ПРОТОКОЛ № 40

 

ОТ ЗАСЕДАНИЕ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ВЕЛИКО ТЪРНОВО, ПРОВЕДЕНО НА 31.01.2002 г.ОТ 09:25 ч. В ЗАЛАТА НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ

 

На заседанието присъстваха 31 /тридесет/ общински съветника, отсъстват 6 /седем/: г-н И. Стоянов, г-н Хр. Димитров, , г-н А. Великов, г-н Х. Хаджихасан, г-н В. Христов, г-н Б. Ангелов.

Присъстваха още г-н Румен Рашев – кмет Община В. Търново, г-н И. Панайотов – зам.- кмет Община В. Търново, началници на отдели към общинска администрация, журналисти и граждани.

Г-Н Т. Д. ТОДОРОВ откри заседанието и предложи раздадените допълнително три предложения да бъдат включени в дневния ред, както следва: Регистриране на местни организации на издръжка от общинския бюджет като юридически лица – като т.6; Отписване от капитала на “Нармаг” ЕООД в ликвидация – като т. 10; Намаляване капитала на “Обредни дейности” ЕООД – като т.11., при следния проект за

 

ДНЕВЕН РЕД:

  1. Приемане на Правила и нормативи за прилагане на Общия градоустройствен план и специфични правила и норми за устройство на територията на гр. В. Търново. /вх. № 1706/22.01.02/
  2. Отчет за 2001 год. и разпределяне за 2002 год. на средствата по §17, ал.1 от Правилника за прилаггане на ЗУЖВГМЖВ./вх. №1710/22.01.02/
  3. Отчет за работата на ОбАП през 2001 година./вх. №1700/17.01.02/
  4. Програма за приватизация на общинската собственост за 2002 година. /вх. №1699/17.01.02/
  5. Одобряване на Поименен списък-предложение за финансиране на строителство/реконструкция/ ремонт и поддържане на Общинската пътна мрежа за 2002 год./вх.№1703/21.01.02/
  6. Намаляване на началната цена на обособен обект "Поземлен имот с построени в него училищна сграда, физкултурен салон и сграда котелно" на ул. "Драгоман" №16,гр.В.Търново. /вх. №1723/24.01.02/
  7. Приемане на цени за стопански инвентар в обособени части от “ДКЦ-І-В.Търново” ЕООД./вх. №1701/17.01.02/
  8. Прекратяване процедурата за участие на Община В. Търново в проекти за дялови участия и съвместни дружества. /вх. №1711/22.01.02/
  9. Питания
  10. Промяна местонахождение на имот, с който се обезщетява собственик на отчужден имот./вх. №1709/22.01.02/
  11. Отдаване под наем на имот частна общинска собственост./вх. №1708/22.01.02/
  12. Отдаване под наем на класна стая в СОУ “Вл. Комаров” за организиране и оборудване на компютърен кабинет./вх.№1715/24.01.02/
  13. Замяна на недвижим имот частна общинска собственост./вх.№1714/24.01.02/
  14. Замяна на недвижим имот частна общинска собстевност./вх. №1707/22.01.02/
  15. Изграждане на православен храм на територията на Гробищен парк-гр. В. Търново./вх. №1716/24.01.02/
  16. Предложение от Председателя на ПК по ДМСТ за проучване на предложение на Сдружение “Вонеща вода”. /вх. №1717/24.01.02/
  17. Избор на име на ЦДГ гр. Килифарево./вх. №1694/15.01.02/
  18. Предложение за съставяне на Комисия за промени в транспортната схема на Община В. Търново.
  19. Попълване състава на ПК по земеделие и горите.

 

Г-Н АТ. АТАНАСОВ отправи забележка към г-н Тодоров по отношение на номерирането на новите точки и предложи те да се разглеждат като последни, пояснявайки, че не е необходимо разместване на предложения дневен ред.

Г-н Атанасов изрази позицията на ДЛ по въпроси, имащи отношение към дневния ред като допълни, че Председателят на ОбС на ДЛ ще прочете една позиция, която да бъде включена като последна точка от дневния ред.

Г-Н Т.Д.ТОДОРОВ разясни, че със своето предложение е искал да спази тематичността на въпросите от дневния ред като не възрази на предложението на г-н Атанасов по въпроса.

Г-Н СТ. ВИТАНОВ прочете позицията на група ДЛ, БСП, БЗНС “Ал. Стамболийски-1899” и ПК “Екогласност” относно такса битови отпадъци и прилагане на новата транспортна схема. /материалът приложен/. В заключение г-н Витанов подкрепи предложението на ПК по ТСУ по отношение на корекции и актуализация на транспортната схема. Той предложи след точката за обсъждане на транспорта да се включи и тази за сметосъбирането, тъй като същите в голяма степен са свързани.

Г-ЖА В. ЧИВЧИБАШИЕВА предложи точката за регистрация на училищата като юридически лица да отпадне от дневния ред, тъй като голяма част от общинските съветници не са се запознали с предложението по нея и същото не е разглеждано но заседание на ПК по ОН.

Г-Н Т.Д.ТОДОРОВ допълни, че е резолирал материала до ПК по ОН и самата тя трябва да определи дата за разглеждането му.

Г-Н П. КАЗАНДЖИЕВ поясни, че предложените допълнителни материали са разглеждани в ПК по ИВСПОС и същата няма нищо против те да бъдат включени в дневния ред.

Г-Н И.ИВАНОВ заяви, че предложението, касаещо ПК по БФ е разгледано и не възразява за неговото разглеждане.

Други предложения и изказвания не бяха направени.

Г-Н Т.Д.ТОДОРОВ подложи на гласуване на направеното допълнение относно регистриране на местни организации като юридически лица.

С 20 гласа “за”, “против” няма и 7 гласа “възд.се”, предложението бе прието.

 

С 27 гласа “за, “против” и “възд.се” няма, Общински съвет прие следния

 

ДНЕВЕН РЕД:

  1. Приемане на Правила и нормативи за прилагане на Общия градоустройствен план и специфични правила и норми за устройство на територията на гр. В. Търново. /вх. № 1706/22.01.02/
  2. Отчет за 2001 год. и разпределяне за 2002 год. на средствата по §17, ал.1 от Правилника за прилаггане на ЗУЖВГМЖВ./вх. №1710/22.01.02/
  3. Отчет за работата на ОбАП през 2001 година./вх. №1700/17.01.02/
  4. Програма за приватизация на общинската собственост за 2002 година. /вх. №1699/17.01.02/
  5. Одобряване на Поименен списък-предложение за финансиране на строителство/реконструкция/ ремонт и поддържане на Общинската пътна мрежа за 2002 год./вх.№1703/21.01.02/
  6. Намаляване на началната цена на обособен обект "Поземлен имот с построени в него училищна сграда, физкултурен салон и сграда котелно" на ул. "Драгоман" №16,гр.В.Търново. /вх. №1723/24.01.02/
  7. Приемане на цени за стопански инвентар в обособени части от “ДКЦ-І-В.Търново” ЕООД./вх. №1701/17.01.02/
  8. Прекратяване процедурата за участие на Община В. Търново в проекти за дялови участия и съвместни дружества. /вх. №1711/22.01.02/
  9. Питания
  10. Промяна местонахождение на имот, с който се обезщетява собственик на отчужден имот./вх. №1709/22.01.02/
  11. Отдаване под наем на имот частна общинска собственост./вх. №1708/22.01.02/
  12. Отдаване под наем на класна стая в СОУ “Вл. Комаров” за организиране и оборудване на компютърен кабинет./вх.№1715/24.01.02/
  13. Замяна на недвижим имот частна общинска собственост./вх.№1714/24.01.02/
  14. Замяна на недвижим имот частна общинска собстевност./вх. №1707/22.01.02/
  15. Изграждане на православен храм на територията на Гробищен парк-гр. В. Търново./вх. №1716/24.01.02/
  16. Предложение от Председателя на ПК по ДМСТ за проучване на предложение на Сдружение “Вонеща вода”. /вх. №1717/24.01.02/
  17. Избор на име на ЦДГ гр. Килифарево./вх. №1694/15.01.02/
  18. Предложение за съставяне на Комисия за промени в транспортната схема на Община В. Търново.
  19. Попълване състава на ПК по земеделие и горите.
  20. Регистриране на местните организации на издръжка от общинския бюджет като юридически лица. /вх. №1730/29.01.02/
  21. Отписване от капитала на “Нармаг” ЕООД в ликвидация на продадени магазини по ЗППДОбП. /вх. №1726/28.01.02/
  22. Намаляване капитала на “Обредни дейности” ЕООД, гр. В. Търново. /вх. №1723/28.01.02/
  23. Обсъждане на корекция на такса битови отпадъци.

 

Г-Н Р. РАШЕВ внесе пояснения и обясни какво налага регистрацията на местни организации като юридически лица. Той допълни, че преди разглеждането на точките от дневния ред е имал намерение да запознае общинските съветници с някои параметри на бюджета за 2002 год., тъй като дни преди сесията е пристигнало уточняващо писмо за съставяне на общинския бюджет без да знае за изявлението на ДЛ, с 90% от което е напълно съгласен.

Той подробно запозна общинските съветници за работата на ОбА по поднормативните документи от МФ, които до този етап са пристигнали в общинска администрация и допълни, че информацията, която ще сведе е окончателна и потвърдена с писмо от 27.01.2002 год. и касае общата рамка на бюджета на Общината за 2002 год. и в много голяма степен приходната му част.

Цитирайки данни г-н Кмета обърна внимание на 8%-ното завишение на приходите спрямо 2001 год., което само по себе си не е голямо завишение, но поради отпадане на разпоредбите на бившия параграф 22, същите приходи са негарантирани и неизпълнението на по-голямата част от тези данъчни приходи ще е за сметка на Общината. Той представи подробна справка за приходите – данъчни и неданъчни, и за тяхното изпълнение и преизпълнение. На база направените изчисления бюджетът на Общината се формира в размер на по-малко от 19 000 000 лв., като сумата в размер на 18 700 000 лв. е прогнозна част приблизително без дифицит, с които ще се реализира обезпеченост на разходите от изминалата 2001 год. Г-н Рашев допълни, че всички контролни и уточнени цифри по бюджета към настоящия момент се представят пред ОбС, за да се добие представа в какви условия и рамки Общината ще е принудена да се побира и на какви лишения ще са подложени дейностите на Община В. Търново и свързаните с това граждани, бюджетни служители, обслужването на гражданите, услугите и пр. Г-н Кмета не скри негодуванието си от това, че дори и приемането или неприемането на Бюджета на Общината за 2002 год. не зависи от местното самоуправление и местната власт. Той допълни, че със Закона за държавния бюджет на РБългария за 2002 год. “беше извършено грубо антиконституционно действие срещу местното самоуправление и местната власт.” Съгласно параграф в ЗДБ дори ОбС на една Община да не приеме бюджета й, представен в МФ, то той се счита за служебно приет.

Г-н Р. Рашев отново приведе справки, в които са фиксирани цифри относно размерът на социалните помощи, които са крайно недостатъчни за нуждите на Общинската служба за социално подпомагане. Той обърна внимание на съветниците върху раздадената им междувременно справка, която “удивително много прилича на една справка за някои прогнозни показатели по бюджета на Общината за 2002 год., дадена ни още в края на м. юли, когато не се говореше за увеличение на имуществените данъци, а когато се говореше за намаление на данъци, нулеви данъчни ставки и т.н.”

В заключение г-н Кмета изрази съгласието си за намаляване на таксата смет, но ОбА отново обърна внимание на факта, че не може да се залага по-голям дефицит от 10% и дори този процент дефицит няма да даде възможност за балансиране на бюджета така, както се изисква по закон.

Г-н Рашев призова да се направи всичко възможно за бюджета, което зависи от всички, тъй като в противен случай такъв ще бъде наложен.

ПО ПЪРВА ТОЧКА от дневния ред Г-Н Г. ГЕОРГИЕВ заяви, че въпросът е обсъждан в Архитектурно-градоустройствената комисия, където са били поканени председателите на всички постоянни комисии на ОбС, както и граждани и заинтересовани лица. Тези специфични правила се налагат от изискванията на чл.13, ал.2 от ЗУТ. Експертната комисия е дала своите предложения, които са тема на обсъждане и приемане от ОбС. Г-н Георгиев заяви, че създаването и приемането на специфичните правила до голяма степен улесняват администрацията, в лицето на дирекция “ТСУ” при решаването на архитектурни и градоустройствени въпроси на гражданите. Той изрази задоволство, че съгласно тези Правила ще се запази уникалната архитектура на града, която в по-голямата си част се явява културно-историческо наследство.

Г-ЖА Р. БРАЙНОВА изрази своето задоволство и благодарност от работата на ОбА, която разгледа въпросите на различни нива, задълбочено и обстойно, както и не скри впечатленията си от направената разработка под ръководството на проф. Петрович. Накратко, г-жа Брайнова заяви, че на практика това са националните нормативи и закони в строителството, “но преведени на великотърновски език”. Тя предложи ОбС да подкрепи решенията, които са предложени, защото това е началото на една по-дълга процедура за в бъдеще, която ще стигне до Министерството на регионалното развитие. Г-жа Брайнова препоръча на ОбА да разглежда с внимание да се разглеждат анализите, които са направени от авторския колектив преди да се стигне до изводите, заложени в тези специфични правила.

Други изказвания не бяха направени.

 

С 27 гласа “за”, “против” и “възд.се” няма, Общински съвет прие

 

РЕШЕНИЕ № 664

 

ОТНОСНО: Приемане на Правила и нормативи за прилагане на Общия градоустройствен план и специфични правила и норми за устройство на територията на гр.В.Търново

 

На основание чл.22, ал.1, във връзка с чл.11, ал.1, т.2, 6 и 9 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и чл.13, ал.3 от Закона за устройство на територията, Общински съвет – Велико Търново

1.Приема Правила и нормативи по прилагане на общия градоустройствен план и специфични правила и норми за устройство на гр.Велико Търново.

2.В срок от 30 дни Кметът на Общината да внесе в МРРБ за съгласуване устройствените зони и Правилата и нормативите за прилагане на ОГП, съгласно изискванията на § 7 ал.1 от Наредба № 5 от 21.05.2001 г. за Правила и нормативи за устройство на територията /ДВ бр.51/2001 г./.

3.В срок от 30 дни Кметът на Общината да внесе Специфичните правила и норми за устройство на гр.Велико Търново за приемане от Националния експертен съвет и одобряване от Министъра на регионалното развитие и благоустройството, съгласно изискванията на чл.13 ал.3 от ЗУТ.

4.Дава съгласие за изработване и процедиране на изменения на действащия ОГП, налагащи се от определянето на устройствените зони.

 

ПО ВТОРА ТОЧКА от дневния ред Г-ЖА М. ИЛИЕВА изказа своята благодарност на Комисията, на чиято е Председател за работата й и изрази лична благодарност на членовете й общински съветници, които въпреки своята ангажираност винаги намират време да участват в работата й.

Други изказвания не бяха направени.

 

С 27 гласа “за”, “против” и “възд.се” няма, Общински съвет прие

 

РЕШЕНИЕ № 665

 

ОТНОСНО: Отчет за 2001 г. и разпределение за 2002 г. на средствата от § 17, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за уреждане жилищните въпроси на граждани с многогодишни жилищноспестовни влогове

 

На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, Общински съвет – Велико Търново

 

1. Приема отчета за приходите и разходите на средствата по § 17, ал. 1 от ППЗУЖВГМЖСВ за 2001 г.

2.Одобрява план-сметката на средствата по § 17, ал. 1 от ППЗУЖВГМЖСВ за 2002 г. в размер на 2 569 /две хиляди петстотин шестдесет и девет/ лв.

ПО ТРЕТА ТОЧКА от дневния ред Г-Н Т.Д.ТОДОРОВ взе отношение по отчета, заявявайки, че от същия е видно, че през 2001 год. ОбАП заедно с НСП работи абсолютно коректно, в съответствие с нормативната база за предприватизационна и приватизационна подготовка, аргументирайки се с цифри и сключени сделки. В заключение г-н Тодоров апелира към ОбА и ОбС при предвиждането на инвестиционните разходи за в бъдеще, много прецизно да бъдат балансирани с очакваните приходи от приватизация, за да не се получава разминаване между това, което се желае и това, което може да се осигури като финансово подсигуряване.

Други изказвания не бяха направени.

 

С 25 гласа “за”, “против” няма и 1 глас “възд.се”, Общински съвет прие

 

РЕШЕНИЕ № 666

 

ОТНОСНО: Отчет за работата на ОбАП през 2001 година

 

 

На основание чл. 10, т 3 и т. 10 от Правилника за дейността на ОбАП, Общински съвет – Велико Търново

 

1. Приема отчета за работата на Общинската агенция за приватизация за 2001 г.

 

2. Одобрява отчета за приходите и разходите към 31.12.2001 г., съгласно Приложения №№ 1, 2, 3 и 4, неразделна част от това решение.

ПО ЧЕТВЪРТА ТОЧКА от дневния ред Г-Н Г.СТЕФАНОВ подчерта, че въпросът е доста важен и допълни, че програмата, която НСП предлага, отразява реалностите. Той наблегна на факта, че се готви промяна в нормативната база и дори да няма съществени промени, вероятно допълнително ще се затрудни работата на ОбАП и НСП. В заключение г-н Стефанов заяви, че независимо от много добрите резултати през изминалата година, въпросите по приватизация са тежки и добави, че искрено се надява същите да се решават с консенсус.”

Други изказвания не бяха направени.

 

С 25 гласа “за”, 1 глас “против” и “възд.се” няма, Общински съвет прие

 

РЕШЕНИЕ № 667

 

ОТНОСНО: Програма за приватизация на общинската собственост за 2002 година

 

На основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА, чл.5 и чл.10,т.3 и т.10 от Правилника за дейността на ОбАП, Общински съвет – Велико Търново

1.Приема Програма за приватизация на общинската собственост за 2002 година и утвърждава :

- минималните приватизационни цели за годината - предприятия и обекти, които ще бъдат предмет на приватизационни сделки през 2002 година - приложение 1 към програмата ;

- очакван размер на приходите, начина на тяхното използване и разходите за приватизация - приложение 2 към програмата ;

- списък на предприятията,чието цялостно или частично приватизиране не се разрешава за срока на действие на програмата - приложение 3 към програмата.

2. НСП счита за целесъобразно всички общински нежилищни имоти, невключени в състава на общински предприятия, които се използват за стопански цели да бъдат продавани само по реда на ЗППДОбП, като годишната програма за приватизация своевременно се допълва нови обекти.

3. Годишната инвестиционна програма да бъде внасяна за обсъждане в ОбС само след становище от НСП,относно финансовата й обезпеченост .

 

ПО ПЕТА ТОЧКА от дневния ред изказвания не бяха направени.

 

С 27 гласа “за”, “против” и “възд.се” няма, Общински съвет прие

 

РЕШЕНИЕ № 668

ОТНОСНО: Одобряване на Поименен списък-предложение за финансиране на строителство /реконструкция/, ремонт и поддържане на Общинската пътна мрежа за 2002 год.

 

На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА и във връзка с писма № 91-00-204/28.12.01 г. на МРРБ и № РД 10-72/11.01.02 г. на Областен управител Велико Търново, Общински съвет – Велико Търново

1. Одобрява Поименен списък-предложение на обектите от Общинската пътна мрежа в Община Велико Търново за строителство /реконструкция/, ремонт и поддържане през 2002 година, съгласно посочените приложения, неразделна част от решението.

 

ПО ШЕСТА ТОЧКА от дневния ред Г-Н Г. СТЕФАНОВ заяви, че не предлага нищо различно от направения проект за решение, по-скоро се обърна за коментар от страна на г-н Кмета главно по т.1 от проекта за решение. Той изрази притесненията си, че отново се намалява началната цена на обекта на приватизация, който е в много лошо състояние, който се разграбва и разсипва и за всичко това, с голямо съжаление, общинските съветници научават от медиите. В тази връзка г-н Стефанов попита г-н Рашев как лично той гледа на въпросите за стопанисването и охраната на общинското имущество и напомни, че при встъпването си в длъжност като Кмета на Общината все още е съществувало звено “Обществен ред и законност”, чиито функции в момента не се изпълняват от никого. Г-н Стефанов отбеляза, че няма оправдание, че персоналът който е наследен не си гледа добре работата и предложи обектът да се включи в програмата за приватизация. Г-н Стефанов помоли г-н Рашев за коментар.

Г-Н Р. РАШЕВ отговори, че има точен и ясен закон, по който се продават имоти. Що се отнася до опазването, проблема не е само в тази сграда. Проблемът с охраняване на общинското имущество е сериозен и подчерта, че ще има среща с новите Директори на РДВР и РПУ, с които ще се коментират тези проблеми.

 

С 23 гласа “за”, “против” – няма и 1 :възд. се”, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 669

ОТНОСНО: Намаляване на началната цена на обособен обект "Поземлен имот с построени в него училищна сграда, физкултурен салон и сграда котелно" на ул. "Драгоман" №16, гр.В.Търново

І.Общински съвет – Велико Търново

1 Възлага на общинската администрация незабавно да предприеме необходимите мерки за надеждно затваряне и охрана на всички общински обекти, включени в програмата за приватизация, които са на пряко подчинение на общината, но не са отдадени под наем.

2 Дава съгласие за целта да се ползуват до 2 000 /две хиляди / лева от сметка "Инвестиционен резерв" на фонд " Приватизация- инвестиционен".

3.На следващото заседание на Об съвет, общинската администрация да внесе отчет за извършената работа по точки 1 и 2 от това решение.

 

ІІ.На основание чл. 3, ал. 1, т.4 от ЗППДОбП,чл. 21, ал. 1, т.8 от ЗМСМА, чл. 3 и чл. 6,ал. 5 от Наредбата за търговете, Общинският съвет - Велико Търново

1. Намалява началната цена на обособен обект "Поземлен имот с построени в него училищна сграда, физкултурен салон и сграда котелно" на ул. "Драгоман" № 16 с 25 на сто и определя същата в размер на левовата равностойност на 91 874 щ.д.

2. За обекта да се проведе търг с тайно наддаване при следните условия:

-дата на търга - един месец след датата на публикация на това решение в Държавен вестник. Начало на търга - 14,00 часа.

- място на търга - в голямата зала на Общината;

- начин на плащане - разсрочено; начална вноска - не по-малко от 50 на сто от договорената цена; издължаване на остатъка - в срок до 1/една/ година след подписване на договора; лихва върху неиздължената част - ОЛП;

- непарични платежни средства не се приемат.

3. За допускане до търга кандидатите следва да закупят тръжна документацията срещу 50 лева, да внесат депозит в размер на 20 300 лева и да подадат документи за участие в указания в обявата срок.

4. Депозитът да бъде внесен по сметка № 508 848 1738 на Общинска агенция за приватизация при ТБ “Биохим”- клон Велико Търново - код 66 072 556. Заплащането на договорената цена, след приспадане на депозита, да се извърши по централния курс на БНБ спрямо щатския долар към деня на плащането по сметка № 308 848 1713 на Общинска агенция за приватизация, БИН 744-400-000-5 при ТБ “Биохим” - клон ВеликоТърново.

5. Закупуване на тръжна документация до 12,00 ч. на деня предхождащ датата на търга; подаване на документи за участие в търга - до 17,30 ч. на деня, предхождащ датата на търга в стая 419 на Общината .

6. Възлага на ОбАП да отрази промените в тръжната документация за обекта и организира приватизационната сделка за обекта по установения от закона ред и взетите решения от ОбС.

7.При неявяване на купувачи, повторен търг за обекта да се проведе в 14- дневен срок след датата на търга при същите условия.

 

 

ПО СЕДМА ТОЧКА

Изказвания не бяха направени.

С 25 гласа “за”, “против” – няма и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 670

 

ОТНОСНО: Приемане на цени за стопански инвентар в обособени части от "ДКЦ І - В. Търново" ЕООД - Велико Търново

 

На основание чл. 3, ал. 1, т. 4, чл.35-42 от ЗППДОбП, чл. 109, ал.1, т.2, чл. 111, ал. 1, т. 2 и чл.114, ал. 1 и 2 от ЗЛЗ, чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.чл. 5, 6 и 8 от Наредбата за реда за изкупуване на предприятия и обособени техни части без търг или конкурс от лицата по чл. 35 от ЗППДОбП и във връзка с решения №№ от 605 до 622/4.12.2001 г и 658/ 27.12.2001 г на Общинския съвет, Общински съвет

1. Определя цена за стопански инвентар, намиращ се в обособени части от "ДКЦ І - В. Търново" ЕООД - Велико Търново, както следва:

- кабинет № 101 - 38,50 лева;

- кабинет № 102 - 40,50 лева;

- кабинети от № 103до №105 и № 109 - 243,50 лева;

- кабинети от № 106 до № 108 и от № 210 до № 217 - 475,50 лева;

- кабинети от № 110 до № 117 -643 лева

- кабинет № 120 - 17 лева;

- кабинети №№ 126,127 и 128 - 123,50 лева;

- кабинет № 129 - 65,50 лева;

- кабинети от № 201 до № 209- 454 лева;

- кабинет № 235 - 44 лева;

- кабинети №№ 236,238 и 239 - 159 лева;

- кабинет № 301 - 7,50 лева;

- кабинет № 310 - 6 лева;

- кабинет № 311 - 6 лева;

- кабинети № 327 и № 331 - 37 лева;

- кабинет № 425 - 49 лева;

- кабинет от № 401 до № 406 - 278 лева;

- кабинети №№ 12,13 и 14 в Килифарево - 86 лева .

2. Възлага на Общинската агенция за приватизация да предложи на купувачите на обособени части от "ДКЦ І - В. Търново" ЕООД - Велико Търново да подпишат на анекси към основните договори и при условията на т.1 от това решение и чл. 6 от Наредбата за реда за изкупуване на предприятия и обособени техни части без търг или конкурс от лица по чл. 35 на ЗППДОбП.

 

ПО ОСМА ТОЧКА

Г-Н АТАНАС АТАНАСОВ предложи в т. 1 на решението след израза “Спира действието на решения №№…” да отпадне израза “С които е” и да се замени с “относно”.

Г-Н Т. Д. ТОДОРОВ отбеляза, че няма нищо против предложената корекция. Като Председател на комисията г-н Тодоров отбеляза, че от практиката се вижда, че има точни и ясни правила в това, което се предлага. В комисията вече има постъпили конкретни предложения за съвместни инициативи.

С 26 гласа “за”, “против” – няма и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 671

 

ОТНОСНО: Прекратяване процедурата за участие на Община В. Търново в проекти за дялови участия и съвместни дружества

 

 

На основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА, Общински съвет

 

  1. СПИРА действието на решения №№218/14.09.2000 г. и 311/21.12.2000 г. относно откритата процедура за провеждане на конкурси и одобрени условия и показатели за участието на Община Велико Търново в проекти за дялови участия и съвместни дружества.
  2. Възлага на временната комисия, определена с решение № 311/21.12.2000 год. да предложи други инициативи, свързани с обществените ангажименти на Общината, произтичаща от Закона за малки и средни предприятия и Стратегията за развитие на Общината до 2006 година.
  3. Предлага на Кмета на Общината да допълни състава на комисията, определена с решение № 311/21.12.2000 год. и Заповед № РД 22-1258/08.11.2000 год., с още двама представители на общинската администрация, в т.ч. : Директор на “ФСДУС” и н-к отдел “ПНО”.

 

ПО ДЕВЕТА ТОЧКА

Г-Н Н. НИКОЛОВ прочете своето питане.

Г-Н Р. РАШЕВ прочете отговора./отговорът приложен/.

 

Г-Н Т. Д. ТОДОРОВ прекъсна заседанието от 10.15 до 11.30 във връзка с честването на годишнината от рождението на Стефан Стамболов.

 

Заседанието бе възстановено в 11.45.

 

ПО ТОЧКА ДЕСЕТА

Изказвания не бяха направени.

С 21 гласа “за”, 1 “против” и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 672

 

ОТНОСНО: Промяна местонахождението на жилище, с което се обещетява собственик на отчужден имот

 

На основание чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл. 34 и чл. 35 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общински съвет – Велико Търново

 

1. Дава съгласие да бъде изменена Заповед № РД-22-918/15. 10.1999 г. на Кмета на Община Велико Търново и се отстъпи като обещетение на Красимир Генчев Генчев тристайно жилище – къща на ул. “Крайбрежна” № 14, попадаща в кв. 251 по плана на гр. В. Търново.

 

Г-Н М. МИХОВ изрази отрицателен вот.

Г-Н А. АТАНАСОВ разясни проблема в качеството си на секретар на комисията и обясни, че става въпрос за хора, чиито имоти са били отчуждени преди 20 години и не са построени нови все още.

 

ПО ТОЧКА ЕДИНАДЕСЕТА

Изказвания не бяха направени.

С 21 гласа “за”, “против” – няма и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 673

 

ОТНОСНО: Отдаване под наем на имот частна общинска собственост

На основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА, Общински съвет

 

  1. Отменя решение 451/12.05.1994 г. на ОбС.

 

На основание чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.14 ал.2 от ЗОС, чл.15 ал.1 от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общински съвет – Велико Търново

2. Дава съгласие да бъде отдаден под наем за срок от 5 години имот частна общинска собственост, актуван с акт за общинска собственост № 1305/6.11.2001 г., намиращ се в гр.Велико Търново, ул."Н.Габровски" № 41 на Българската търговско-промишлена палата.

3.Възлага на Кмета на Общината да уреди конкретните взаимоотношения с договор за наем и наемна цена, определена съгласно изискванията на гл.VІІІ от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество.

 

ПО ТОЧКА ДВАНАДЕСЕТА

Изказвания не бяха направени.

С 21 гласа “за”, “против” – няма и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

 

 

РЕШЕНИЕ № 674

 

ОТНОСНО: Отдаване под наем на класна стая /помещение/ в СОУ "Вл.Комаров" за организиране и оборудване на компютърен кабинет

 

 

На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 12, ал. 4 от ЗОС, чл. 11 от НРПУРОИ, Общински съвет – Велико Търново

1. Дава съгласие за отдаване под наем за 2 бр. класни стаи – с квадратура от 20 кв.м и 40 кв.м в СОУ "Вл.Комаров" за организиране на компютърни кабинети след провеждане на конкурс.

2.Възлага на Кмета на Община Велико Търново да предприеме действия за организиране и провеждане на конкурса при условия и ред, съгласно изискванията на гл.VІІ от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество.

 

ПО ТОЧКА ТРИНАДЕСЕТ

Г-Н С. ЗЛАТЕВ изказа своите опасения, че по този начин се ощетяват други кандидати, които на практика са изключени от процедурата.

Г-Н А. АТАНАСОВ отбеляза, че практиката е въведена от няколко години и не може да се проявява изборност. Той предложи две корекции – по т. 1: да отпадне “предоставено в замяна от“ и на негово място да се запише “собственост на”; да отпадне т. 4, като се аргументира, че не може да се утвърждава нещо, което не е видяно.

Г-Н С. ВИТАНОВ постави въпроса дали има досега случай отдел “Общинска собственост” да е дал перфектно изготвено предложение.

 

С направените предложения с 19 гласа “за”, “против” – няма и :5 възд. се”, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 675

 

ОТНОСНО: Замяна на недвижим имот частна общинска собственост

На основание чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.35, ал.2 от ЗОС и чл.38, ал.1 от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общински съвет - Велико Търново

1. Дава съгласие за замяна на недвижим имот частна общинска собственост, намиращ се в гр.Велико Търново, УПИ ХХІІІ стр.кв.1 по плана на града с площ 428 кв.м със завършено едностайно жилище, собственост на ЕТ "Кънчев – Пламен Маринов".

2. Утвърждава експертната оценка на общинския урегулиран поземлен имот, изготвена от "Инвестстрой 92" ЕООД в размер на 10300 лв.

3.Предоставеното в замяна жилище от ЕТ "Кънчев – Пламен Маринов" да бъде на стойност не по-малка от стойността на общинския имот, съгласно експертната оценка, извършена от "Инвестстрой-92" ЕООД.

4. Възлага на Кмета на Община Велико Търново да извърши всички необходими действия по извършване на замяната, като всички разходи по нея, включително стойността на експертната оценка на общинския имот и предлаганото жилище, бъдат заплатени от ЕТ "Кънчев – Пламен Маринов".

 

 

ПО ТОЧКА ЧЕТИРИНАДЕСЕТ

Изказвания не бяха направени.

С 20 гласа “за”, “против” – няма и 5 възд. се”, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 676

 

ОТНОСНО: Замяна на недвижим имот частна общинска собственост

На основание чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.35, ал.2 от ЗОС и чл.38, ал.1 от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общински съвет – Велико Търново

1. Дава съгласие за замяна на недвижим имот частна общинска собственост, намиращ се в гр.Велико Търново стр.кв.108 по плана на града – УПИ ІІІ с площ 1300 кв.м с недвижим имот, собственост на Благомир Генов, намиращ се в гр.Велико Търново, между стр.кв.339 и стр.кв.340 пл.№ 3907 с площ от 750 кв.м.,

2. Утвърждава експертните оценки на двата имота, изготвени от "Инвестстрой 92" ЕООД в размер на 64 450 лв. за общинския урегулиран поземлен имот и 10 500 лв. за предлагания в замяна недвижим имот, собственост на Благомир Генов.

3. Разликата в стойността на двата имота в размер на 53 950 лв. да бъде компенсирана от молителя, като бъдат предоставени в собственост на Община Велико Търново не по-малко от 4 бр. завършени едностайни жилища, след изготвяне на експертни оценки от "Инвестстрой 92" ЕООД.

4.Утвърждава доклада от инж.Богдан Ковачев – Началник отдел "Общинска собственост" относно целесъобразността на сделката и предимствата й за Община Велико Търново и възлага на Кмета на Община Велико Търново да извърши всички необходими действия по извършване на замяната, като всички разходи по нея, включително стойността на експертните оценки на имотите и предлаганите жилища, бъдат заплатени от Благомир Генов.

 

ПО ТОЧКА ПЕТНАДЕСЕТ

Изказвания не бяха направени.

С 24 гласа “за”, “против” – няма и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 677

 

ОТНОСНО: Изграждане на православен храм на територията на Гробищен парк гр.Велико Търново

 

На основание чл.21 ал.1 т.8 от ЗМСМА, чл.6 ал.1 от ЗОС, Общински съвет – Велико Търново

1. Обявява имот публична общинска собственост, намиращ се в гр.Велико Търново, стр.кв.536 УПИ Х, актуван с АОС 136 от 13.02.1998 г. с предназначение православен храм за частна общинска собственост.

На основание чл.21 ал.1 т.8 от ЗМСМА, чл.37 ал.1 и ал.4 от ЗОС, чл.46 ал.1 от Наредбата за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общински съвет – Велико Търново

2. Дава съгласие за учредяване безвъзмездно право на строеж на Великотърновска митрополия в строит.кв.536 УПИ Х по плана на гр.Велико Търново, актуван с АОС № 136/13.02.1998 г. за изграждане на православен храм.

3.Възлага на Кмета на Община Велико Търново да предприеме необходимите действия за сключване на договор за отстъпеното право на строеж с Великотърновска митрополия.

 

ПО ТОЧКА ШЕСТНАДЕСЕТ

Г-Н А. АТАНАСОВ предложи на следващата сесия общинската администрация да се ангажира с определен срок. Г-н Атанасов насочи внимание към т. 8 и отбеляза, че стоят и отлежават доста средства и трябва да се намери форма за тяхното приложение. Около 20 000 лв. трябва да се инвестират в съвместни проекти.

Г-Н Й. ЙОРДАНОВ изрази желанието на всички жители на с. Вонеща вода за възстановяването на лечебния център, който ще осигури и работни места в района.

Г-Н Р. РАШЕВ прие предложения едномесечен срок, но помоли въпросът да не се обсъжда в сесията за бюджета. Г-н Рашев обясни, че имотът е актуван от предишния областен управител като държавна собственост и нищо не може да се направи по този въпрос и прие на следващата сесия да покаже актовете за собственост. Г-н Рашев допълни, че има едно предложение от Диспансера за психиатрични заболявания, който включва банята в състава на това еднолично дружество, собственост на общината.

Г-Н А. АТАНАСОВ обясни, че за това е направено това предложение, който не ангажира с конкретен отговор и допълни, че е наясно със собствеността на имота.

Г-Н Р. РАШЕВ покани заинтересованите с конкретен проект и идеи за сдружение с Общината.

Г-Н Г. ГЕОРГИЕВ каза, че има сведения за проявен частен интерес и е необходимо на въпроса да се погледне по-сериозно.

Г-ЖА С. ТАНЕВА направи предложение общинската администрация да направи постъпки за деактуване на имота.

Г-Н Р. РАШЕВ обясни, че такива постъпки са правени постоянно, но досега няма резултат.

 

С 25 гласа “за”, “против” – няма и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 678

 

ОТНОСНО: Предложение от Председателя на ПК по ДМСТ за проучване на предложение на Сдружение “Вонеща вода”

 

На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, Общински съвет – Велико Търново

1. Възлага на Общинска администрация в срок до следващата редовна сесия на Общински съвет да проучи предложението на сдружение “Вонеща вода” и Кметското наместничество в с. Вонеща вода и да даде становище.

ПО ТОЧКА СЕДЕМНАДЕСЕТ

Изказвания не бяха направени.

С 24 гласа “за”, 1 “против” и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

 

 

РЕШЕНИЕ № 679

 

ОТНОСНО: Избор на име за ЦДГ гр. Килифарево

 

На основание чл. 21, ал. 1, т.18 от ЗМСМА, Общински съвет – Велико Търново

1. Дава съгласие ЦДГ гр. Килифарево да носи името “Надежда”.

2. След решението на Общински съвет – Велико Търново директорката на детското заведение да спази процедурата за смяна на печата и да впише името в задължителната документация.

 

ПО ТОЧКА ОСЕМНАДЕСЕТ

Г-Н Р. РАШЕВ предложи да се дадат поименни предложения за състава на комисията

Г-ЖА Ц. ГРИГОРОВА постави въпрос относно възможността за безплатно пътуване на децата, лишени от родителски грижи по линиите №№ 11, 20 и помоли комисията за съдействие.

Г-Н Р. РАШЕВ отбеляза, че са възможни промени в транспортната схема, но това означава нагаждане за другите линии към нововъведенията. Относно безплатното возене на деца г-н Рашев припомни, че при обсъждането никой не е предложил такава услуга.

Г-Н Т. Д. ТОДОРОВ обясни, че проблемът е в превозвачите, които не си изпълняват задълженията, които имат.

Г-Н Р. РАШЕВ поясни, че ежемесечно се контролират превозвачите по договор е записано, че санкциите са доста сериозни - от 10 000 лв. до прекратяване на договора.

Г-Н Г. ГЕОРГИЕВ предложи в комисията да участват представители от всяка политическа група.

Г-Н Т. Д. ТОДОРОВ постави въпроса как да кореспондира тази комисия със комисията , създадена със Заповед на Кмета на Община В. Търново.

Г-Н Р. РАШЕВ обясни, че не може да има две комисии.

Г-Н А. АТАНАСОВ направи предложение в комисията да влязат Председателя и зам. председателите на Общинския съвет.

 

С 23 гласа “за”, “против” - няма и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 680

 

ОТНОСНО: Попълване състава на Комисия за обсъждане промени в Общинската транспортна схема

 

На основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА, Общински съвет

 

1. Включва в състава на Комисия за обсъждане промени в Общинската транспортна схема, назначена със Заповед № РД 22-241/20.03.2001 год. на Кмета на Община Велико Търново общински съветници, както следва:

 

- Тодор Дамянов Тодоров - Председател на Общински съвет;

- Петър Стоянов Петров - Зам.-председател на Общински съвет;

- Стоян Витанов Витанов - Зам.-председател на Общински съвет;

- Петранка Василева Гагова-Кузева - Зам.-председател на Общински съвет;

- Камелия Георгиева Джанабетска - Зам.-председател на Общински съвет;

- Милен Василев Михов - Зам.-председател на Общински съвет;

 

2. Работата на Комисията да включва и разглеждането на всички предложения, жалби и сигнали във връзка с приложението на новата транспортна схема и да предложи конкретни решения за нейната актуализация.

 

 

ПО ТОЧКА ДЕВЕТНАДЕСЕТ

Изказвания не бяха направени.

С 22 гласа “за”, “против” – няма и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

 

 

РЕШЕНИЕ № 681

 

Относно: Създаване на Постоянна комисия по земеделие и гори и избиране на състава й

 

На основание чл. 21, ал. 1, т.1 от ЗМСМА, във вр. с чл.17, ал.1 от Правилника за организацията и дейността на Общински съвет, Решение № 656/27.12.2001 год. и Протокол от 24.01.2002 год. от заседание на председателите на групи общински съветници, представители на политически партии в Общински съвет, Общински съвет

 

Създава Постоянна комисия по земеделие и гори, с петчленен състав, представен както следва:

1/ г-жа Петранка Гагова – БЗНС-НС – Председател;

2/ г-жа Василка Тодорова – БКП – Секретар;

3/ г-н Никола Николов – ДЛ – член;

4/ г-н Хасан Хаджихасан – ОДС – член;

5/ г-н Светлозар Златев – независим – член.

 

ПО ТОЧКА ДВАДЕСЕТ

Г-Н М. МАРИНОВ обясни направеното предложение и допълни че всяко юридическо лице трябва да притежава данъчен номер и изискването на данъчна администрация е за това да има решение на Общинския съвет.

 

С 24 гласа “за”, “против” – няма и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 682

 

ОТНОСНО: Регистриране на местните организации на издръжка от общинския бюджет като юридически лица

На основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА, чл.18, ал.1, т.1 от ДПК Общински съвет

Обособява групи местни юридически лица, както следва:

 

2. Задължава ръководителите на съответните юридически лица да извършат данъчна регистрация в Териториално данъчно подразделение – гр. В. Търново.

 

ПО ТОЧКА ДАВАДЕСЕТ И ЕДНО

Изказвания не бяха направени.

 

С 24 гласа “за”, “против” – няма и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 683

 

ОТНОСНО: Относно отписване от капитала на “Нармаг” ЕООД в ликвидация на продадени магазини по ЗППДОбП

 

На основание чл.21, т. 8 от ЗМСМА и чл. 18, т. 4 от Наредбата за управление и упражняване правата на собственост върху общинската част от капитала на търговските дружества, Общински съвет – Велико Търново

 

  1. Отписва от капитала на “Нармаг” ЕООД в ликвидация гр. Велико Търново с балансовата стойност на продадените магазини както следва:
  2.  

     

    обект

    адрес

    балансова стойност

    Магазин № 17

    Ул. “В. Левски” № 10 Б

    15 104. 73

    Магазин № 18

    Ул. “Н. Габровски”

    1 636. 93

    Магазин № 72/73

    Кв. “Бузлуджа”

    5 086.85

    Магазин № 1

    Ул. “Независимост” № 6

    447.25

    Магазин № 175

    Бул. “България” № 70

    1 944.68

     

    СУМА ОБЩО

    24 220.44

     

    2. Намалява капитала на “Нармаг” ЕООД гр. Велико Търново в ликвидация със стойността на продадените ДМА с обща балансова стойност 24 220 /двадесет и четери хиляди двеста и двадесет/ лв. от 51 350 /петдесет и една хиляди триста и петдесет/ лв. на 27 130 /двадесе и седем хиляди сто и тридесет/ лв., разпределени в 271 дяла по 100 /сто/ лв. всеки един.

    3. Задължава ликвидатора на “Нармаг” ЕООД в ликвидация гр. Велико Търново да отрази промените в капитала на дружеството пред ВТОС.

     

    ПО ТОЧКА ДАВАДЕСЕТ И ДВЕ

    Изказвания не бяха направени.

     

    С 23 гласа “за”, “против” – няма и :възд. се” – няма, Общински съвет – Велико Търново прие

     

    РЕШЕНИЕ № 684

    ОТНОСНО: Относно намаляване на капитала на “Обредни дейности” ЕООД

     

    На основание чл.29 и във връзка с чл. 30, ал. 2 от Наредбата за управление и упражняване правата на собственост върху общинската част от капитала на търговските дружества, Общински съвет – Велико Търново

     

  3. Намалява капитала на “Обредни дейности” ЕООД гр. Велико Търново със стойността на продадените ДМА:

 

 

 

НАИМЕНОВАНИЕ НА ДМА

БАЛАНСОВА СТОЙНОСТ

Самосвал ГАЗ 53

89.09

Колесен трактор”Беларус”-ЮМЗ

1 208.33

Колесен трактор”Беларус”-ЮМЗ

1 108.51

Обща сума

2 477.93

 

 

от 55 260 /петдесет и пет хиляди двеста и шестдесет/ лв. на 52 728 /петдесет и две хиляди седемстотин двадесет и осем/ лв., разпределени в 527 дяла по 100 /сто/ лв. всеки един.

2. Задължава Управителя на “Обредни дейности” ЕООД гр. Велико Търново да впише промените във ВТОС.

 

ПО ТОЧКА ДАВАДЕСЕТ И ТРИ

Г-Н Р. РАШЕВ отбеляза, че на следващата сесия трябва да се приеме решение за такса битови отпадъци, неприемането й означава по-ниска рамка на общинския бюджет и съответно по-голям дефицит.

Г-Н С. ВИТАНОВ направи съпоставка с миналогодишния бюджет, като наблегна на заложения дефицит и изрази своята подкрепа на предложението. Г-н Витанов подчерта, че не е имало обществен дебат и на гражданите не им е обяснено защо се налага това увеличение и предложи да се заложи един ръст спрямо изминалата година. Възможно е да се окаже промилът да остане непроменен. От името на Демократичната левица г-н Витанов предложи намаление на промила.

Г-Н Р. РАШЕВ даде обяснение относно необходимостта от увеличение на промила, като цитира конкретни числа.

Г-Н С. ВИТАНОВ отново подчерта, че целта на предложението е да се види и прецени какви са необходимите разходи, които трябва да бъдат попълнени и допълни, че има отпуснати средства от Министерството на околната среда и че те ще бъдат усвоени.

 

 

 

 

Г-Н Р. РАШЕВ отбеляза, че не може да се направи друга план-сметка, освен тази, която трябва да равни на прогнозните неданъчни приходи от такса “Битови отпадъци” и не могат да се сложат други цифри. Бюджетът се приема в неговата приходна и разходна част. Държавната субсидия се приема такава, каквато я гласува Народното събрание.

Г-Н Г. СТЕФАНОВ изказа своята идея на следващата сесия да се приеме една такса, която да е в интерес на гражданите на Общината.

Г-Н Р. РАШЕВ отбеляза, че може да гарантира, че парите, които ще се съберат ще се използват за по-доброто обслужване на гражданите и градът ще изглежда по-добре.

 

С 21 гласа “за”, 1 “против” и 1 “възд. се”, Общински съвет – Велико Търново прие

 

РЕШЕНИЕ № 685

 

ОТНОСНО: Предложение за корекция на такса битови отпадъци

 

На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, Общински съвет – Велико Търново

Възлага на Кмета на Общината да представи на следващата сесия аргументиран анализ на разходите за сметосъбиране и чистотата за 2001 год. и разчет на необходимите приходи и разходи за 2002 год. и в съответствие с тях да се предложи корекция на такса битови отпадъци.

 

Поради изчерпване на дневния ред г-н Тодоров закри заседанието на 13:00 ч.

Препис от протокола се изпраща на Областния управител и Районна прокуратура за сведение.

 

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:…………………

                                          /Т.Д.Тодоров/

ПРОТОКОЛИРАЛ:…………….

                                     /М. Цонева/

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАМ.ПРЕДСЕДАТЕЛИ:

 

…………….                 …………….           ……………

/К.Джанабетска/           /П.Гагова/              /М.Михов/

 

           ……………                        …………….

/П. Петров/                         /Ст. Витанов/ 

Обратно в заседания