгласие язовир-рибарник, намиращ се в землището на с. Пушево да бъде изваден от публична общинска собственост и да бъде обявен за частна.
2. Открива процедура по извършване на продажба чрез явен търг на язовир-рибарника в с. Пушево по реда на гл.VІІ от НРПУРОИ.
3. Експертната оценка на язовир-рибарника да бъде извършена от “Инвесттрой 92” ЕООД, след което да бъде внесена в Общински съвет за утвърждаване.
4. Възлага на Кмета на Община Велико Търново да предприеме действия за организиране и провеждане на търг при условия и ред, съгласно изискванията на гл.VІІ от НРПУРОИ и начална тръжна цена равна на утвърдената от Общински съвет експертна оценка.
ПО ТОЧКА СЕДЕМНАДЕСЕТ изказвания не бяха направени.
С 24 гласа “за”, “против” – няма и “въздържал се” - няма, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 861
ОТНОСНО: Предоставяне под наем на язовири- публична общинска собственост.
На основание чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.12, ал.4 от Закона за общинска собственост, § 4, ал.1 от Преходните и заключителни разпоредби на Закона за сдружения за напояване и чл.11, ал.2 от НРПУРОИ, Общински съвет – Велико Търново
1. Дава съгласие за отдаване под наем на предложените язовири за срок от 3 год. За язовир-рибарника в с. Хотница отдаването да стане след получаване на съгласие от Министерство на земеделието и горите.
2. Възлага на Кмета на Община Велико Търново да предприеме действия за организиране и провеждане на търгове при условия и ред, съгласно изискванията на гл.VІІ от НРПУРОИ при цена 50 лв. на комплект тръжни документи.
ПО ТОЧКА ОСЕМНАДЕСЕТ Г-Н С. ВИТАНОВ зададе въпрос, тъй като става въпрос за временно строителство по чл. 120 дали въпросните фирми са подавали молби по § 50 и § 17 и какъв наем плащат на Общината.
Г-Н Б. КОВАЧЕВ отговори, че всички молители са пропуснали срока па § 17 от ЗУТ и идеята е че те дълги години са развивали собствен бизнес и ако това отиде на търг Общината ще вземе пари в това предложение заменяме собственост за собственост, като се подпомага и бизнеса.
Г-Н С. ВИТАНОВ репликира г-н Б. Ковачев че се подхожда избирателно, по причина че доста други наематели са пропуснали срока. Г-н Витанов предложи да се вземе принципно решение , касаещо всички.
Г-Н П. ПЕТРОВ подкрепи предложеното от г-н Витанов, като разумно и принципно решение.
Г-Н П. КАЗАНДЖИЕВ също подкрепи принципното решение на г-н Витанов.
Г-Н А. АТАНАСОВ предложи на следващото заседание ОбА да предложи регламент или методика за начина на обезщетяване на собствениците.
Г-Н Г. ГЕОРТИЕВ предложи ОбС да взема решение за всеки конкретен случай, тъй като който е искал е подал молба по § 17.
Г-Н С. ВИТАНОВ репликира г-н Георгиев с мотива, че по този начин се дава възможност на желаещите в един гратисен период да решат проблема, като преценят.
Със 17 гласа “за”, “против” – няма и 7 “въздържал се”, Общински съвет – Велико Търново не прие предложения проект за решение.
ПО ТОЧКА ДЕВЕТНАДЕСЕТ изказвания не бяха направени.
С 21 гласа “за”, 1 “против” и 3 “въздържал се”, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 862
ОТНОСНО: Замяна на недвижим имот частна общинска собственост
На основание чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.35, ал.2, от ЗОС и чл.38, ал.1 от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общински съвет – Велико Търново
1.Дава съгласие за замяна на недвижим имот, собственост на Иван Христов Чакъров от гр. Велико Търново ул.” България” № 41 съгласно н.а. № 143/97 г., представляващ част от поземлен имот – пл. № 3198 попадаща в УПИ – п.ХІ ”за озеленяване” и под улица в строителен квартал 107 гр.Велико Търново от 172 кв.м. на стойност 8 600 лева с недвижим имот частна общинска собственост, актуван с АОС №1379/03.04.2002 г., представляващ част от 172 кв.м. придаваща се към УПИ ХІІ- 3198, строителен квартал 107 по плана на гр.Велико Търново на стойност 8 600 лева.
2.Възлага на Кмета на Община Велико Търново да извърши всички действия по замяната на имотите в съответствие с изискванията на раздел ІІІ от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, като всички разходи по замяната са за сметка на лицето Иван Христов Чакъров.
ПО ТОЧКА ДВАДЕСЕТ изказвания не бяха направени.
С 16 гласа “за”, “против” – няма и 8 “въздържал се”, Общински съвет – Велико Търново не прие предложения проект за решение.
ПО ТОЧКА ДВАДЕСЕТ И ЕДНО Г-Н И. СТОЯНОВ изрази мнение, че не е необходимо да се опрощава дължимото, по причина че собствениците са се явявали на търг.
Г-Н П. КАЗАДЖИЕВ репликира г-н Стоянов и го прикани да оттегли своето предложението.
С 22 гласа “за”, 2 “против” и 1 “въздържал се”, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 863
ОТНОСНО: Извършване на ремонтно-възстановителни работи в отдадени под наем имоти- общинска собственост и прихващане на стойността им от наемната цена.
На основание чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.17, ал.2 от ЗОС, чл.231, ал.2 от ЗЗД, чл.22, ал.2 от НРПУРОИ и във връзка с протокол на комисия, назначена със заповед № РД 22-738/25.06.2002 год. на Кмета на Община Велико Търново, Общински съвет – Велико Търново
І. Дава съгласие за извършване на ремонтно-възстановителни работи в отдадени под наем имоти общинска собственост и прихващане стойността им от наемната цена, както следва:
1. Гр. Велико Търново, ул. “Поп Матей Преображенски” № 13, отдаден под наем на ЕТ “Яна- Янка Касабова” с месечен наем 58 лв.- 6 месечни наемни вноски.
2. Гр. Велико Търново, ул. “Оборище” № 6 ”Г”, отдаден под наем на ЕТ “Кармелита” с месечен наем 165,42 лв. - 6 месечни наемни вноски.
3. Гр. Килифарево, “Младежки дом”-кафе- сладкарница, отдаден под наем на ЕТ “Корект- Стефан Стойков” с месечен наем 63 лв. - 6 месечни наемни вноски.
4. Гр. Велико Търново, ул. “Мармарлийска” №41, отдаден под наем на ЕТ “Борис Анчев” с месечен наем 448,69 лв. - 6 месечни наемни вноски.
Общата месечна наемна цена е в размер на 735,11 лв.
Общата сума на признатите разходи е 4410,66 лв.
ІІ. Средствата, изразходвани за ремонтно-възстановителни работи от гореизброените фирми се документират пред отдел “Общинска собственост”.
Г-Н С. ЗЛАТЕВ изказа отрицателен вот.
ПО ТОЧКА ДВАДЕСЕТ И ДВЕ Г-Н С. ВИТАНОВ отбеляза, че се полага началото на нов прецедент - изплащане с компенсаторки.
Г-ЦА М. ГЕРАСИМОВА обясни мотивите за даденото разрешение за плащане с компесаторни записи и допълни, че това е първия случай който точно отговаря на изискванията на Наредбата за на управление и разпореждане с общински имущество.
С 20 гласа “за”, “против” – няма и 4 “въздържал се”, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 864
ОТНОСНО: Молба вх.№ 94-Г-232 от Георги Димитров Тананеев и Пенка Иванова Тананеева за продажба на имот частна общинска собственост, представляващ жилище на ул. “Опълченска” № 71 в гр. В.Търново.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 59, ал.3, чл.184, ал.2, т.2 и ал.3 и чл.186 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общинският съвет – Велико Търново
1. Отписва от списъка на фонд “Резервен” и вписва в списъка на общинските жилища за продажба общинското жилище на ул.” Опълченска ” № 71 в гр. В.Търново.
2. Дава съгласие Георги Димитров Тананеев и Пенка Иванова Тананеева при покупката на жилището да заплатят 30 на сто от цената му с жилищни компенсаторни записи в размер на 3626,70 лева.
ПО ТОЧКА ДВАДЕСЕТ И ТРИ изказвания не бяха направени.
С 21 гласа “за”, “против” – няма и 1 “въздържал се”, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 865
ОТНОСНО: Включване на общинско жилище от фонда за настаняване в списъка на жилища за продажба.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл.42, ал.2 от Закона за общинската собственост, чл. 59, ал.3 и чл. 83, ал.3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общинският съвет – Велико Търново
Вписва в списъка на жилищата за продажба едностаен апартамент № 17 на ул.” Ален мак” № 4, вх.Б, етаж VІ, гр. Велико Търново.
ПО ТОЧКА ДВАДЕСЕТ И ЧЕТИРИ изказвания не бяха направени.
С 25 гласа “за”, “против” – няма и “въздържал се” - няма, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 866
ОТНОСНО: Предоставяне на общински жилища за нуждите на ХК “Етър 64”–Велико Търново.
На основание чл. 21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.42, ал.2 от Закона за общинската собственост и чл.59, ал.3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общинският съвет – Велико Търново реши
1. При придобиване на нови жилища от сделки с общински имоти да се включат във ведомствения жилищен фонд два двустайни апартамента, в които настаняването да става по предложение на УС на ХК “ Етър 64 “
ПО ТОЧКА ДВАДЕСЕТ И ПЕТ изказвания не бяха направени.
С 25 гласа “за”, “против” – няма и “въздържал се” - няма, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 867
ОТНОСНО: Промяна предназначение на общински жилищен имот.
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл.42, ал.2 от Закона за общинската собственост и чл.59, ал.3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общинският съвет – Велико Търново
1. Отписва от списъка на жилищата за настаняване и вписва в списъка на жилищата от ведомствения жилищен фонд апартамент № 14 на ул.”Мармарлийска” № 24 в гр. В.Търново.
2. Жилището да се ползва за нуждите на сектор “Образование и наука” като настаняването в него става по писмено предложение на ръководителя му.
ПО ТОЧКА ДВАДЕСЕТ И ШЕСТ изказвания не бяха направени.
С 24 гласа “за”, “против” – няма и “въздържал се” - няма, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 868
ОТНОСНО: Възлагане обществени превози на пътници по утвърдени транспортни схеми
І.На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА и чл. 17, ал. 3 от Наредба № 2 на Министерство на транспорта и съобщенията, Общински съвет – Велико Търново реши
1. Да се проведе конкурс за възлагане на обществен превоз на пътници за срок от 5 години по утвърдените линии:
1.В.Търново – Русе
2.В.Търново – Разград
3.В.Търново – Силистра
4. В.Търново – Плевен
5.В.Търново – Павликени
6.В.Търново – Хотница
7.Допълнителна линия в градския транспорт, съобразно утвърдените маршрутни разписания.
ІІ. На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА и чл. 17, ал. 5 от Наредба № 2 на Министерство на транспорта и съобщенията, Общински съвет – Велико Търново
1.Определя състав на комисията за провеждане на конкурса и оценка на предложенията, съответно:
Председател: Ерджан Салиева Алкова – Зам.кмет на Община Велико Търново
и Членове:
1.Мариян Стефанов Маринов – Гл.счетоводител – Община Велико Търново
2.Олга Петрова Петърчева – Старши юрисконсулт Община Велико Търново
3.Десислава Любенова Заевска – Н-к отдел "Общинска икономика"
4.инж.Галина Христова Маринова – Гл.експерт "Транспорт" Община Велико Търново
5.инж.Станислав Иванов Марков – регионално звено на Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация"
6.Вежен Симеонов Пенев – ТУДА
ІІІ.На основание чл. 21 ал.2 от ЗМСМА и чл. 19 ал. 1 от Наредба № 2, Общински съвет – Велико Търново
1. Утвърждава следните критерии за оценка и класиране на кандидатите.
1.Място и съдебна регистрация
1.1.Седалище и данъчна регистрация във В.Търново – 20 точки
1.2.Седалище и данъчна регистрация в други населени места – 10 точки
2.Екологичност на превозните средства.
2.1.Оборудвани с катализатори и екодвигатели – от 10 до 20 точки.
2.2.Оборудвани с газови уредби – от 5 до 10 точки
2.3.Останалите, които отговарят на екологичните норми – 3 точки
3.Предлагана цена с включен ДДС за междуселищни линии за пътнико километър – от 10 до 20 точки
най-ниска 20 точки – най висока 10 точки
4.Оборудване на превозните средства за превоз на трудноподвижни лица
4.1.Оборудвани – 10 точки
4.2.Необорудвани – 5 точки
5.Възраст на автобусите и съоръженост с климатик , химическа тоалетна, хладилник, аудиовизуална техника и др.
5.1.До 10 години и съобразно съоръжеността – от 5 до 10 точки
5.2.От 10 до 15 години – от 2 до 5 точки
5.3.Над 15 години - 1 точка
6.Собственост на автобусите, с които разполага превозвача
-собствени или на лизинг до 1 година – от 5 до 10 точки
-лизингов договор над 1 година - от 3 до 5 точки
-наети с договор под наем не по-малко от 1 година – 2 точки
7.Предложения със социално значение за Общината – от 5 до 10 точки
Оценката е точкова /максимален брой точки 100/. Класирането на отделните оферти става по общия брой натрупани точки. На първо място се класира кандидата, получил най-голям брой точки.
ІV.Организирането и провеждането на конкурса, съобразно изискванията на нормативните документи се възлага на Кмета на Общината.
ПО ТОЧКА ДВАДЕСЕТ И СЕДЕМ Г-Н Г. СТЕФАНОВ направи процедурно предложение да отпадне текста в т. 2 “Приема учредителен дружествен договор”, тъй като се повтаря в т. 1, като т. 4 да се запише предложението на ПК по ИВСПОС “Не освобождава от отговорност Управителя на “Ятрус” ЕООД. Г-н Стефанов предложи за представител на Общината в дружеството да бъде д-р Румен Рашев.
Г-Н С. ВИТАНОВ зададе въпрос към г-в Рашев какви са резултатите от назначените комисии, ДФК и Икономическа полиция. Г-н Витанов се присъедини към предложението на ПК по ИВСПОС и предложи да се назначи нов управител на дружеството.
Г-Н Р. РАШЕВ отговори, че до този момент няма отговор нито от ДФК нито от Икономическа полиция и очаква компетентно становище и за това предлага да не се освобождава досегашния управител от отговорност за да може да бъде свършена работата до край.
Г-Н А. АТАНАСОВ предложи тъй като следващата точка е свързана с настоящата двете да бъдат разгледани заедно и зададе въпрос сумата 1600 лв. написана в края месечен наем ли е или годишен.
Г-Н Р. РАШЕВ направи неофициално предложение собствениците да бъдат обезщетени с дялове от бъдещото дружество и в момента няма кой друг освен настоящия управител да извърши пререгистрацията на дружеството.
Г-Н А. АТАНАСОВ предложи да се продължи по дневния ред и през това време да се извършат консултации за да се предложи друг човек.
Г-Н С. ВИТАНОВ направи официално предложение г-н Димитър Димитров за управител на “Ятрус”.
Г-Н Г. ГЕОРГИЕВ предложи г-н Георги Стефанов.
Г-ЖА П. ГАГОВА предложи г-н Дочо Дочев.
Г-Н Р. РАШЕВ обясни, че разграбването на фирмата не се дължи на г-н М. Асенов и точно сега не може да се предложи нов управител.
Г-Н А. АТАНАСОВ репликира г-н Рашев, като каза че ПК по ИВСПОС ясно е дала знак със своето становище още реди една седмица.
Г-Н Т. Д. ТОДОРОВ подложи на гласуване направеното предложения от ДЛ – представител на Община В. Търново в Общото събрание да бъде д-р Р. Рашев. С 25 гласа “за”, 1 “против” и “въздържал се” – няма – предложението бе прието.
Г-Н Т. Д. ТОДОРОВ подложи на гласуване проекта за дружествен договор без да бъде уточнен текстът в чл. 21, ал. 1 и предложението за преобразуване на “Ятрус” ЕООД в “Ятлус” ООД.
С 26 гласа “за”, “против” – няма и “въздържал се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие
РЕШЕНИЕ № 869
ОТНОСНО: Приемане на дружествен договор за преобразуване на "Ятрус" ЕООД в "Ятрус" ООД
На основание чл. 21, ал. 1 т. 9 от ЗМСМА, чл. 51, ал. 1 от Закона за общинската собственост, чл. 113 и сл. от Търговския закон, чл. 8, ал. 1, т. 3 и чл. 10 от НУУПСОЧКТД, Общински съвет- Велико Търново
1. Приема дружествения договор за учредяване на дружеството с ограничена отговорност.
2. Дава съгласие за участие на Община Велико Търново в Дружество с ограничена отговорност при условията предвидени в Търговския закон, както следва:
а/ Да се учреди Дружество с ограничена отговорност с наименование :
- "Ятрус" ООД
седалище на дружеството - гр. Велико Търново, ул. "Христо Ботев" № 19
- адрес на дружеството- - гр. Велико Търново, ул. "Христо Ботев" № 19
- предмет на дейност:
покупка на стоки или други вещи с цел да ги препродаде в първоначален, преработен или обработен вид; продажба на стоки от собствено производство; търговско представителство и посредничество; комисионни, спедиционни и превозни сделки; менителници, записи на заповед и чекове; складови сделки; лицензионни сделки; сделки с интелектуална собственост, хотелиерски, туристически, рекламни, информационни, програмни, импресарски или други услуги покупка, строеж или обзавеждане на недвижими имоти с цел продажба; лизинг; международни превози и други дейности и услуги, незабранени от закона.
б/ Капитал на дружеството - 509 621 /петстотин и девет хиляди шестотин двадесет и един/ лева, разпределени в 5096 /пет хиляди и деветдесет и шест/ дяла, всеки от по 100 /сто/ лева.
Обявените 5 096 дяла се разпределят между съдружниците в съотношение както следва:
ОБЩИНА ВЕЛИКО ТЬРНОВО –327 484 лв., разпределени в 3 275 дяла по 100 лв. всеки
- "Лукети Инвест Ко- Лик" ООД 182 137 лв., разпределени в 1821 дяла по 100 лв. всеки
3.Определя за представител на Община Велико Търново в Общото събрание на дружеството – д-р Румен Георгиев Рашев.
4. Не освобождава от отговорност Управителя на “Ятрус” ЕООД.
Предложението за управител на дружеството да бъде утвърден г-н Милен Асенов бе отхвърлено с “за” – няма, 11 “против” и 15 “въздържал се”.
Г-Н Т. Д. ТОДОРОВ направи процедурно предложение поради изтичане на времето на настоящото заседание да се открие ново заседание на Общински съвет като т. 28 стане т. 1 в дневния ред и т.н.
С 24 “за”, 3 “против” и 1 “въздържал” се предложението бе прието.
Поради изчерпване на дневния ред 51-то заседание на Общински съвет – Велико Търново бе закрито в 15:40 ч.
Препис от протокола се изпраща на Областен управител и Районна прокуратура за сведение.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
ВЕЛИКО ТЪРНОВО
/Т. Д. ТОДОРОВ/
ПРОТОКОЛИРАЛ
/И. Иванова/
ЗАМ.ПРЕДСЕДАТЕЛИ:
……………. ……………. ……………
/К.Джанабетска/ /П.Гагова/ /М.Михов/
…………… …………….
/П. Петров/ /Ст. Витанов/